Citat:
Ursprungligen postat av
evilswede
Snälla, sluta upp med småbarnsfasoner och besök skolan istället, media formar sin egna version för att sälja mer självklart, Där av rubriker som analpenetreringslekar
Frågan är, har du ens följt utvecklingen på Lundberg mer än att hoppa på en debatt när det är som värst med dina bristfälliga källor om hur det är på Lundberg.
Vad vet du om vad skolledningen samt styrelsen har arbetat fram med för att trygga skolgången på Lundsberg.
tyvärr så är detta en ändlös tråd som många "jag tror jag vet" kommer skriva en väldigt mycket ovettiga saker.
Självfallet median hakar på snabbt som satan då det gäller en så kallad elitskola. Finns inget mer underbart för journalistsvinen att hitta era brister och visa upp dom så att andra mer misslyckade skolor framstår som inte komplett värdelösa.
Hur är källorna bristfälliga då det är erkännande och väl dokumenterade händelser som eran personal avvisar allt som pojkstreck? Det är hela attityden kring pennalismen och bortförklaringarna som är ett problem( katedral är värre, händer våld på kommunala skolor osv osv).
Nu har t o m din förra rektor gått ut med att man känt till någon lek vid insparken som inte var helt trevlig.
Nä ni har bara er själva att skylla för denna utvekligen och jag förstår inte hur ni tycker det kan komma plötsligt då det frekvent varit i media med diverse "pojkstreck" som ni så kärt kallar det för.
Men din syster får säkert komma tillbaka inom färre än sex månader och förhoppningsvis blir detta en läxa som både elever och personal tar god lärdom av och ser till med dessa..."pojkstreck" slutar.