2013-08-28, 21:58
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snarrekarre
Han verkar vara involverad i nåt band också.

https://www.facebook.com/pages/the-Sweedjays/337829172965666

Hittar dock inga bilder på någon som har liknande tatueringar bland deras foton.

Eller nej. Det där kan inte vara han
Citera
2013-08-28, 21:58
Medlem
Jag vet vem My är, bodde väldigt nära henne och pratade med henne en del för ett par år sen.
Mellan barn 1 och 2 hade hon och Björn ett uppehåll, hon gick tillbaka, blev gravid och lämnade honom igen. Gick en del snack om att hon utnyttjade honom för att bli gravid.
Citera
2013-08-28, 21:59
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Måste vara han till höger va?
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/374412_387579194657330_660471734_n.jpg
Haha nä, en sån tanig liten undernärd tarm kan väl inte utgöra något som helst hot mot någon.

Citat:
Ursprungligen postat av zilverkatt
Jag vet vem My är, bodde väldigt nära henne och pratade med henne en del för ett par år sen.
Mellan barn 1 och 2 hade hon och Björn ett uppehåll, hon gick tillbaka, blev gravid och lämnade honom igen. Gick en del snack om att hon utnyttjade honom för att bli gravid.
Hon kanske trodde att om hon skaffar barn med någon annan så blir inte barnen syskon.
Citera
2013-08-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Eller nej. Det där kan inte vara han
Den tunna rackaren?! Är det verkligen allt? Otroligt att en så liten snubbe skulle kunna skrämma så många det är ju bara att sätta sig på honom.
Citera
2013-08-28, 22:02
Medlem
fuckPKs avatar
Han verkar leva ett glassigt liv för nån som sitter och dricker bärs i parken med en blodig armbåge
Citera
2013-08-28, 22:03
Medlem
Zeromatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djpsykos
Den där My verkar inte vara något att hänga i granen. Gravid efter 1 månad, när den ungen "Hugo" är 1 år så har denna kvinna börjat träffa tjackisen Mattias och käraste Fredrik(?) lyckats göra henne gravid igen.

Stackars människor, är det hon eller han(Fredrik) som är det stora problemet egentligen?

Det är inte du, DJ Psykos, som är stalkern, va?

Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Haha nä, en sån tanig liten undernärd tarm kan väl inte utgöra något som helst hot mot någon.

Stalkern på den censurerade bilden, där han sitter framför datorn, såg ju väldigt smal och mjäkig ut han också.
Senast redigerad av Zeromatic 2013-08-28 kl. 22:05.
Citera
2013-08-28, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarrekarre
Han verkar vara involverad i nåt band också.

https://www.facebook.com/pages/the-Sweedjays/337829172965666

Hittar dock inga bilder på någon som har liknande tatueringar bland deras foton.

Fast ingen av de heter Björn.. Har jag tappat bort mig nu igen?
Citera
2013-08-28, 22:06
Medlem
Johanboyboys avatar
Älskade: "Hon bad mig ta med en räkmacka, hon levde ett lyxliv!"

Förövrigt så var allt inspelat i Växjö.

Innan jag blev tillsammans med min sambo så var han i kontakt med henne. Förstår varför hon valde mig istället
Senast redigerad av Johanboyboy 2013-08-28 kl. 22:09.
Citera
2013-08-28, 22:07
Medlem
Vet inte vem han är, mer än till namnet och lite saker om honom som My berättat. Stötte på honom när jag var full en gång. Utväxlade några ord.
Senast redigerad av zilverkatt 2013-08-28 kl. 22:32.
Citera
2013-08-28, 22:09
Medlem
ringrostigs avatar
Haha, Dj Björn från Avesta numera Dj Alkis Stalker. Finns det ingen som kan sätta snubben på plats ? Jävla fegis som trakasserar kvinnor + den lilla taniga bögen borde väll någon kunna ge rejält med pisk?

Borde inte han få känna på lite FB stalking nu och se om han är så himla tuff?.
Citera
2013-08-28, 22:11
Medlem
Zeromatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilverkatt
Vet inte vem han är, mer än till namnet och lite saker om honom som My berättat. Stötte på honom när jag var full en gång. Utväxlade några ord.

EDIT: såg du quotade dj psykos som hade quotat mig.

Hmm, nej. djpsykos hade inte quotat dig. Det kan inte vara så att ni båda är stalkern?
Bara ni två som har varit kritiska mot henne, typ, och du verkar ha registrerat dig endast för att delta i den här tråden.
Citera
2013-08-28, 22:12
Medlem
djpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djunash
Det roliga i det hela är ju att dem i början sa att dem druckit några dagar i sträck, när dem träffades! Alla förstår ju att dem körde ett hederligt tjackrace! Undra om det var under dessa dagar barnet tillverkades.

Tragiskt

Haha om barn nr1 blev tillverkat under den orgien av alkohol och säkerligen ett par andra substanser som gjorde att dessa två mycket tragiska människor mådde bra. Ja då kan det barnet inte bli helt friskt tyvärr. Två påtända psykiskt instabila personer som föräldrar, stackare. Borde vara straffbart att tillverka barn om man är så pass sjuk i huvudet som både Mysan och Björnen framställs att vara.

Citat:
Ursprungligen postat av Zeromatic
Det är inte du, DJ Psykos, som är stalkern, va?

Hahah tanken slog mig också att det så där med resten censurerat skulle kunna vara jag. Kan bara meddela att det inte är jag och kommer att göra en anmälan gällande grovt förtal då produktionen verkar antyda att det skulle vara jag.
Senast redigerad av djpsykos 2013-08-28 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in