Känns surrealistiskt att se alla som har förhörts. Verkligen alla namn känner man igen...och inte bara en barndomsvän. Fy fan va detta har påverkat hela bygden. Hoppas det får ett slut nu en gång för alla.
Största nyheterna jag hittat hitintills är att det faktiskt var Gustafs blod på vapnet och att Gustaf var vid liv när branden startade.
Dropbox stängde precis ner länken till fuppen temporärt för att den genererade "excessive traffic". Om någon har laddat hem filerna och kan lägga upp dem på något annat sätt är jag tacksam. Jag sitter lite illa till just nu.
Dropbox stängde precis ner länken till fuppen temporärt för att den genererade "excessive traffic". Om någon har laddat hem filerna och kan lägga upp dem på något annat sätt är jag tacksam. Jag sitter lite illa till just nu.
Det går, dystert nog, inte att utesluta att [G och AL-N] hade varit vid liv i dag om det förra brottet hade hanterats av rutinerade mordutredare i stället för lokala lallare.
Det går, dystert nog, inte att utesluta att [G och AL-N] hade varit vid liv i dag om det förra brottet hade hanterats av rutinerade mordutredare i stället för lokala lallare.
Var den utredningen misskött? Om bevisningen var otillräcklig borde inte åtal ha väckts, då hade man kunnat gå vidare om fler bevis hade kommit fram. Nu kommer denna sak aldrig att tas upp på nytt.