Citat:
Ursprungligen postat av
Arvid-Kriklund
Men vad bråkar du om då? Du tycker alltså inte att han är frisk, han bör inte släppas, eller. Förvirringen är total. Det känns som om du försöker inta precis alla ståndpunkter här...
Jag antar att de som tycker att han ska släppas har fjärrannalyserat honom som frisk. Den där advokaten t.ex.
Måste jag länka till honom, den kan du väl hitta själv?
Du börjar faktiskt bli lite jobbig.
Gläder mig att jag är jobbig! Det är det som är Clodius uppgift - att hindra Flashbackdebatörer att kasta ounderbyggda svepande fraser omkring sig utan att behöva ta ansvar.
TQ frisk? Knappast en fråga som är intressant. I så fall om han är ofarlig nog att släppas fri, men det kan inte jag avgöra... Det anser jag att oberoende läkare bör avgöra och i vart fall lär frisläppande knappast vara aktuellt omedelbart - möjligen någon form av öppenvård...
Vad som irriterar mig är att rätt många bygger halmgubbar i de att de menar att det finns en massa debattörer som anser att TQ är "mysgubbe", "Liljevit" och vad det kan göra. I själva verket tror jag att det knappt finns något som yttrat sådana åsikter - i alla fall här på Flashback. Möjligen har hans bror och hans advokat uttalat sig uppskattande om hans person, men det är ju inte så märkligt, och de är knappast debatörer i vanlig mening.
Detta tjafsande skymmer också den verkligt viktiga debatten - den om rättsskandalen i stort!