Citat:
Ursprungligen postat av
Snauhi
Jag tycker att ni borde vara tillräckligt starka att förvara egna demonstrationer.. Annars så har er rörelse ingen orsak att existera. Ni blir mera SD för varje dag.
Det är alltså kommunister och antivita som bestämmer huruvida vår rörelse har orsak att existera eller inte? Spännande
Vi vill föra ut vår politik och vårt budskap och skapa uppmärksamhet. Det kommer vi lyckas med helt oavsett vad rödingarna hittar på och Realisten och partihemsidan kommer att få flera tiotusentals nya besökare efter detta event och partiet kommer att växa. Detta är oundvikligt och kommer att ske helt oavsett kommunistiska apkonster.
Självfallet bör vi försvara oss om vi behöver göra det, men vad vinner vi på att jaga runt en massa rödingar som lägger benen på ryggen så fort vi närmar oss bara för sakens skull? Vårt mål är ju knappast att bråka med er.
Du verkar ha en fotbollshuligans synsätt på det hela där två grupper ska mötas och slåss. Vi resonerar inte så och vi har heller inget att vinna på att resonera så. Ni är på sin höjd tillfälliga och stundtals irriterande hinder, vårt politiska arbete handlar inte om att leka katt och råtta med er.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snauhi
Jag bara undrar varför ni inte kan försvara era egna demonstrationer?
Du vet mycket väl om att vi inte hade fått anordna en polisfri demonstration även om vi hade velat. Du vet att det inte fungerar så, så du kan skippa det imbecilla judepladdret på en gäng. Resten har jag förklarat.