Citat:
Ursprungligen postat av
ttsp
Nej du har inte sagt något direkt, men indirekt:
Och ändå var jag värd den långa harangen du gav mig?
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Nåja, det vet jag inte. Kom ihåg att jag inte deltog mycket i andra tråden, så jag har ännu bara stått ut i ett par inlägg
Citat:
Självklart pratar du här om mig, och inlägg skrivna till mig, att du måste stå ut med mitt idiotiska pladder eller vad som helst. Att du förnekar detta är horribelt.
Vad pratar du om? Jag fick beröm för att jag var tålmodig och kände att "nä, det är väl lite väl tidigt att säga". Så jag svarade lite skämtsamt tillbaka, anspelandes på deras uppenbarligen upplevda frustration över diskussionerna de haft med dig, men som jag ännu inte haft. Avslutade med smiley för att indikera skämt. Vad var så hemskt?
Citat:
Du är självklart en ängel, och har aldrig tänkt en förnedrande tanke om mig.
Har jag påstått det? Jag har förolämpat folk här på forumet mer än gång vill jag lova. Jag står för det och anser mig ha allt som oftast haft rätt att göra det. Jag har inte gett mig på dig än och hoppas att jag ska slippa.
Citat:
Jasså, suck, det här är inte sant! Jag har inte antytt att jag måste stå ut med dina inlägg. Men det har du!
Jag har förklarat mig ovan. Oavsett om du tror mig eller ej angående vad jag menar: Läs vad jag skrev till dig och vad du sedan skrev tillbaka till mig. Känns det som om jag förtjänade allt det där?
Citat:
Du klarade inte av mina argument, och då måste du släppa på ventilen genom att angripa mig som person genom att indirekt mena att du måste stå ut med mina idiotiska inlägg. Detta borde vara hur klart som helst för alla läsare på Flashback.
Nu är du igång igen. Visade du respekt nu?