Citat:
Ursprungligen postat av
tacoeater
Tog upp det i feeden på socialclub, dock är det ju bara 50 tecken eller något som man får använda. Vilket gör det hela väldigt jobbigt att föra diskussion på.
Jo, vad tror ni om ett medlemstak på 32 medlemmar? D.v.s, en server 360 och en server PS3. Självklart om intresset blir större så kan man utöka detta, men jag tror det blir en bra början. Självklart kommer alla inte att spela hela tiden, men vi får visa solidaritet för våra medkriminella i Flashback Crew och spela så ofta som möjligt.
Vad tror ni? Är jag ute och cyklar? Längtar tills den 1:e Oktober. Då ses vi. Väl mött.
Man skulle ju kunna ha ett medlemstak, problemet blir väl bara om det blir fullt och det kommer fler som vill spela, då tappar vi ju dem till ett annat Crew. Dessutom har vi nu 16 spelare med PS3 och i så fall slår taket i redan nu, över 1 månad innan release. Men jag förstår hur du tänker så vi skulle ju givetvis kunna ha ett temporärt tak, men jag vill helst inte avvisa någon som vill vara med.
Men alla detaljer om hur Crews och sådant fungerar i GTAV har ju inte släppts än så då kanske vi får klarhet i hur det där med hus, bilar och sådant fungerar mellan servrar.