2013-08-26, 12:44
Medlem
Jag vet att MakeOut brukar starta en del tillställningar där ibland, men hur är det med själva platsen Kafelino & Chillout, som har öppet som en "vanlig" restaurang på dagen?
Är även det en gayklubb, eller är det bara en plats där MakeOut håller till på kvällarna ibland?
Kan jag sticka dit när som helst på dagen och förväntas tillhöra HBTQ-folket?
Citera
2013-08-30, 23:49
Medlem
zero73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Jag vet att MakeOut brukar starta en del tillställningar där ibland, men hur är det med själva platsen Kafelino & Chillout, som har öppet som en "vanlig" restaurang på dagen?
Är även det en gayklubb, eller är det bara en plats där MakeOut håller till på kvällarna ibland?
Kan jag sticka dit när som helst på dagen och förväntas tillhöra HBTQ-folket?

Kafelino är jävligt bra restaurang och mången gemene hen går dit, så även kvällstid. De kör klubb vissa kvällar och sedan står dom som värd vid vissa tillställningar med HBQT-anknytning.

För att svara på din fråga: Nej, inte generellt men om du nu enbart går dit på gay-aftonarna kanske ja...
Citera
2013-08-31, 02:17
Medlem
Aha okej tack, vet du vilka tider de brukar ha HBTQ-fest där?
Det är förbaskat svårt att hitta sån information på deras sida tycker jag, det enda jag har lyckats hitta är att MakeOut hade en fest där någon gång i juni i år, men det är såklart fullständigt ointressant nu.
Jag antar att de kommer att ha nyårsfest eller något liknande, men det kommer jag inte att kunna komma på.
Citera
2013-09-01, 01:52
Medlem
rullknufss avatar
MakeOut är inte på bestämda tider så vitt jag vet, men det brukar annonseras några veckor i förväg när det är dags. Eftersom det är mer eller mindre den enda hbtq-klubben i höga nord så brukar det vara rätt bra tryck.
Citera
2013-09-01, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rullknufs
MakeOut är inte på bestämda tider så vitt jag vet, men det brukar annonseras några veckor i förväg när det är dags. Eftersom det är mer eller mindre den enda hbtq-klubben i höga nord så brukar det vara rätt bra tryck.
Ah okej, fast brukar de ha något ungefärligt mönster på sina tider?
Jag vet att de hade en fest där i mitten av juni i somras, så när skulle man då på ett ungefär kunna förvänta sig att nästa tillställning sker?
Citera
2013-09-03, 22:04
Medlem
rullknufss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Ah okej, fast brukar de ha något ungefärligt mönster på sina tider?
Jag vet att de hade en fest där i mitten av juni i somras, så när skulle man då på ett ungefär kunna förvänta sig att nästa tillställning sker?
Har faktiskt ingen aning, men i somras var det ju under pridefestivalen. Kan rekommenderas, jävligt packat med folk då!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in