2013-08-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatOne91
Källa:http://www.sverigescenen.com/
Som att inte alla läst det redan. Och fan, lägg dit en "spoiler"....
Citera
2013-08-25, 16:58
Medlem
Fick höra att en blåvitt grabb ryckte en Gais killes kamera när han filmade ? Zigenarstil isåfall. Starkt av Gais att åter igen ställa upp, trots torsk alla gånger vad det verkar.
Citera
2013-08-25, 19:02
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Fick höra att en blåvitt grabb ryckte en Gais killes kamera när han filmade ? Zigenarstil isåfall. Starkt av Gais att åter igen ställa upp, trots torsk alla gånger vad det verkar.
Bra där less på filmandet,Varför ska man sätta dit sig själv för???
Sedan kunde det vara bra om han boxades istället... annars borde han inte vara där
Citera
2013-08-25, 22:29
Medlem
Tydligen ska de har varit en sammandrabbning i Sätra Nyligen (ikväll) Någon som vet vilka som har kört kan de varit bajen igen ?
Citera
2013-08-26, 02:24
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enochpowell
Bra där less på filmandet,Varför ska man sätta dit sig själv för???
Sedan kunde det vara bra om han boxades istället... annars borde han inte vara där

Nonsense Big Time! är du en Mytoman? rädd att folk ska se hur du slåss?
Filtrera filmen så finns det inga som helst problem.

Folk ljuger för mycket om hur dom vunnit eller förlorat, alla ska va nr:1 hur jävla patetisk deras version nu än later. Film ger krediten för dom som verkligen förtjänar det. Mytomanernas Mardröm.

perfekt exempel: inget jävla musik, inga effekter, bara ren klassisk box, the best wins.

http://www.youtube.com/watch?v=amOh1B5ECZ0
Senast redigerad av Mano08 2013-08-26 kl. 02:29.
Citera
2013-08-26, 10:47
Awaiting Email Confirmation
Hände något mellan Malmö och IFK igår? Hörde något om att det smällde inne i centrum men vet inte i vilken kaliber.
Citera
2013-08-26, 11:28
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Hände något mellan Malmö och IFK igår? Hörde något om att det smällde inne i centrum men vet inte i vilken kaliber.

Malmö gjorde bort sig.
Citera
2013-08-26, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Malmö gjorde bort sig.

.... well?
Citera
2013-08-26, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicknightinggale
.... well?

Som vanligt är Malmö stora i orden, men bangar alltid när de väl ska hända. Pinsamt mff
Citera
2013-08-26, 15:04
Medlem
skitsamma
Citera
2013-08-27, 15:24
Medlem
Varför går alla huliganer i en klunga? Är det inte meningen att man ska slåss? Ni kan mötas på en stor jävla äng och ändå går ni i en klunga där folk längst bak inte behöver dela ut ett enda slag. Ni reser kors och tvärs över landet för att slåss, är inte det meningen? Varför stå i en klunga där vissa inte får slåss? Vad spelar det för roll vilka som vinner? Meningen är väl att man ska slåss? Varför går ni inte utspridda så ni kan slåss 1v1? Kan tänka mig att det bara finns ett 20-30 tal i varje firma som vågar slåss, resten är påhäng för att dom ska se ut att vara många och ha övertag. I mina ögon är ni ett gäng jävla kärringar.. Om fronten faller är väl meningen att dom där bak ska kliva fram men i alla svenska filmer jag sett springer dom iväg när fronten fallet. Jävla pussies, fega jävla råttor. Ni är där för att slåss och beter er som kärringar.
Citera
2013-08-27, 16:19
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Varför går alla huliganer i en klunga? Är det inte meningen att man ska slåss? Ni kan mötas på en stor jävla äng och ändå går ni i en klunga där folk längst bak inte behöver dela ut ett enda slag. Ni reser kors och tvärs över landet för att slåss, är inte det meningen? Varför stå i en klunga där vissa inte får slåss? Vad spelar det för roll vilka som vinner? Meningen är väl att man ska slåss? Varför går ni inte utspridda så ni kan slåss 1v1? Kan tänka mig att det bara finns ett 20-30 tal i varje firma som vågar slåss, resten är påhäng för att dom ska se ut att vara många och ha övertag. I mina ögon är ni ett gäng jävla kärringar.. Om fronten faller är väl meningen att dom där bak ska kliva fram men i alla svenska filmer jag sett springer dom iväg när fronten fallet. Jävla pussies, fega jävla råttor. Ni är där för att slåss och beter er som kärringar.

Man är ju inte känd för att vara B-b-bright direkt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in