Citat:
Ursprungligen postat av
Skallpan2
Ska hämta ut propecia på apoteket på måndag, kan återkomma vad prislappen låg på sen.
mvh
Priset på propecia på apoteket ligger på runt 500kr/månad, det är där jag köper ifrån nu. Sjukt dyrt...
Citat:
Ursprungligen postat av
Cliveceps
Patentet på finasterid går ut helt i november. Kommer bli brutalt mycket billigare om bara två månader.
Asså? Men finasterid(Propecia menar jag nu, Proscar är ju redan hur jävla billigt som helst men det får jag inte utskrivet hehe) är ju receptbelagt, men det kanske inte spelar någon roll?
Finasterid är eftertraktat som fan, någon svensk shop borde ha det inne?