Har kört min första kur och ska köra igång på nästa, nu till problemet verktygen snubben skickar med är riktigt tröga och jag är långt ifrån nöjd.
Nu tänker ni och vad vet du om det färsking. Men jag gör inte nybörjar missen o exprimenterar själv utan får hjälp och det är alltså han som konstaterat skit kvaliteten på dom.
Så nu letar jag hjälp att hitta shysta verktyg att beställa? Var, hur säkert är det etc.
Tack för hjälp och tack för att ni inte skriver onödiga inlägg om vilken idiot jag är som frågar
De vanliga shopparna erbjuder verktyg, man ibland vill de att du köper något annat också. Annars finns det en shop med bara verktyg. Finns ledtrådar i tråden om shoppar. Inrikes är safe.
Annars kan du ta risken att beställa utomlands. Eller försöka gå och köpa på det lokala apoteket.
Jag blev nekad på ett apotek, ska försöka på fler ställen. Men tycker att verktygen är relativt dyra på nätshopparna? Har kört med grön uppsugningsnål och blå för injektionen, är verkligen den gröna nödvändig eller kan man bara använda den blåa?
Jag blev nekad på ett apotek, ska försöka på fler ställen. Men tycker att verktygen är relativt dyra på nätshopparna? Har kört med grön uppsugningsnål och blå för injektionen, är verkligen den gröna nödvändig eller kan man bara använda den blåa?
Klart du kan använda blåa so uppsug. Går lite trögare bara.
Fenjal888 okej tack, men hur är det när du beställer, får du ett paket till utlämningsstölle och så är det bara att gå dit o plocka upp det o traska iväg? Och hur illa blir det om man torskar med endast verktyg?
Vill inte hänga ut snubben jag handla av både för min och hans skull tyvärr.
Kör alltid oanvänd nål vid injektionen, dvs. inte samma nål som du suger upp med.
Jag kör grön nål vid inject (ny), och det går fort som fan. Under en minut.
Suttit med blåa nålar förut och det tar jävligt lång tid att trycka med dom. Kunde ta 5-10 min.
Kör alltid oanvänd nål vid injektionen, dvs. inte samma nål som du suger upp med.
Jag kör grön nål vid inject (ny), och det går fort som fan. Under en minut.
Suttit med blåa nålar förut och det tar jävligt lång tid att trycka med dom. Kunde ta 5-10 min.
är det så?
har provat det mesta i alla vägar och inget stick med blå nål har varit över 30sek.