Ja. Varför gråter inte PT ut och vill ha skyddad identitet ?
Det är ju han som pekas ut både i tråd och av GM.
Inte ett ord om vare sig hot eller misshandlande nazzar. Varför ?
Om det nu stämmer att skinnskallar (hej 90talet) verkligen gett sig på SB så kan det vara så att dom inte har bollar emot PT för att han skulle kunna bita tillbaka.
Om man vill få skyddad identitet (tex. om man nyligen kommit ut från "torken" med en massa obetalda heroinskulder) och snabba cash från GT så uttalar man sig.
Den enda som behöver hjälp är PT, han hängs ju fortfarande ut som GM här då och då fastän polisen sagt att han har alibi. Det är ju tom. så att AJ/DB/FH indirekt påstår att det är han som är skyldig.
Varför har inte PT misshandlats av nazzar som "golare" ?
Hur vet du att han, PT, inte gjort det? Misshandlats och hotats? Det är ju han som för inte länge sedan kommit ut från behandling?
Och hur vet ni alla att SB fått en massa pengar av tidningen?
Det är ju långt ifrån alla som får det. Att de söker upp Db o co och erbjuder pengar är ju inte konstigt - de har ju ett kvällsblaskevärde och är mördarkändisar vilket SB inte har.
Ja. Varför gråter inte PT ut och vill ha skyddad identitet ?
Det är ju han som pekas ut både i tråd och av GM.
Inte ett ord om vare sig hot eller misshandlande nazzar. Varför ?
Han kanske inte vill dra uppmärksamheten till sig nu utan ligger lågt (av någon anledning), men tror det snart kommer när han läser tråden o ser att man får pengar för en intervju
Han kanske inte vill dra uppmärksamheten till sig nu utan ligger lågt (av någon anledning), men tror det snart kommer när han läser tråden o ser att man får pengar för en intervju
Angående det där med att SB skulle varit anklagad här på flashback så skummade jag igenom de första 50 sidorna i tråden för att se hur han omnämns. Visst är det möjligt att jag har missat något men det här hittade jag.
s8: Frågas om personen polisen sökte kan vara SB?
s9: Konstateras att BO haft ett förhållande med SB
s11: Första sammanfattningen och SB beskrivs så här "Ett annat av Id*'s ex, kom efter P.H. Oklar koppling till fallet."
s17: Sägs det att S.Bs roll i det hela är att han var ögonvittne och rymde ifrån brottsplatsen och därav utryckningen i hjortmossen (S.Bs bostad). GM söker man fortfarande med hjälp av polishelikoptrar som glider runt ovanför Stavreområdet.
+ Diskussion om var han bor och var tillslaget skedde
s18 + 19: Diskuteras att SB är ögonvittne och har sett GM plus att det finns ett signalement som enligt Migafrii inte stämmer in på AJ, någon annan konstaterar at det inte stämmer in på SB heller.
s21: SB nämns i samband med att en av tillslagsadresserna var där.
s24: Sägs det att SBs mamma har dömts för mord
s25: Framkommer en uppgift att SB sprang till D*ita efter händelsen.
s27: Någon frågar efter SBs FejsBuck som nån lägger upp
s32: Uppgift att SB inte är misstänkt längre.
s33: Någon menar att trots att SB(m.fl) inte är delgivna misstanke kan vi inte utesluta dom än.
s34: Andra sammanfattningen där SB beskrivs så här "Tidigare haft ett förhållande med IF, enligt uppgift efter PH. Ska enligt uppgift i tråden varit vittne och sprungit från brottsplatsen, till nedan nämnd SDN." SB förekommer också med de andra namnen i en fråga om vilka som har körkort.
s38: SB diskuteras i egenskap av BOs ex och det diskuteras huruvida det faktum att han är yngre än BO säger något om BO.
Samtidigt kan väl påpekas att redan vis s10 var AJ den som flest nämnde som MGM och vid s50 var det fortfarande i huvudsak han, med vissa som tyckte att man inte kan utesluta PT, vilket väl förvisso en minoritet säger fortfarande.
Jag vill också minnas att det senare förekom en del OT angående SBs mors kriminalhistoria etc och att det frågades en del om huruvida han hade sprungit från Dannebacken till D*ta och varför. Sedan efter misshandeln som det stod att läsa om i ttela så diskuterades även detta. Men jag skulle vilja påstå att han aldrig riktigt har misstänkliggjorts här på flashback. Även i samband med uppgifterna om att han hade sprungit från BOs adress så nämndes det bara att han var ett vittne. Eller kan någon hitta något seriöst inlägg där han utpekas som MGM och på vilken sida är det?
Angående det där med att SB skulle varit anklagad här på flashback så skummade jag igenom de första 50 sidorna i tråden för att se hur han omnämns. Visst är det möjligt att jag har missat något men det här hittade jag.
s11: Första sammanfattningen och SB beskrivs så här "Ett annat av Id*'s ex, kom efter P.H. Oklar koppling till fallet."
s17: Sägs det att S.Bs roll i det hela är att han var ögonvittne och rymde ifrån brottsplatsen och därav utryckningen i hjortmossen (S.Bs bostad). GM söker man fortfarande med hjälp av polishelikoptrar som glider runt ovanför Stavreområdet.
s18 + 19: Diskuteras att SB är ögonvittne och har sett GM plus att det finns ett signalement som enligt Migafrii inte stämmer in på AJ, någon annan konstaterar at det inte stämmer in på SB heller.
s33: Någon menar att trots att SB(m.fl) inte är delgivna misstanke kan vi inte utesluta dom än.
s34: Andra sammanfattningen där SB beskrivs så här "Tidigare haft ett förhållande med IF, enligt uppgift efter PH. Ska enligt uppgift i tråden varit vittne och sprungit från brottsplatsen, till nedan nämnd SDN." SB förekommer också med de andra namnen i en fråga om vilka som har körkort.
s38: SB diskuteras i egenskap av BOs ex och det diskuteras huruvida det faktum att han är yngre än BO säger något om BO.
Samtidigt kan väl påpekas att redan vis s10 var AJ den som flest nämnde som MGM och vid s50 var det fortfarande i huvudsak han, med vissa som tyckte att man inte kan utesluta PT, vilket väl förvisso en minoritet säger fortfarande.
Jag vill också minnas att det senare förekom en del OT angående SBs mors kriminalhistoria etc och att det frågades en del om huruvida han hade sprungit från Dannebacken till D*ta och varför. Sedan efter misshandeln som det stod att läsa om i ttela så diskuterades även detta. Men jag skulle vilja påstå att han aldrig riktigt har misstänkliggjorts här på flashback. Även i samband med uppgifterna om att han hade sprungit från BOs adress så nämndes det bara att han var ett vittne. Eller kan någon hitta något seriöst inlägg där han utpekas som MGM och på vilken sida är det?
Bra jobbat
Skicka detta till ADMIN, passa dig bara så du inte får ett dödshot tillbaka.
Snygg sammanställning! SB är och har varit en "uppmärksamhetsjunkie" sedan barnsben. Vad som skrivits i GP är rena dravlet och några överfall har givetvis aldrig inträffat.
Här på FB så har ju som Frekventflygare förtjänstfullt sammanfattat, SB avfärdats kategoriskt.
SB borde inte vänt sig till media, om det han säger stämmer så får han bara mer stryk.
Hur vet SB att det är via Flashback ev. misshandlare drar sina slutsatser ifrån ? Det är ju snarare medias ansvar, kanske därför di kör en snyftis ?
EDIT:
Det tjatas om näthat, men det är ingen som nämner Mediahat som ett problem.
Deras dementier i form av minimala typsnitt på sista sidan väger långväga upp ett fett löp.
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-08-23 kl. 11:14.
Snygg sammanställning! SB är och har varit en "uppmärksamhetsjunkie" sedan barnsben. Vad som skrivits i GP är rena dravlet och några överfall har givetvis aldrig inträffat.
...och polisen ljuger givetvis? För de har väl också blivit fett betalda med Thailandsresa och hela fadderutten?
...och polisen ljuger givetvis? För de har väl också blivit fett betalda med Thailandsresa och hela fadderutten?
Vad jag vet har polisen ännu inte hittat några förövare, eller? Knappast lär de säga att de inte tar medborgarnas anmälningar på allvar. Det skulle se ut det!