Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-20, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81
först ang ökända golbögar, jo alla i dalarna känner till deras fula papper golpapprena har lagts ut här flera gånger men då dom är rödvita verkar ingen vilja se.
dom är 4st nu i dalarna och samtliga av dom gick med rödvita efter att ha blivigt utslängda från dom andra klubbarna och för att dom behövde beskydd.
rödvita har aldrig varit starka i dalarna men sen omc stängde ner reddevils och höll på att döda presidenten där så har rödvitas rekrytering varit det pinsammaste och desperataste jag sett sett sen omcs rekrytering av raffa och gangland
HA måste ju förstå att har dom sådana figurer med sig så kommer dom aldrig att bli respekterade av folk i dalarna, ALDRIG!
Håller HA på att bli ett nytt Gangland
Haha dom tar imot folket som BMC kastat ut
Golbögar och Kvinnoboxare
Citera
2013-08-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Tror du att du kan försöka quota fler inlägg i samma citat så slipper du skriva 18 inlägg?
Känner du tjack-tommy?
Absolut

Nej jag känner inte han men läst om honom här
Tycker HA bara är jävligt pinsamma med tanke på folket som dom tar in
Tycker det är lite Gangland varning på det hela
Citera
2013-08-20, 20:43
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliKarim
Absolut

Nej jag känner inte han men läst om honom här
Tycker HA bara är jävligt pinsamma med tanke på folket som dom tar in
Tycker det är lite Gangland varning på det hela

Nu är det väl ändå folk i RD och R&WC som omnämns eller är dessa Hells Angels medlemmar? Dock håller jag med om att de personer som omnämns är skrap om det nu finns golpapper på dom, inget jag sett själv så därför tar jag det piano med att tycka konkret.

Men håller även med om att vissa Crew är i ren Gangland stil både inom Röd Vitt, Guld Rött och Svart Vitt..

Edit: Såg ditt inlägg i BMC tråden så ingen idé att svara på min fråga...
https://www.flashback.org/sp44871589
Senast redigerad av DallasSkulls 2013-08-20 kl. 20:54.
Citera
2013-08-20, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DallasSkulls
Nu är det väl ändå folk i RD och R&WC som omnämns eller är dessa Hells Angels medlemmar? Dock håller jag med om att de personer som omnämns är skrap om det nu finns golpapper på dom, inget jag sett själv så därför tar jag det piano med att tycka konkret.

Men håller även med om att vissa Crew är i ren Gangland stil både inom Röd Vitt, Guld Rött och Svart Vitt..

Kan ändå svara på din fråga

Jag menar borde man inte kolla upp vilket folk man tar upp i sina led ???
Tror knappast att dessa som nämns är fullvärdiga men kanske om ett par år
MEGA var åtminstonde fullvärdig
Citera
2013-08-20, 21:34
Medlem
Citat:

det finns inga RD kvar i dalarna. röd vita består av en ledare som är propp i hamc eskilstuna och 3st rawc men det sorjliga är att det bor två fullvärdiga hamc eskilstuna medlemmar i hedemora (tidigare medlemmar i desperados mc hedemora). att dessa kan se ha symbol smutsas ner av dessa pundare, golbögar och snattare är helt oförståligt. om dom är samma skräp eller om dom har fått så mycket stryk av omc så att dom skiter i sitt varumärke bara dom får soldater vet jag inte. men jag vet att dom omöjligt kan vara ovetande om golppaper mm.
Citera
2013-08-20, 21:36
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliKarim
Kan ändå svara på din fråga

Jag menar borde man inte kolla upp vilket folk man tar upp i sina led ???
Tror knappast att dessa som nämns är fullvärdiga men kanske om ett par år
MEGA var åtminstonde fullvärdig

Håller med dej oavsett vilken färg eller politik man följer...
Citera
2013-08-20, 21:38
Medlem
DallasSkullss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENM123
det finns inga RD kvar i dalarna. röd vita består av en ledare som är propp i hamc eskilstuna och 3st rawc men det sorjliga är att det bor två fullvärdiga hamc eskilstuna medlemmar i hedemora (tidigare medlemmar i desperados mc hedemora). att dessa kan se ha symbol smutsas ner av dessa pundare, golbögar och snattare är helt oförståligt. om dom är samma skräp eller om dom har fått så mycket stryk av omc så att dom skiter i sitt varumärke bara dom får soldater vet jag inte. men jag vet att dom omöjligt kan vara ovetande om golppaper mm.

Håller med dej oavsett färger så att säga...

Men det vore ju onekligen något för Eskilstuna att styra upp, men det verkar hända otroligt lite med dom om man bortser från skylt debaclet ....
Citera
2013-08-20, 22:02
Medlem
Citat:
Håller med dej oavsett färger så att säga...

Men det vore ju onekligen något för Eskilstuna att styra upp, men det verkar hända otroligt lite med dom om man bortser från skylt debaclet ....
Chaptret i E-tuna borde kräva att dessa nämnda personer
ska visa ALLA sina papper från dag ett

Det händer att golbögar och kvinnoboxare slinker in lite här å där
därför är det viktigt att man håller på regeln att papprena ska visas

Eller regel å regel men vid eventuellt snack om sånt så ska vederbörande
kunna slänga fram sina förundersökningsprotokoll så att saken blir utrett

Och det skall givetvis gälla i alla färger !
Citera
2013-08-21, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faktamannen
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/article17135.ab

Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
21 november förra året. Men var det HA eller de andra som attackerade?

http://news.sky.com/story/1130487/biker-feud-murder-suspects-caught-on-cctv

Polisen har tydligen kört fast i utredningen och släpper bilder från övervakningskamerorna som rör dödsskjutningen av vittnet. Skjutningen ägde rum vid vittnets arbetsplats, en verkstad. Det finns en belöning på 500 000 dollar till den som lämnar uppgifter om mordet.

Nio män, varav fem tros varit beväpnade, syns på bilderna.

I grunden ska det röra sig om en konflikt mellan Hells Angels och Finks men den mördade killen ska vara ett oskyldigt vittne.

http://www.theaustralian.com.au/news/nation/police-release-video-of-bikie-murder-of-jason-de-ieso/story-e6frg6nf-1226699922368

Citat:
Police are close to making arrests
Citat:
Our belief is the nine people are either members of the Hells Angels or associates of the Hells Angels
Citera
2013-08-23, 09:19
Medlem
http://www.expressen.se/kvp/hells-angels-nya-klubbhus-i-sverige/

Expressen idag!

Citat:
Nu ser Hells Angels-anknutna MC Sweden om sitt hus på orten Tving.
Citat:
På senare tid har skylten bytts ut och ett staket rests runt tomten.
Citat:
De försöker stärka sitt varumärke
Citera
2013-08-23, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superman81
först ang ökända golbögar, jo alla i dalarna känner till deras fula papper golpapprena har lagts ut här flera gånger men då dom är rödvita verkar ingen vilja se.
dom är 4st nu i dalarna och samtliga av dom gick med rödvita efter att ha blivigt utslängda från dom andra klubbarna och för att dom behövde beskydd.
rödvita har aldrig varit starka i dalarna men sen omc stängde ner reddevils och höll på att döda presidenten där så har rödvitas rekrytering varit det pinsammaste och desperataste jag sett sett sen omcs rekrytering av raffa och gangland
HA måste ju förstå att har dom sådana figurer med sig så kommer dom aldrig att bli respekterade av folk i dalarna, ALDRIG!

Tiden får visa vem av oss som har rätt, eller bara snackar anonymt på internet.

Tjack-tommy har jag ingen riktig koll å. Men när man kallas tjack-tommy så är man ingenting!
Citera
2013-08-23, 15:06
Medlem
Såg en väggskylt med "Support 18-4" eller liknande i anknytning till HA's lokal i Nrkp. Vad är det för nått?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in