Går bra att mejla ola@sweetandtender.com och beställa om man nu ser ett plagg som är tilltalande via deras facebook eller instagram, så löser han resten.
Kan ändå rekommendera Engelska sidor. Betydligt billigare och inte alls så dyr leverans!
Svårt att konkurrera med sidor från England när det kommer till sortiment, pris och frakt - ja.
Men jag gav enbart information om att det går att mejla Ola
Går bra att mejla ola@sweetandtender.com och beställa om man nu ser ett plagg som är tilltalande via deras facebook eller instagram, så löser han resten.
Sant, jag borde kollat upp det bättre. menmen, den blir att ha några månader iaf innan det blir för kallt, då får väl min gamla Gloverall åka fram istället
De är kanske är ovanligt dyra återförsäljare? Men det verkar vara bra precis samma priser på flannels, tessuti, cruisefashion etc.
Skor från Adidas och andra märken kan kanske vara betydligt mycket billigare i England, men ja..
Undantaget som bekräftar regeln vågar jag påstå. Jackor kanske inte skiljer så mycket eftersom man redan är uppe i några tusenlappar och marginalerna nog är högst ok för butikerna då. Jämför tröjor, skor osv. så ska du få se på ockerpriser.
Exempel,
Åhlens city 2,600:-
Terrace 2,100:-
Valfri brittisk sida 1,800:-
Samt att chansen att man klipper den på rea via hemsidorna är bra mycket större.