2013-08-22, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Skyddande av brottsling kan innebära att man hjälper till att undanröja bevis. Maxstraffet är 4års fängelse, medan brott mot griftefriden ger max två.

Så kan det ju vara. Det är svårt att veta när det är brott mot griftefriden.
Citera
2013-08-22, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
verkar ju som de går till AB när de vill ha pengar till resor. alla utom FH har ju gråtit ut där av BL medlemmar.

Hoppas tutten har tagit passen från Lilla Björnligan Kan knappast tro att det du säger är sant att dom har stående biljetter och varför ska dom fly från straff på ett År?

Är det Id@s pappa skurk alla är rädda för?
Citera
2013-08-22, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Hoppas tutten har tagit passen från Lilla Björnligan Kan knappast tro att det du säger är sant att dom har stående biljetter och varför ska dom fly från straff på ett År?

Är det Id@s pappa skurk alla är rädda för?
kan mycke väl va så att de va en dimmridå för att lägga span i thailand . sen åker han helt enkelt nån annanstans?
Citera
2013-08-22, 22:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
kan mycke väl va så att de va en dimmridå för att lägga span i thailand . sen åker han helt enkelt nån annanstans?

Vem är Bo s pappa förresten skicka ett Pm om det. Vore jag han skulle jag oxå ge skottpengar på Björnligan Jag har 3 pojkar 16 -23 år det vore ännu värre om en prinsessa blev mördad av SVIN!
Citera
2013-08-22, 22:21
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Vem är Bo s pappa förresten skicka ett Pm om det. Vore jag han skulle jag oxå ge skottpengar på Björnligan Jag har 3 pojkar 16 -23 år det vore ännu värre om en prinsessa blev mördad av SVIN!
Han är namngiven och diskuterad många gånger i tråden. Jag önskar du lade mer energi på att läsa än på att skriva.
Citera
2013-08-22, 22:23
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Är det bekräftat att AJ träffade KR i Polen? För att några ses posera tillsammans på en fest betyder inte att dom är tillräckligt nära vänner för att diskutera ett mycket allvarligt brott. Vad vi vet har TB varit inne på förhör efter AJ ringt henne förmiddagen efter I*as försvinnande.
Det fetade.
Nej.
Citera
2013-08-22, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Han är namngiven och diskuterad många gånger i tråden. Jag önskar du lade mer energi på att läsa än på att skriva.

Jag hittar inte fadern till denna övergaddade ungmö du får gärna ge ett tips om var jag kan hitta honom i tråden, tror att han är en nyckel i detta fall.
Citera
2013-08-22, 22:32
Medlem
jeandarcs avatar
En trip over seas för att undvika repressalier från AJ's hejdukar ( om han har några) för att man golat??
Citera
2013-08-22, 22:35
Medlem
John-Waynes avatar
Citat:
Jag hittar inte fadern till denna övergaddade ungmö du får gärna ge ett tips om var jag kan hitta honom i tråden, tror att han är en nyckel i detta fall.
Känns som du inte har full skärpa ikväll....
För att du skall slippa leta... CL*ff H*rmansson...
Citera
2013-08-22, 22:38
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ok fattar den fina piken, ska vara tyst och läsa tråden bättre om bilar och eldade persedlar .

Läs sammanfattningarna, sök på cl*ff och läs gärna ikapp när du loggar in. Det blir konstigt när du ofta har "lösningen" och "nyckeln" till lösningen när du inte ens har bemödat dig att läsa sammanfattningarna.
Citera
2013-08-22, 22:39
Medlem
roffeochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeandarc
En trip over seas för att undvika repressalier från AJ's hejdukar ( om han har några) för att man golat??
Tvivlar starkt på att AJ har någon hejduk. Är däremot övertygad om att det finns reella hot om repressalier från andra sidan. Det var förmodligen det som fick AJ att åka till Polen och lämna in sig där.
Citera
2013-08-22, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John-Wayne
Känns som du inte har full skärpa ikväll....
För att du skall slippa leta... CL*ff H*rmansson...

Tror dock att han är fullt medveten om vem pappa skurk är. Se inlägg 22.00. Sedan blev det jobbigt att peka ut pappa skurk
(Hans fetning)

Kan ju hända att I*as pappa läser fb

Ingen av de misstänkta vill nog träffa honom på gatan en natt någon gång i januari.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in