2013-08-21, 19:02
  #17017
Medlem
Iran hormone oxar någon som vet om dessa är bra?
2013-08-21, 19:25
  #17018
Medlem
chebmamis avatar
Bra tryck i malay tiger TESTO-E från nkompaniet?
2013-08-21, 21:01
  #17019
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymme
Är on 400mg LL Tren E.
Den gör helt klart jobbet, andas dock som en tjur.

Min tidigare kur på Tren E så lukta jag rent sagt piss, det var garanterat trenet som gjorde detta. Mitt svett stank absolut rövhål och jag duschade minst 4 gånger per dag. Som tur är har det inte kommit på min andra kur.. Åtminstone än.


Låter suveränt!

Jag har haft samma problem där, luktade själv skit på dm's deca, efter 2-3 nätter stank lakanen så det var kom-och-hjälp-mig-att-dö, samma var när jag körde dm's testo e på gamla batchen.
Det var som man hade sovit med ett dött djur i sängen.

Lions Tren A, galenika, malaya, sen var det en deca från ryssland jag inte minns namnet på, dessa klarade jag mig från stanken dock, förhoppningsvis slipper du också det på din nuvarande Tren kur.
2013-08-21, 21:40
  #17020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Bra tryck i malay tiger TESTO-E från nkompaniet?
Definitivt. Legat på nästan bara dem ett bra tag nu och hade verkligen inte sett ut såhär och haft den här styrkan ren

Bra amps också, strax över 1ml i dem. Drar du upp tre i pumpen hamnar du över 3ml strecket..
2013-08-21, 22:15
  #17021
Medlem
Gymmes avatar
[quote=Skallpan2|44886774]Låter suveränt!

Jag har haft samma problem där, luktade själv skit på dm's deca, efter 2-3 nätter stank lakanen så det var kom-och-hjälp-mig-att-dö, samma var när jag körde dm's testo e på gamla batchen.
Det var som man hade sovit med ett dött djur i sängen.
/QUOTE]

Ja herrejävlar, fick ångest varje gång jag satte in en fot i gymmet för jag visste att jag var det där vandrande stinkmolnet som jag själv hatar att få uppleva.
Jag kör fortfarande på vialen som gjorde att jag stank, hade dock bara 6ml i den sedan har jag en ny batch, får hoppas att inget dåligt händer då jag är på andra prepp som gör mig väldigt varm generellt.
Tren,Testo,Dbol,Winrar,Clen & Proviron.
2013-08-22, 01:44
  #17022
Medlem
Hubeis anavar, bra eller anus?
2013-08-22, 01:54
  #17023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Köper från madman så vilket alternativ är säkrast?

Galenika som riskerar att vara fake eller Diamond Pharma som sannolikt inte är fake (men sannolikt håller lägre kvalitet än äkta Galenika). Priset spelar ingen roll så vilket alternativ är bäst?

Hubei Yuancheng - Clomid och Nolva, är det bra grejer?

Tacksam för alla svar

Bump, behöver verkligen hjälp, tack!
2013-08-22, 08:48
  #17024
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zera80
Hubeis anavar, bra eller anus?

Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
Bump, behöver verkligen hjälp, tack!

Hubei har gott rykte, har dock inte provat deras saker själv.
2013-08-22, 11:27
  #17025
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Definitivt. Legat på nästan bara dem ett bra tag nu och hade verkligen inte sett ut såhär och haft den här styrkan ren

Bra amps också, strax över 1ml i dem. Drar du upp tre i pumpen hamnar du över 3ml strecket..

Ok! Hur länge har du legat ON?
2013-08-22, 12:53
  #17026
Medlem
Tjena!

Kigtropin, vad anser ni om det? Har hört både bra och dåligt, att det är varierande styrka osv.

Har tillgång till både Kig samt svenskt genotropin, dock är genot dubbelt så dyrt.

Skulle ni säga att det är värt att betala extra för geno vs kig?
2013-08-22, 14:31
  #17027
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drugfree11
Tjena!

Kigtropin, vad anser ni om det? Har hört både bra och dåligt, att det är varierande styrka osv.

Har tillgång till både Kig samt svenskt genotropin, dock är genot dubbelt så dyrt.

Skulle ni säga att det är värt att betala extra för geno vs kig?

Om du vet till 100% säkerhet att genotropinen är äkta skulle jag nog satsa på det. Skulle tänka mig att du får samma resultat av 2 iu geno som du får av 4 iu kig. Alltså om man tänker så är det ju samma pris. :P Har du råd med det svenska satsa på det!

MVh
2013-08-22, 15:06
  #17028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Om du vet till 100% säkerhet att genotropinen är äkta skulle jag nog satsa på det. Skulle tänka mig att du får samma resultat av 2 iu geno som du får av 4 iu kig. Alltså om man tänker så är det ju samma pris. :P Har du råd med det svenska satsa på det!

MVh

Tack för snabbt svar. Jag är sågott som 100%, obrutna förpackningar med bipacksedel osv. Får se över ekonomin vid påfyllning =)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in