Citat:
Ursprungligen postat av
Gymme
Är on 400mg LL Tren E.
Den gör helt klart jobbet, andas dock som en tjur.
Min tidigare kur på Tren E så lukta jag rent sagt piss, det var garanterat trenet som gjorde detta. Mitt svett stank absolut rövhål och jag duschade minst 4 gånger per dag. Som tur är har det inte kommit på min andra kur.. Åtminstone än.
Låter suveränt!
Jag har haft samma problem där, luktade själv skit på dm's deca, efter 2-3 nätter stank lakanen så det var kom-och-hjälp-mig-att-dö, samma var när jag körde dm's testo e på gamla batchen.
Det var som man hade sovit med ett dött djur i sängen.
Lions Tren A, galenika, malaya, sen var det en deca från ryssland jag inte minns namnet på, dessa klarade jag mig från stanken dock, förhoppningsvis slipper du också det på din nuvarande Tren kur.