Citat:
Ursprungligen postat av
beaver_se
Kanske ägaren får byta namn till Tre Bovar, nä bäst är att lägga ner den i något år för att öppna upp den med ny personal och nya gardiner när folk glömt.
En av The Pirate Bay´s grundare försvann ju under lång tid till Kambodja under sin flykt från rättvisan, men till slut hamnar man alltid i Sverige. Spec om man behöver riktig sjukvård...
Thailand/Bangkok från Stockholm Arlanda idag och hem om 2 veckor kostar runt 5800 i bara resekostnad.
Kanske borde jag ha skrivit "DB:s
f.d. arbetsgivare" i posten som du svarade på.
Under rådande omständigheter, med tidigare busshelveten och eventuella hundattacker, misstänker jag att DB:s
f.d. arbetsgivare är
mycket angelägen om att DB flyttar ut, helst redan igår. Om DB:s hyreskontrakt vet jag ingenting, men normal uppsägningstid är tre månader. Eftersom han har en möjlig fängelsevistelse hängande framför sig borde han alltså se om sitt hus, i god tid före vintern.
Eller som Te®ez Berth@ge skrev i
https://www.facebook.com/andreas.a.johansson.35/posts/10151593049647825?comment_id=27618541&offset=0&tot al_comments=4 "Må den som står utan synd kasta första stenen.... Det är NU den riktiga vännen prövas" Här gäller det för DB:s "riktiga" vänner att bogsera skrotbilar till nya tillfälliga uppställningsplatser, m.m. Uppställning i form av kommentarer och gillanden på Facebook är inte mer värt än unken varmluft.
Det verkar alltså inte vara särskilt troligt att DB är på väg till Thailand, just nu.