2013-08-21, 21:49
Medlem
rhymenoceross avatar
God afton mina bröder och systrar!

Det blir förmodligen inget tjack till helgen, och då får det bli en RC istället. Främst pga att det på vår fest kommer närvara några lirare som absolut inte vill bryta mot lagen. (Suck).

Hur som helst: jag har dålig koll på vad som finns där ute. Etylfenidat kan man ju inte köra race på. Man blir ju bara apatisk efter det korta ruset.

3,4-CTMP är ju då mycket roligare. Hade ganska kul på 30mg häromdagen, men det är ju inte jämförbart med tjack när det gäller eufori...

Bör också nämnas att jag går på en SNRI (ej SSRI) så det får alltså inte bli någon MDMA-liknande serotoninsläppande drog eller liknande, utan dopaminfrisättande.

Vad tycker ni? Ett dyrt jävla gäng 3,4r, eller? Också läst lite om 4-FMA, fast det är väl klassat nu?
Citera
2013-08-21, 22:24
Medlem
LightClouds avatar
3-MMC lägger jag min röst på, utan att tveka. Men då ska det poängteras att jag verkligen älskar den substansen!
Citera
2013-08-21, 22:35
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
3-MMC lägger jag min röst på, utan att tveka. Men då ska det poängteras att jag verkligen älskar den substansen!

5 gram för €110 från http://nordicrc.com/products/3-mmc, är det ett okej pris? Behöver dra iväg en order ikväll/inatt. :-)
Citera
2013-08-21, 22:39
Medlem
rhymenoceross avatar
Men det är ju en serotinogen drog! :-) Jag efterfrågade ej sådana, då jag tar SNRI och då 1) ej får effekt, 2) kan få serotoninstorm.
Citera
2013-08-21, 22:48
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Men det är ju en serotinogen drog! :-) Jag efterfrågade ej sådana, då jag tar SNRI och då 1) ej får effekt, 2) kan få serotoninstorm.

Oj, jag missade det helt och hållet! Förlåt!
Citera
2013-08-21, 22:49
Medlem
Mandic!s avatar
4-FMA ska du inte heller ta, den är delvis serotonerg. 2-FA gillar många, vet inte hur den interagerar med noradrenalin, dock.
Citera
2013-08-21, 22:56
Medlem
undervattenfisks avatar
3-MMC, helt klart... en mångsidig substans.
Citera
2013-08-21, 22:58
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
3-MMC, helt klart... en mångsidig substans.

Skäms på dig, nu gjorde du samma fel som mig!
Citera
2013-08-21, 23:18
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
4-FMA ska du inte heller ta, den är delvis serotonerg. 2-FA gillar många, vet inte hur den interagerar med noradrenalin, dock.
Hittar ingen shop som säljer 2-FA.

Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Skäms på dig, nu gjorde du samma fel som mig!
Haha, men han försökte i alla fall
Citera
2013-08-21, 23:23
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hittar ingen shop som säljer 2-FA.

Haha, men han försökte i alla fall

2-FA är narkotikaklassat dessvärre. Klassades den 1 augusti.

Det är sant! Tanken är det ju trots allt som räknas!
Citera
2013-08-22, 18:21
Medlem
timetoendits avatar
Jag sitter lite i samma båt. Den enda RC:n jag provat innan är 4-fma och jag är ute efter något som är så likt tjack som möjligt och som först och främst lämpar sig att skjutas.

Tyvärr verkar nästan alla RC:s vara serotonerga, vilket inte passar mig alls då jag knappt kan få någon effekt av den typer av droger efter ett ganska extremt MDMA missbruk.
Citera
2013-08-22, 18:45
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Jag sitter lite i samma båt. Den enda RC:n jag provat innan är 4-fma och jag är ute efter något som är så likt tjack som möjligt och som först och främst lämpar sig att skjutas.

Tyvärr verkar nästan alla RC:s vara serotonerga, vilket inte passar mig alls då jag knappt kan få någon effekt av den typer av droger efter ett ganska extremt MDMA missbruk.
a-pbp...men då rekomenderas minst ett dygns runk och 14 sprut före fästen.
Senast redigerad av splatten 2013-08-22 kl. 18:49.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in