Citat:
Ursprungligen postat av
Ahola
Idag slutar jag med denna underbara substans. Kan inte hålla på så här längre helt enkelt. Kändes som att jag hade det under kontroll men så var tydligen inte fallet.
Önskar er andra med bättre självdisciplin än mig all lycka!
Blir inte så kul ett tag framöver om du tog 3g som sista dos efter många dagar i sträck, hoppas du har nåt litet sparat tills om 3-4 dar vilket jag ofta inte hade när jag gjort liknande.
Blir ändå sugen på att testa igen, tvekat ett tag, kommer sug ibland även fast man inte tagit på flera månader nu.
Varför måste det vara så svårt att bara ta max 2-3 dar, använder det bara i russyfte (såklart fel, jag vet) känns som nån slags krydda eller liknande till dagligt bensointag.
Försökt minska på benson sen innan sommaren, vilket gick väldigt bra ett tag... tagit nya tag med det igen, troligen för snabb nedtrappning innan.
Gissar på att det är en anledning till varför jag får sug efter Lyrica och även till viss del Tram (vilket kännts som Lyrica light för mig, trots ingen större erfarenhet, köpt 100x50mg några ggr bara) egentligen nåt allmänt drogsug som uppstår till och från.
Önskar dig lycka till då jag har samma usla självdisciplin själv.