2013-08-21, 16:11
Medlem
Elo-hell existerar fan mig visste. Det är när man lyckas spela ett x antal dåliga matcher, eller bara ha en 50/50 w/l ratio över längre tid, och senare ha en lose streak på kanske 6-7 matcher (det händer). Då blir man fan matchade med folk som har 1-10 won, har jag tur har jag en med över 100 wins i mitt team.

usch.
Citera
2013-08-21, 16:38
Medlem
123psyks avatar
Har återställt mitt password och kommer in på LoL, men inte på deras hemsida. Trots att jag återställt det 2 gånger. Någon annan med samma problem eller lösning? Försökt 100 ggr och skriver varken fel lösen eller captcha.
Citera
2013-08-21, 16:49
Medlem
NinthAvenues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Elo-hell existerar fan mig visste. Det är när man lyckas spela ett x antal dåliga matcher, eller bara ha en 50/50 w/l ratio över längre tid, och senare ha en lose streak på kanske 6-7 matcher (det händer). Då blir man fan matchade med folk som har 1-10 won, har jag tur har jag en med över 100 wins i mitt team.

usch.

Så du har hellre en Silver III spelare med 100 wins än en Silver III spelare med 10 wins i ditt lag?
Citera
2013-08-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinthAvenue
Så du har hellre en Silver III spelare med 100 wins än en Silver III spelare med 10 wins i ditt lag?

Jag själv sitter på 800 games denna säsong så vill bara hamna med folk som kan "spela" inte folk som har fått för sig att testa på ranked. Allt för många games som folk går afk/inte kan sin champ på grund av att dom är nya på ranked.
Citera
2013-08-21, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mary-janne
Vi söker 3 spelare till ett rankat lag, mid, adc och support.
Hör av er i tråden eller via pm om ni är sugna. (skriv elo, summoner name och position)

Krav:

Minst Guld V
Fel tråd, gör om gör rätt.
Första inlägget refererar dig till spelare söker spelare tråden, använd den. Eller officiella forumet för lol. "Snälla"
Citera
2013-08-21, 17:39
Medlem
irkens avatar
Citat:
Jag själv sitter på 800 games denna säsong så vill bara hamna med folk som kan "spela" inte folk som har fått för sig att testa på ranked. Allt för många games som folk går afk/inte kan sin champ på grund av att dom är nya på ranked.
Har du spelat 800 games och är kvar i Silver två/tre så ska du se att det inte handlar om att dem du spelar med är dåliga, utan att du faktiskt hör hemma där..
Citera
2013-08-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LooRy
Fel tråd, gör om gör rätt.
Första inlägget refererar dig till spelare söker spelare tråden, använd den. Eller officiella forumet för lol. "Snälla"

Flashback må vara det mest förvirrande och vilseledande forumet någonsin...
Citera
2013-08-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Har du spelat 800 games och är kvar i Silver två/tre så ska du se att det inte handlar om att dem du spelar med är dåliga, utan att du faktiskt hör hemma där..

Upp och ner mellan silver 1 och s5 hela tiden, spelar mycket med gold/plat5 (vänner) och spelar i deras klass utan problem. Det är endast i soloq saker fuckas,
Citera
2013-08-21, 18:10
Medlem
B-19s avatar
Citat:
Där satt den!
Citera
2013-08-21, 18:13
Medlem
irkens avatar
Citat:
Upp och ner mellan silver 1 och s5 hela tiden, spelar mycket med gold/plat5 (vänner) och spelar i deras klass utan problem. Det är endast i soloq saker fuckas,
Men om jag spelar med d1 spelare och "klarar av det" så betyder det inte automatiskt att det är där jag ska vara. För du måste ju faktiskt komma dit. Har du spelat nu 800 games i Silver så är det ju rätt obivous att du inte klarar dig dit helt enkelt. Proffesionella spelare tar sig till d1 på ~80 games.
Det jag försöker få fram är att du kanske spelar "OK" men inte bättre med guld/plat5 spelare (Plat 5 spelare är för övrigt inget spec då det är en V division.) Sen går det ju diskutera hur vida du spelar OK eller inte, men det tänker jag inte ta då alla har olika uppfatning om det.
Men för att faktiskt komma dit måste du spela bättre än silver spelare vilket du verkar ha problem med.

Jag tog mig till d5 (Min högsta rating s2 var ~1550) på 240 games ..
Senast redigerad av irken 2013-08-21 kl. 18:16.
Citera
2013-08-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-19
Där satt den!

Citat:
Men om jag spelar med d1 spelare och "klarar av det" så betyder det inte automatiskt att det är där jag ska vara. För du måste ju faktiskt komma dit. Har du spelat nu 800 games i Silver så är det ju rätt obivous att du inte klarar dig dit helt enkelt. Proffesionella spelare tar sig till d1 på ~80 games.
Det jag försöker få fram är att du kanske spelar "OK" men inte bättre med guld/plat5 spelare (Plat 5 spelare är för övrigt inget spec då det är en V division.) Sen går det ju diskutera hur vida du spelar OK eller inte, men det tänker jag inte ta då alla har olika uppfatning om det.
Men för att faktiskt komma dit måste du spela bättre än silver spelare vilket du verkar ha problem med.

Jag tog mig till d5 (Min högsta rating s2 var ~1550) på 240 games ..

Tror mer att det har att göra med dom första 40x gamesen som har satt mig där jag är då jag verkligen inte spelade bra.

Såg precis att jag hade ett smurf lvl 24 på east. Ska dra det till 30 och se om man hamnar lite högre upp.
Citera
2013-08-21, 19:31
Medlem
Har servern crashat eller vad händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här