2013-07-30, 10:21
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spücko
som boxningsnörd tycker jag det är grymt sköj att få se Anna L i MM
Själv är jag fotbollsnörd och gillar inte boxning alls, men tycker ändå att det är bra att deltagarna sprids ut på olika sporter. Det har varit lite väl mycket folk från våra mest kända lagsporter, så Anna L är ett mycket bra val.
Citera
2013-07-30, 10:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spücko
som boxningsnörd tycker jag det är grymt sköj att få se Anna L i MM

Ingen nörd, men gillar absolut boxning. Armand Kranjc var ju riktigt bra men George Scott floppade så vi får se vad Anna Laurell går för. Jag uppfattar henne som rätt allroundtränad med huvudet på skaft.
Citera
2013-07-30, 17:29
Medlem
Trumpeters avatar
Tycker också det är kul med en bredd av idrotter i MM, därav roligt med Anna L. Nu ståtar ju inte svensk gymnastik med några direkta internationella framgångar. Annars hade det varit kul att se vad en så'n som Johan Jonasson skulle kunna åstadkomma, under förutsättning att han håller igång. Känns som gymnaster borde vara riktigt duktiga i flera av tävlingarna.
Citera
2013-07-31, 09:30
Medlem
kostymnisses avatar
Själv kan jag bara hålla med, en mix är alltid roligare än bara fotbollsspelare, visst är fotboll "min" idrott men likväl är mixen det bästa.

Jag undrar lite över hur mycket vikt de lägger vid olika aspekter när de signar deltagare, hur stor procent av totalen idrotten, tävlingarna samt "storyn" idrottaren bär på är. Vore rätt kul att veta vilken parameter som anses viktigast.
Citera
2013-08-10, 20:11
Medlem
Antevantes avatar
Jaha! Här hade man sett fram emot Frankie-Boy i MM. Tänk vad denna citatmaskin hade kunnat leverera.
Tyvärr verkar han inte kunna delta. Så vem kommer att ersätta honom tror ni?
Citera
2013-08-11, 08:32
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jaha! Här hade man sett fram emot Frankie-Boy i MM. Tänk vad denna citatmaskin hade kunnat leverera.
Tyvärr verkar han inte kunna delta. Så vem kommer att ersätta honom tror ni?

Det känns väl som det kan bli svårt att få in en bra ersättare med såpass kort varsel som det ändå handlar om. De skall väl spela in om en månad ungefär?
Oavsett vad blir det svårt att få in en liknande gubbe...Oerhört synd.
Citera
2013-08-11, 08:55
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Tycker också det är kul med en bredd av idrotter i MM, därav roligt med Anna L. Nu ståtar ju inte svensk gymnastik med några direkta internationella framgångar. Annars hade det varit kul att se vad en så'n som Johan Jonasson skulle kunna åstadkomma, under förutsättning att han håller igång. Känns som gymnaster borde vara riktigt duktiga i flera av tävlingarna.

Jo, gymnaster är ju rejält allround och skulle nog prestera riktigt bra. Även stavhoppare är ju riktigt allround. Skulle vara kul att se vad sådana som Patrik Klüft eller Kirsten Belin skulle kunna göra. Då får de ju dock tänja en del på begreppet Mästarnas Mästare. Å andra sidan kom ju en sådan som Malin Ewerlöv med.
Citera
2013-08-11, 08:59
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Det känns väl som det kan bli svårt att få in en bra ersättare med såpass kort varsel som det ändå handlar om. De skall väl spela in om en månad ungefär?
Oavsett vad blir det svårt att få in en liknande gubbe...Oerhört synd.

Den som närmast skulle kunna ersätta när det gäller uppblåst ego, mycket snack och från en kraftsport är väl en sådan som Paolo Roberto. Ett par bälten tog han väl men inget på världsmästarnivå.
Citera
2013-08-12, 00:21
Medlem
Giggsys avatar
Helvete vad tråkigt att varken Hanna Marklund eller Frank Andersson kunde delta. Hade nog vart två av mina favoriter. Hoppas på att Sudden ersätter Franke nu då, men det lär väl bli någon B.
Citera
2013-08-21, 12:30
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Det blir längdhopparen Mattias Sunneborn som ersätter Frank Andersson skriver svt i dag.
http://www.svt.se/mastarnas-mastare/langdhopparen-mattias-sunneborn-ersatter-frank-andersson
Citera
2013-08-21, 12:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht
Det blir längdhopparen Mattias Sunneborn som ersätter Frank Andersson skriver svt i dag.
http://www.svt.se/mastarnas-mastare/langdhopparen-mattias-sunneborn-ersatter-frank-andersson
Haha, vilket anti-klimax. Mattias Sunneborn. Undrar hur många som tackat nej innan de ringde honom?
Citera
2013-08-21, 12:39
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vergissmeinnicht

Det känns lite fel eftersom han fortfarande tävlar på i varje fall en rätt hög nationell nivå. Han är väldigt explosiv men frågan är hur han klarar de statiska momenten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in