2013-08-21, 11:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Vänta lite nu... jag medger att jag inte slaviskt följt tråden under någon vecka, pga internetproblem, men på vilket sätt supportrar K.R AJ???
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2300537-stark-kritik-mot-fore-detta-sd-kvinna
Citera
2013-08-21, 11:10
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2300537-stark-kritik-mot-fore-detta-sd-kvinna

Ja, man upphör aldrig att förvånas. Inget uttalande från denna skandalösa kvinna gällande ifrågasättandet? Herregud. Vad var det för vapen han hade då och var det hans eget?
Citera
2013-08-21, 11:12
Medlem
Skall bli intressant att se utvecklingen i det här. Gråta ut i AB går bra, får en känsla av att de pratat ihop sig att neka och hålla sig till sin story hur överbevisade de än skulle bli.

AJ skulle man ju kanske kalla för sektledare vid det här laget, 2 st följeslagare har han i sitt grepp i alla fall. DB,FH.

Brukar det inte vara en klassiker att brottslingar som begått mord gråter ut i tidningar, till och med låtsas vilja hjälpa polisen? Har för mig att det varit ett otaliga som gråtit ut i media men sedan ändå pekar allt på att dom är skyldiga.

Och vad är det för " Hotbild" över AJ som DB pratar om så de måste hämta honom? Kan någon förklara detta?
Ännu ett sett att försöka dra bort misstankarna mot dom själva, att det skulle vara den " hotbilden" som gjort detta brott eller? Han borde kanske tänka mera på den "Hotbilden" som finns NU mot HAN själv och FH efter det hemska vidriga de gjort, hjälpt AJ efter mordet.

När är rättegången eller dylikt?
Nya häktningsförhandlingar?

Hur populära blir de när de väl hamnar på kåken och har blånekat och enbart visat att det bryr sig om AJ och inte I** anhöriga eller ens hennes barn.
Citera
2013-08-21, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
"hjälp av någon"
Kan denna någon delvis vara Aftonbladet?

Det går inte att utesluta.
Vi får se om det kommer något mer ifrån hans sida när plånboken är tom på Bhat.
En snyftis i solnedgånegn om hur jävligt det är att vara oskyldig ?
Citera
2013-08-21, 11:17
Medlem
Enl larmtjänst är stölddatum 30-6 på bilen borde väl vara anmält den dagen och inte på måndagen eller, om bilen inte var utlånad på söndagen kanske
Citera
2013-08-21, 11:21
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Håller med dig fullständigt!! Dom kommer få vad de förtjänar.. Säkert lite till
Finns det någon dom som påvisar att Ā.J eller D.B någonsin gått in i en fajt man mot man?? Eller vågar dom bara ge sig på svaga folk när de själva är i grupp?
För att slå kvinnor visar ju bara hur jävla liiiiiten han är.
Sen tänkte jag på bilden när han patrullerar området med en teleskop batong och skriver något om att grannarna fått sina bilar sönderslagna av småbarn (om jag inte minns fel).
Är det dessa småbarn han behöver skydda sig emot med en teleskop batong...?? Hur gammal är han? 12???

Just detta diskuterade vi här på jobbet för en yngre kollega hade varit uppe i Jönköping på ett stort LAN just då och några han känner hade bott på campingen som AJ jobbar på. De tycker nu att det känns lite kymigt och kommer att välja ett annat ställe för sitt boende nästa gång de är i Jönköping. Tyvärr drabbas väldigt många i AJs, DBs och FHs närhet iom att människor över hela Sverige följer I*as tragiska död.

Har det varit någon dödsannons än och fanns det något önskemål där om bidrag till organisation eller liknande. En länk för oss som inte har lokaltidningen. Någon tog tidigare upp detta i tråden.
Citera
2013-08-21, 11:21
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrume
Enl larmtjänst är stölddatum 30-6 på bilen borde väl vara anmält den dagen och inte på måndagen eller, om bilen inte var utlånad på söndagen kanske
Det kan ha anmälts på måndagen att bilen blev stulen på söndagen.
Citera
2013-08-21, 11:24
Medlem
Heffis avatar
Han kanske inte alls tänker resa till Thailand.
Citera
2013-08-21, 11:25
Medlem
Citat:
Nej det förstår jag att du inte vet. Jag finner det märkligt. En man som ännu är misstänkt för skyddande av brottsling (varav brottslingen begått ett mord) som nu blivit av med sin inkomst och sin bostad (KARMA) ser jag som en potentiell " jag drar och kommer aldrig mer tbx" individ.

Jag förstår inte att han inte får reseförbud. Kanske får han det nu efter sitt uttalande i media? Det vore hysteriskt roligt faktiskt. Jag ber en stilla bön.

Jag har svårt att tro det skulle vara så lätt att bara stanna och livnära sig i Thailand.
Citera
2013-08-21, 11:27
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det krävs inte risk för fängelse i två år, endast risk för fängelse för att meddela reserförbud.
http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19420740.HTM#K25
Varför inte reseförbud har meddelats vet jag inte.

Hur han finansierar resan vet jag inte heller, han kanske har tömt spargrisen eller fått hjälp av någon.

Vad tror ni Aftonbladet erbjöd för en exklusiv intervju? Thailands resa..?
Citera
2013-08-21, 11:31
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Vänta lite nu... jag medger att jag inte slaviskt följt tråden under någon vecka, pga internetproblem, men på vilket sätt supportrar K.R AJ???

K Reime*s har tryckt på gillaknappar på AJs sista publika inlägg på fb (gillar även TBs kommentar).
Citera
2013-08-21, 11:33
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
K Reime*s har tryckt på gillaknappar på AJs sista publika inlägg på fb (gillar även TBs kommentar).

EFTER dådet? Herregud isåfall. Ett offentligt uttalande vore på sin plats!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in