Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
En vuxen man, med tatueringar i hela jävla fula ansiktet (kanske ska vi vara tacksamma för att han har dessa, vad vet jag?) som dessutom kallar sig "Pajsare" hyser jag inget hopp om överhuvudtaget. Han, liksom AJ skiter nog högaktningsfullt i I*a. Det är liksom deras grej. Brödraskap eller något annat WT-aktigt kallar dom det säkert.
Det stör mig så fruktansvärt att ingen av dessa fula idioter tycks tänka på I*as anhöriga och kvarlämnade barn. En i lgh dessutom. Bara det är värt ett nackskott i min värld. Inte en stavlese om R.I.P från dom. Inget som tyder på oskuld. INGET som tyder på sorg över förlust över en vän. Inte ett skit. Varför?

Håller med dig fullständigt!! Dom kommer få vad de förtjänar.. Säkert lite till
Finns det någon dom som påvisar att Ā.J eller D.B någonsin gått in i en fajt man mot man?? Eller vågar dom bara ge sig på svaga folk när de själva är i grupp?
För att slå kvinnor visar ju bara hur jävla liiiiiten han är.
Sen tänkte jag på bilden när han patrullerar området med en teleskop batong och skriver något om att grannarna fått sina bilar sönderslagna av småbarn (om jag inte minns fel).
Är det dessa småbarn han behöver skydda sig emot med en teleskop batong...?? Hur gammal är han? 12???