2013-08-21, 07:51
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Att DB och FH vittnar mot AJ hoppas nog de flest förutom en liten skara av AJs nära och kära. Jag undrar hur nationalisterna ställer sig till att Katarina "Kattis" Reimers (offentlig person) öppet supportar AJ.

Barnen ska vi låta vara men vad som är intressant är hur AJ har lyckats få tre tjejer till att skaffa barn med honom. Har han misshandlat dem även under de första åren av relationerna? Känner alla hans ex varandra och är de alla från Trollhättan, Grästorp eller däromkring? Borde de inte i så fall hört något rykte? Visste de om misshandeln av somaliern? Visste de (förutom den första kanske) om att han misshandlat sina tidigare flickvänner/fruar. Har han haft fler relationer än de han skaffat barn med och har han misshandlat dem också? Alla tjejer, förutom TB, verkar vara yngre. Stämmer det och vad är det de faller för?

Du kan väl maska namnet åtminstone.
Citera
2013-08-21, 08:21
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Lyktstolpe = Ljushuvud = mindre begåvade människor, eller om vi ska ta det på ren svenska idioter

Är det en lokal betydelse? För mig är självklart att uttalandet om lyktstolpar syftar till att hänga folk.
Citera
2013-08-21, 08:21
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Du kan väl maska namnet åtminstone.

Ja, det var kanske inte så snällt. Om du känner henne så kanske du vet hur DBs vänner ställer sig till hennes support av AJ. Detta förutsatt att tråden talar sanning om att nationalisterna inte tycker att detta mordet är ok.
Citera
2013-08-21, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragatha
Lyktstolpe = Ljushuvud = mindre begåvade människor, eller om vi ska ta det på ren svenska idioter

Är du säker? Jag trodde det var allmänt känt att DB är på Luxonen AB på God*b*rgsväg*n i Lindom*. Otroligt hur olika man tolkar d*t där om lyktstolpar b*rond* på hur nära DB man är.

Sensmoral: Den som själv är hotad skall inte hota!

Luxona AB... Skrev fel.
Senast redigerad av Kvarnslatt 2013-08-21 kl. 08:38. Anledning: Skrev fel bolagsnamn...
Citera
2013-08-21, 08:29
Medlem
Jag instämmer i att betydelsen är idiot.

idiot-stolpskott-stolpe-lyktstolpe. Hänger säkert ihop med ljushuvud (nej, inte rasistiskt) och ironi är rätt vanligt i vårt område.

Kan ni nu sluta läsa in hot, som inte finns i denna tråd.
Citera
2013-08-21, 08:32
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvarnslatt
Är du säker? Jag trodde det var allmänt känt att DB är på Luxonen AB på God*b*rgsväg*n i Lindom*. Otroligt hur olika man tolkar d*t där om lyktstolpar b*rond* på hur nära DB man är.

Googlade och taxibolaget heter Luxona AB, förväxla inte med Luxonen som är ett internationellt förvaltningsbolag. Är det mammans bolag? Kanske läge att ta bort alla ansiktstatueringar, flytta till mamma och börja jobba i hennes bolag?
Citera
2013-08-21, 08:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Menar du Luxona AB? Vad betyder "DB är på Luxonen AB"?
Citera
2013-08-21, 08:44
Medlem
klimatiss avatar
Citat:
Det kan inte vara så att lyktstolpe är vad man kallas om man arbetar på eller sitter i styrelsen för luxona ab, personer som DB kan lita på till 100%, eller är jag dum nu igen?

Mm, kan hända att vederbörande som skrivit "lyktstoplestatusen" på fejjan sitter och garvar åt alla tolkningar, men det får vi väl bjuda på. Men jag tänker att lyktstolpe är likamed någon som är pantad i huvudet. "Vilken jävla lyktstolpe" betyder "vilken idiot/meffo/IQ befriad"

Edit, såg just liknande inlägg..
Senast redigerad av klimatis 2013-08-21 kl. 08:47.
Citera
2013-08-21, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Menar du Luxona AB? Vad betyder "DB är på Luxonen AB"?

Att han är på Luxona ABs adress. Men ett antal facebooksidor stängs väl snart och då blir han svårare att lokalisera. Hade aldrig skrivit detta om han inte skrivit om lyktstolparna.... Liksom nationalisterna tror jag strikt på att släkten bär ett ansvar för sina egna... Så ta nu tag i DB och sätt honom på rätt spår. Det finns många taxibolag att välja på....
Citera
2013-08-21, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klimatis
Mm, kan hända att vederbörande som skrivit "lyktstoplestatusen" på fejjan sitter och garvar åt alla tolkningar, men det får vi väl bjuda på. Men jag tänker att lyktstolpe är likamed någon som är pantad i huvudet. "Vilken jävla lyktstolpe" betyder "vilken idiot/meffo/IQ befriad"

Edit, såg just liknande inlägg..

Undrar när Pajjsaren skall tycka till om hur illa det är att Ida blev mördad ?
Det går ju rykten att di flörtade ett tag, så man kan ju tycka att han borde vara lite extra ledsen ?
Han om någon borde ju också yttra sig om vilket svin den som mördade Ida är, eftersom han själv påstår sig vara oskyldig.

Men nääähe, all tid läggs på vilka lyktstolpar andra är.
Eller vilka idioter det finns som eldar upp hans bil.
*Gäsp* En brottsling avslöjas genom sitt handlande, och just nu har han inte många rätt för att vara oskyldig...
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-08-21 kl. 09:35.
Citera
2013-08-21, 09:33
Bannlyst
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2300537-stark-kritik-mot-fore-detta-sd-kvinna
Citat:
Socialdemokrater uttryckte sitt missnöje över att Katarina Reimers väljer att sitta kvar som nämndeman i Uddevallas tingsrätt. Detta i en insändare till Bohusläningen på tisdagen.
– Jag tycker att den typen av uppdrag ska bygga på att man har ett förtroende och ett gott omdöme, säger en av insändarskribenterna, [ALH] (S), ledamot i Uddevalla kommunfullmäktige.

Lite intressant att se hur "den här kretsen" funkar.
Biter hon sig fast, så är ju agendan tydlig att nazistsympatisörer vill finnas inom rättsväsendet.
Det är ju också nämnt tidigare att i en ev. rättegång mot MT så skulle hon kunna förstöra den genom jäv.
Citera
2013-08-21, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Att DB och FH vittnar mot AJ hoppas nog de flest förutom en liten skara av AJs nära och kära. Jag undrar hur nationalisterna ställer sig till att Katarina "Kattis" Reim*rs (offentlig person) öppet supportar AJ.

Barnen ska vi låta vara men vad som är intressant är hur AJ har lyckats få tre tjejer till att skaffa barn med honom. Har han misshandlat dem även under de första åren av relationerna? Känner alla hans ex varandra och är de alla från Trollhättan, Grästorp eller däromkring? Borde de inte i så fall hört något rykte? Visste de om misshandeln av somaliern? Visste de (förutom den första kanske) om att han misshandlat sina tidigare flickvänner/fruar. Har han haft fler relationer än de han skaffat barn med och har han misshandlat dem också? Alla tjejer, förutom TB, verkar vara yngre. Stämmer det och vad är det de faller för?

Många av Sveriges värsta brottslingar får tusentals kärleksbrev osv. Breivik kommer bli Ila-fängelsets svar på Mel Gibson - en riklig skörd beundrarbrev inkommer där och mycket lite är politiskt utan av "annan" art. Helge Fossmo - denne religiöse praktpsykopat är ett annat exempel från våra nordiska breddgrader, en kvinnomanipulatör av rang som fick och fortfarande får oerhört mycket beundrarbrev. (Han lär i vanlig ordning ha gift sig i fängelset med en av sina beundrarinnor). Själva Knutby församling ökade sitt medlemsantal - efter morden.
Det finns svaga, mentalt orkeslösa kvinnor som ständigt letar efter någon som kan förklara världen, livet, universum - vems fel allting är - män som dom kan skryta med för sina omogna flickvänner, män som slår dom lite ibland, för det är ju ändå nån sorts kärlek.
Senast redigerad av Garphorn 2013-08-21 kl. 09:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in