2013-08-21, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNikon
lägenheten öppnades för polisen med nyckel, så dörren har varit låst och inget verktyg annat än nyckel har används för att släppa in polisen.

Fastighetsskötaren eller granne med vattna-blommorna-nyckel?
Citera
2013-08-21, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Det vet du förbannat lite om. Ungefär lika lite som jag vet att han kommer att vittna emot AJ. Men det är vad jag tror i alla fall. Jag kan inte se någon annan logik i varför han släpptes innan rättegången

I vart fall kan man ana att personerna i det lokala nätverket under Svenskarnas Partis paraply önskar att DB ska vittna mot AJ. Damage control. Inget politiskt parti vill väl bli associerat med skyddande av brottsling...
Citera
2013-08-21, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Fastighetsskötaren eller granne med vattna-blommorna-nyckel?
Detta skedde ju söndagen 30/6 då jobbar inga vaktmästare
Citera
2013-08-21, 06:11
Medlem
Vi vet INTE vad som hände eller vem som dräpte henne,oavsett tillhörighet. Dock vet jag av egen erfarenhet,lugn,snäll,hjälpsam utåt.., imot mig!! baseträt gör jävligt ont.
Citera
2013-08-21, 06:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bittermandel
Lite mer om vad som skrivs på en viss persons fiskboksida.

https://anonfiles.com/file/475f612e3a94a8e3e952c2175ca5cace

Intressant, efter ett dygns frihet så sträcker sig ödmjukheten till ett förtäckt mordhot mot alla som "svärtat" hans namn. Det är också ett sätt att rentvå sig...

Ajja, DB verkar ju ha fullt upp att städa ut bland bekantskapskretsen redan innan mordet, nu blir det en rensning till, och så måste han läsa 25k inlägg och sortera och rangordna alla som berättat (=svärtat?) om honom där. *PUH* När det är klart så återstår det mindre än typ 5 i hans värld och då...då är han rentvådd ?

Jag fattar inte, han har visserligen ingen högskoleexamen, men det går inte att skylla på för att tänka lite mer än utanför tatueringarna. Typ, ojdå jag är under almmänhetens, medias och polisens lupp, kanske skulle jag som misstänkt med ett väntande fängelsestraff fundera på hur jag kan visa att mordet på Ida är för jävligt, hon var ju en person inom "kretsen".

Eller så har han insett att bevisningen är så stark, att han kommer bli fälld, och vill visa sig på styva linan ? Jag lutar åt det.
Citera
2013-08-21, 06:42
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Det vet du förbannat lite om. Ungefär lika lite som jag vet att han kommer att vittna emot AJ. Men det är vad jag tror i alla fall. Jag kan inte se någon annan logik i varför han släpptes innan rättegången

Hahaha då får du nog läsa på din juridik!!
Alla som är lite insatta i kretsen runt vet ju att dom kommer inte ta sig hel skinnade ur det här. Milt uttryckt..
Citera
2013-08-21, 06:44
Medlem
Peaceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrNikon
Detta skedde ju söndagen 30/6 då jobbar inga vaktmästare

Det var kanske IF morsas nycklar. Hon bor ju i närheten
Citera
2013-08-21, 06:45
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
I vart fall kan man ana att personerna i det lokala nätverket under Svenskarnas Partis paraply önskar att DB ska vittna mot AJ. Damage control. Inget politiskt parti vill väl bli associerat med skyddande av brottsling...

Iaf inte en kvinno mördare.
Citera
2013-08-21, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzo2000
Lyktstolpar= Sparkar man på dom släks dom.
Släks kan vara likamed dödas. Typ släcka lyset på någon.

Nej, men däremot lyktstolpar såsom att hänga folk i. För övrigt stavas det släcks.
Citera
2013-08-21, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Nej, men däremot lyktstolpar såsom att hänga folk i. För övrigt stavas det släcks.

Det kan inte vara så att lyktstolpe är vad man kallas om man arbetar på eller sitter i styrelsen för luxona ab, personer som DB kan lita på till 100%, eller är jag dum nu igen?
Citera
2013-08-21, 07:45
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:

Att DB och FH vittnar mot AJ hoppas nog de flest förutom en liten skara av AJs nära och kära. Jag undrar hur nationalisterna ställer sig till att Katarina "Kattis" Reim*rs (offentlig person) öppet supportar AJ.

Barnen ska vi låta vara men vad som är intressant är hur AJ har lyckats få tre tjejer till att skaffa barn med honom. Har han misshandlat dem även under de första åren av relationerna? Känner alla hans ex varandra och är de alla från Trollhättan, Grästorp eller däromkring? Borde de inte i så fall hört något rykte? Visste de om misshandeln av somaliern? Visste de (förutom den första kanske) om att han misshandlat sina tidigare flickvänner/fruar. Har han haft fler relationer än de han skaffat barn med och har han misshandlat dem också? Alla tjejer, förutom TB, verkar vara yngre. Stämmer det och vad är det de faller för?
Senast redigerad av ModerEva 2013-08-21 kl. 08:23.
Citera
2013-08-21, 07:46
Medlem
Ragathas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans

Citat:
Ursprungligen postat av Kvarnslatt
Det kan inte vara så att lyktstolpe är vad man kallas om man arbetar på eller sitter i styrelsen för luxona ab, personer som DB kan lita på till 100%, eller är jag dum nu igen?

Lyktstolpe = Ljushuvud = mindre begåvade människor, eller om vi ska ta det på ren svenska idioter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in