2013-08-20, 17:04
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Vad tror ni Bale hade kostat här? https://pbs.twimg.com/media/BSHbVhgIUAA5rrm.jpg:large
£93
2013-08-20, 17:17
Medlem
OG-lovers avatar
Fattar verkligen inte varför Real väljer att behålla Kaka. Han inte ens florerat särskilt mycket rykten kring honom heller.
2013-08-20, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Elmander kör på. Enligt turkiska NTV Spor klar för Norwich.
http://www.fotbollskanalen.se/andra-ligor/turkiska-medier-elmander-affaren-i-hamn/

I slutändan en väldigt underskattad och bra spelare. Förmodligen Sveriges näst spelare, lite beroende på hur bra Mellberg är nuförtiden. Kul att han kommer till ett lag där det förmodligen blir en hel del speltid. Bara att gratulera Elmander.

Jag är tveksam till hur mycket speltid Elmander kommer få i Norwich. Inte går han väl före Ricky van Wolfsvinkel och Gary Hooper? Från en bänk till en annan med andra ord och inte bra för landslaget.
2013-08-20, 17:18
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Fattar verkligen inte varför Real väljer att behålla Kaka. Han inte ens florerat särskilt mycket rykten kring honom heller.
Snarare så att ingen vill ha honom när han sitter på den lönen...
2013-08-20, 17:25
Medlem
Jag började tänka på det där uttalade " samarbetet " Real och Tottenham kom överens om förra säsongen. Vad innebar det egentligen?

Lass ser ut att hamna i Lokomotiv Moskva, trist. Hade gärna sett honom i någon av de större ligorna. En annan intressant spelare som tillhör Anzhi men som kommit lite i skymundan är 2 meters mannen Lacina Traoré. Vart hamnar han?
2013-08-20, 17:25
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Snarare så att ingen vill ha honom när han sitter på den lönen...
Ett tiotal miljoner mindre per år i lön borde han kunna acceptera. Han överlever nog trots allt. Han förstör sin resterande karriär för pengar som han förmodligen har så det räcker och blir över. Real borde rea ut honom så man blir av med hans ofantliga lön.
2013-08-20, 17:28
Medlem
TKD_1337s avatar
Det är värre för Jese. Han borde lånas ut om nu den grovt överprisade Bale kommer.
2013-08-20, 17:28
Medlem
waikikiis avatar
Jag vill se en nytänd Kaka och i så fall måste han hitta en ny klubb snarast.
2013-08-20, 17:33
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Jag vill se en nytänd Kaka och i så fall måste han hitta en ny klubb snarast.
Du kommer inte få se någon nytänd Kaka för han lär bli kvar i Real Madrid för att hora till sig dem sista slantarna innan han kastar upp skorna på hyllan.
2013-08-20, 17:35
Medlem
Viking-s avatar
Mourinho bekräftar att man fortfarande försöker få Rooney, men även att klubben redan har en plan B samt C, så det verkar som att vi får se en ny anfallare i klubben innan fönstret stänger oavsett.
Eto'o är säkert ett av alternativen, jag undrar dock vem mer han tänker på.
2013-08-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Mourinho bekräftar att man fortfarande försöker få Rooney, men även att klubben redan har en plan B samt C, så det verkar som att vi får se en ny anfallare i klubben innan fönstret stänger oavsett.
Eto'o är säkert ett av alternativen, jag undrar dock vem mer han tänker på.
Ibra?
2013-08-20, 17:40
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Ibra?
Ja du, jag har varit väldigt nyfiken på hur Ibra hade gjort sig i Chelsea sedan Ancelottis dagar, men hur realistisk är han egentligen? PSG är väl ganska förtjusta i honom och skulle inte sälja billigt, om alls?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in