2013-08-20, 14:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Vilket skämt om Bale går för 93.

Är inte ens vettigt för Madrid att signa honom. Skulle vara om Ronaldo gick till Man U men det händer ju knappast.
Perez är helt besatt av hela Galactico grejen, måste signa de största, färdigutvecklade namnen... Det är väl en del av vad hela Real Madrid handlar om.
2013-08-20, 14:54
Bannlyst
Citat:
Erik Lamela’s agent Pablo Sabbag talked to Ansa denying last rumours. “I am not in London, what is being said is not true. I find myself in the Capital along with Erik’s father. What is the situation like? Lamela is calm, we’re waiting. Let’s see what happens.”

http://www.romanews.us/?p=15293

horer ni ska inte få lamela
2013-08-20, 14:59
Medlem
Wiltons avatar
Om ryktena stämmer är det bara att tacka Real Madrid, vilka jävla dårar haha! Använder vi pengarna rätt kommer vi få ett bättre LAG än vi hade med Bale.

Vilket jävla transferfönster, nyp mig i armen nån snälla!

COYS!
2013-08-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Håller helt med. Sånna här projekt kan lika gärna gå käpprätt neråt. Kolla bara på Malaga, QPR och Anzji senaste tiden. Det brukar vara en risk att ta in brassar från deras inhemska liga, speciellt då en del brukar få hemlängtan. Nu ska man inte döma ut Paulinho efter en match, men han var inte bra mot Crystal Palace i söndags. För mig luktade Soldado flopp, redan när han blev klar för klubben. Han övertygade inte heller mig i senaste matchen.

Man ska självklart inte döma ut ett lag eller en spelare efter en match. Dom kan lika gärna komma top tre i år. Om allting faller på rätt plats. Men det leder definitivt inte till direkt succé, bara för man värvar spelare som är bra på pappret.

Du jämför Spurs, en klubb som har befunnit sig strax bakom topplagen i tabellen under ett drygt decennium, med tre klubbar som inte var någonting för ett par år sedan.

QPR:s ägare värvade varenda spelare som hade en puls och att det gick åt helvete överraskade föga. Att Anzjis ägare nu plötsligt tröttnat och valt att transferlista hela truppen avslöjar ju hur seriöst det projektet var. Malaga däremot får ju sägas var en jävla succé, som efter att ha varit ett bottenlag sånär gick till semifinal i CL på bara ett par år senare. Problemet där var att ägaren, och med honom pengarna, gick upp i rök.

Till skillnad från dessa tre klubbar är det ingen nyrik ägare som är i farten i Tottenhams fall utan en mycket ambitiös och skicklig klubbledning som försöker utveckla klubben med hjälp av pengarna från en försäljning av Bale. Att det kommer ta ett tag innan alla spelare blir varma i kläderna sitt nya land, klubb och kultur är självklart men utesluter inte att den här satsningen kan bli mycket lyckad på sikt.
2013-08-20, 15:01
Medlem
Jag börjar nästan misstänka att Perez gör klart med Bale nu, så ersättaren till Ronaldo är klar 1 år innan och inspelad i laget. Tänk så är det så att Ronaldo verkligen vägrar förlänga och har bestämt sig för att lämna, det kan vara så. Går man ut med det offentligt är man en amatör. Jag hoppas bara för guds skull att det inte stämmer, utan att tanken är att Ronaldo skall omskolas till anfallare.

Tottenham gör väl förmodligen den bästa affären genom tiderna. Eller?
2013-08-20, 15:25
Medlem
shitlists avatar
Om det stämmer att Spurs är på G att landa Willian och Lamela samt Coentrao (Bale-affären) så kan jag som Arsenal supporter bara gratulera och se den där CL-platsen försvinna sakta men säkert ..

Näe, dra åt helvete med allt ihop! Wenger och styrelsen måste ju vara mentalt handikappade och inte blir man gladare när spelarna dom "försöker" få in är namn som Williams, Michu (1 säsong), Uchida & Cabaye ..... HAHAHAHA
2013-08-20, 15:36
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag börjar nästan misstänka att Perez gör klart med Bale nu, så ersättaren till Ronaldo är klar 1 år innan och inspelad i laget. Tänk så är det så att Ronaldo verkligen vägrar förlänga och har bestämt sig för att lämna, det kan vara så. Går man ut med det offentligt är man en amatör. Jag hoppas bara för guds skull att det inte stämmer, utan att tanken är att Ronaldo skall omskolas till anfallare.

Tottenham gör väl förmodligen den bästa affären genom tiderna. Eller?

Det skulle ju vara helt underbart! Finns bara en destination för Ronaldo om han nu lämnar Real Madrid.

Nu hatar jag att spekulera i det här eftersom en Ronaldo till United deal känns alldeles för stor för att bli verklighet och jag har aldrig riktigt trott på att Ronaldo någonsin kommer lämna Real eftersom hans mål bör vara att bli en legend i klubben. Men Dan Walker, en känd BBC-Journalist, trovärdig, seriös journalist som aldrig sprider nonsens-rykten. Är programledare för olika fotbollsprogram på BBC bland annat Fotball Focus och skulle inte tjäna någonting på att sprida skitsnack då han redan är känd och omtyckt twittrade så här för några dagar sedan.

Så man kan ju alltid drömma lite
2013-08-20, 16:01
Medlem
waikikiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det här kommer att bli kaos tillslut. Ni känner uppenbarligen inte Spurs, men det står fiasko stämplat över den här soppan. Willian blir skadad och kommer tillbaka i januari, Bale gör supersuccé i Madrid och Soldado och Paulinho får hemlängtan. De andra nyförvärven kommer vi att glömma namnen på innan vi når november. Bäst spelare när säsongen sammanfattas kommer att vara gamle stabile Michael Dawson som spelar alla matcher.
Allt varar inte för evigt, tycker allt runt Spurs ser riktigt ljust ut.
2013-08-20, 16:30
Medlem
Casillas vill lämna? http://www.intereconomia.com/noticias-/punto-pelota/carlos-perez-iker-casillas-quiere-irse-real-madrid-20130820-0

Skall ha att göra med att han vill spela VM 2014. Om det nu ligger någon substans i ryktet, vem kan potentiellt plocka honom? Fiorentina?
2013-08-20, 16:38
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Casillas vill lämna? http://www.intereconomia.com/noticias-/punto-pelota/carlos-perez-iker-casillas-quiere-irse-real-madrid-20130820-0

Skall ha att göra med att han vill spela VM 2014. Om det nu ligger någon substans i ryktet, vem kan potentiellt plocka honom? Fiorentina?

Arsenal.

Eller nej förresten glömde, vi värvar ju inte spelare i år!
2013-08-20, 16:52
Medlem
TKD_1337s avatar
Vilken jävla skandal! £93m för Gareth Bale.
2013-08-20, 16:59
Medlem
Vad tror ni Bale hade kostat här? https://pbs.twimg.com/media/BSHbVhgIUAA5rrm.jpg:large

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in