2013-08-20, 00:00
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Vad är best case scenariot för er Arsenalsupporters nu om ni håller det rimligt?
Jadu .. Möjligtvis Jackson Martinez, Willian, Kondogbia & Williams. Pengarna finns ju men ja .. man vet ju aldrig ..
2013-08-20, 00:11
Medlem
fishbanes avatar
är ManU inne på någon mittfältare? letar man?
2013-08-20, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishbane
är ManU inne på någon mittfältare? letar man?

Finns väl ett par namn som nämns men när det väl kommer till kritan så kommer vi stå där med Anderson, Giggs, Cleverly och Nick Powell.
2013-08-20, 00:37
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Finns väl ett par namn som nämns men när det väl kommer till kritan så kommer vi stå där med Anderson, Giggs, Cleverly och Nick Powell.
För mig är det ett under att Anderson fortfarande spelar i United. Har aldrig sett storheten i den spelaren. Det gör ju inte saken bättre att han dessutom är småfet
2013-08-20, 00:42
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
För mig är det ett under att Anderson fortfarande spelar i United. Har aldrig sett storheten i den spelaren. Det gör ju inte saken bättre att han dessutom är småfet

Det har jag oxå funderat över men, det verkar som han är som en ny David May som kommer med ovärderlig stämningshöjning. Helt duglig truppspelare som kan ha riktigt hög högstanivå dock ingen startspelare, på gott och ont
2013-08-20, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arsenalistaa
Skrev tidigare om att Michu vore den perfekta forwardsvärvningen för Arsenal - skrev det igår. Tydligen är Arsenal mkt intresserade av spanjoren och jag ser det som en mkt bra värvning ifall vi lyckas ro den i hamn. Då saknas enbart en kvalitativ mittfältare och en utfyllnadsmittback så är "krisen", det är verkligen ingen kris men vissa vill få det att verka som så, löst.

Jag personligen är lite tveksam till Michu i ett lag som Arsenal. Han har onekligen gjort det mycket bra i Swansea, men hans känns lite för oslipad när det kommer till det mesta för att spela i ett topplag. Det är trots allt en spelare som för inte så länge sedan hade en förhållandevis anonym tillvaro i den spanska andradivisionen.

Skulle man slänga in honom i den hetluft som är Champions League helt plötsligt så är det möjligt att det visar sig att han inte alls håller den kvalitet man först trodde utan i själva verkat är en högst medioker produkt, lämpad för uppgifter med lägre krav och förväntningar.

Nog skulle han vara fullgod truppspelare på Emirates, men förmodligen kommer hans prislapp vara alldeles för hög för att rättfärdiga den rollen.
2013-08-20, 11:13
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl

Va är senaste nytt idag angående rykten på spelare ?

Att Quagliarella är överens med West Ham och att Sabatini sägs ha rest till London - för att diskutera Lamela. Vilken dumjävel.
2013-08-20, 11:27
Medlem
Saandros avatar
Sabatini försöker rensa Serie A alá Leonardo i PSG. Dock har inte lika mycket pengar att röra sig med. Och bara letar i Roma. Usch!

Väldigt många från Serie A och Italienare som ryktas till öarna denna mercaton alltså.
2013-08-20, 12:23
Medlem
Cambijaos avatar
Nog för att det är alltid lika kul att läsa om medelmåttor som Podolski. I Ryssland skriver man annars att Tottenham har gjort klart med Willian både Sports.ru och Radio Sport har rapporterat det hela. Sen om det ligger någonting i är såklart svårt att veta speciellt efter AvBs kommentar om det hela.

Från mina vänner i Spanien så kan jag berätta att Bale-affären går folk på nerverna. Det hatet som redan fanns kring Real Madrid har vuxit under detta transferfönster, framförallt för att Spaniens ekonomi
är så bortom bra. Och sedan rapporteras det att Real Madrid ska göra ett rekordköp.

Real Madrid får faktiskt börja bete sig, börja visa respekt mot sina trogna medlemmar och fans. Istället för att tro att en kille från Wales ska rädda dem från deras problem.

Frustrerad Cambijao... frustrerad och besviken.
2013-08-20, 12:35
Medlem
gato12s avatar
Om Spurs värvar Willian och ändå behåller Bale så börjar jag på allvar tro att Arsenal kan glömma en topp fyra plats.

Förutsatt att Wenger fortsätter med sin demonstrativa indolens.
2013-08-20, 12:35
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Gianluca Di Marzio: Update on @willianborges88: @SpursOfficial offered in the night 35€ to #Anzhi and is close to sign brazilian (now in London).
2013-08-20, 12:40
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audere-Est-Facere
Gianluca Di Marzio: Update on @willianborges88: @SpursOfficial offered in the night 35€ to #Anzhi and is close to sign brazilian (now in London).

Intressant. Även Lamelas gäng sägs ju vara i London för att diskutera med Spurs. Är det månne så att Levy har kommit överens med Real om att få fixa ett par affärer innan han släpper Bale? Den dealen framstår ju iofs som död utifrån sett men det är svårt att förklara alla dessa affärer och rykten på något annat sätt tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in