2013-08-19, 23:00
Medlem
Det hade idag meddelats att man fått den preliminära obduktionsrapporten. Kan detta ha lett till frisläppandet av DB och FH?
Citera
2013-08-19, 23:01
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Är det nåt särskilt förhållande mellan TB och AJ då som gör att hon tycks immun mot hans utbrott, tycks helt orädd för honom och tycks kunna gå med näsan högt och vara sig själv utan att verka riskera hans utbrott?

Ren avgudadyrkan! Både TB och Reimer* ser ut som om det är Elvis P. de poserar runt. De ser ut som seriefigurer alla tre dessutom.. (vapenbilden)
Citera
2013-08-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Det hade idag meddelats att man fått den preliminära obduktionsrapporten. Kan detta ha lett till frisläppandet av DB och FH?

Det hölls även förhör med dom två idag.
Jag tror snarare det har med det att göra
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebh
OJ, ett halvt medhåll av dom nationella till och med.
Hur står AJ i kurs efter detta onödiga mord??
Har jag rätt i mina tankar om att han är ganska ensam som frisläppt

Han har vad jag vet inte haft någon kontakt med nationella på många år undantaget gamla skinhead polare och annat löst folk.

Men jag tror inte ens dom vill ha med honom o göra när han släpps.
Citera
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
AJ's vänner VET att detta enbart var en tidsfråga. (ja, jag tror att han är gärningsman).
Men DB och FH's vänner borde haft lite högre tankar om dom.

Fast vänta lite. Nu verkar du utgå ifrån att de är helt fria och oskyldiga. De ÄR bundna till BP, de sitter inte häktade för skojs skull. ÅK har gjort en bedömning nu att de lika gärna kan vara ute tills rättegången. Bl.a tittar de på risken för nya brott. Så döm inte ut DB o FH's vänner, if it smells like shit...
Citera
2013-08-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
Är det nåt särskilt förhållande mellan TB och AJ då som gör att hon tycks immun mot hans utbrott, tycks helt orädd för honom och tycks kunna gå med näsan högt och vara sig själv utan att verka riskera hans utbrott?

Det var nog ett sånt förhållande som IF också trodde att hon hade med AJ - tills det small
Citera
2013-08-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
För oss?

Jag tog mig friheten att tala för alla nationella.
Citera
2013-08-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Fast vänta lite. Nu verkar du utgå ifrån att de är helt fria och oskyldiga. De ÄR bundna till BP, de sitter inte häktade för skojs skull. ÅK har gjort en bedömning nu att de lika gärna kan vara ute tills rättegången. Bl.a tittar de på risken för nya brott. Så döm inte ut DB o FH's vänner, if it smells like shit...

Så sant!
Citera
2013-08-19, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrutnaBojor
Det hölls även förhör med dom två idag.
Jag tror snarare det har med det att göra

De kan ju ha lagt fram resultatet av obduktionen och överbevisat både DB och FH som därmed erkänt sin del i det hela och berättat hur det gått till, därför onödigt att hålla dem kvar. ??
Citera
2013-08-19, 23:06
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Ren avgudadyrkan! Både TB och Reimer* ser ut som om det är Elvis P. de poserar runt. De ser ut som seriefigurer alla tre dessutom.. (vapenbilden)

Har bara svårt att tänka mig att dessa tu tjejer aldrig nånsin varken sagt nåt, gjort nån himlande min med nån suck till eller reagerat mot honom eller vad som helst som annars får honom att kunna flippa fullständigt.
Antingen kanske det nånstans där finns nån liten spärr hos honom ihop med dessa tu tjejer eller så är det nåt annat som håller ihop dessa på nåt sätt för varför skulle han aldrig flippa för nånting ihop med dem?
Citera
2013-08-19, 23:09
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax

Tror båda justerade sina utsagor och så att de blev mer överensstämmande med polisens rutt. Plus att AJ misstankegrad stärkts, vilket bör leda till längre distans mellan brott och skyddande.

3 misstänkta har tydligare blivit 1 GM och 2 skyddande, som de egentligen har varit hela tiden.
AJ är väldigt inringad i detta nu.
Citera
2013-08-19, 23:12
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Tror båda justerade sina utsagor och så att de blev mer överensstämmande med polisens rutt. Plus att AJ misstankegrad stärkts, vilket bör leda till längre distans mellan brott och skyddande.

3 misstänkta har tydligare blivit 1 GM och 2 skyddande, som de egentligen har varit hela tiden.
AJ är väldigt inringad i detta nu.
Nej, Bill och Bull har aldrig varit häktade misstänkta för mordet, eller medhjälp. Häktingarna har gällt mord resp skyddande av brottsling, grovt brott.

Var hittar du att Elake Måns misstankegrad har stärkts?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in