Citat:
Ursprungligen postat av
Skallpan2
Ingen som besitter någon information om Prime Pharma, kring deras testo, tren och EQ eller bara generelt till märket angående smärta och kvalié?
En annan fråga är om Diamond.
Som nog alla har hört så ska Diamond ha fixat sina oljor, men är det någon av er som tidigare fått smärta av de gamla oljorna som testat de nya?
Alla shoppar har slut på sina lager, så finns inte mycket till alternativ.
Det är lite onödigt att slänga ut 10k på oljor som smärtar eller inte hålla sin kvalité.
Tacksam för svar!
Mvh S
Jag har kört de gamla en hel del och kör nu de nya.
De nya är helt smärtfria och har enastående tryck! Verkligen riktigt bra grejer.
Förstår inte varför man ska chansa med andra märken när diamond enligt alla som kört de har hållt måttet och är nu helt smärtfria.
Kan reka bosco labs a-dex och nolva med!
Mvh