2013-08-19, 21:36
  #16993
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Ingen som besitter någon information om Prime Pharma, kring deras testo, tren och EQ eller bara generelt till märket angående smärta och kvalié?

En annan fråga är om Diamond.
Som nog alla har hört så ska Diamond ha fixat sina oljor, men är det någon av er som tidigare fått smärta av de gamla oljorna som testat de nya?

Alla shoppar har slut på sina lager, så finns inte mycket till alternativ.
Det är lite onödigt att slänga ut 10k på oljor som smärtar eller inte hålla sin kvalité.

Tacksam för svar!

Mvh S

Jag har kört de gamla en hel del och kör nu de nya.
De nya är helt smärtfria och har enastående tryck! Verkligen riktigt bra grejer.

Förstår inte varför man ska chansa med andra märken när diamond enligt alla som kört de har hållt måttet och är nu helt smärtfria.

Kan reka bosco labs a-dex och nolva med!

Mvh
2013-08-19, 21:57
  #16994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Finns på HB. Både apoteksgrejer och UG. Kostar skjortan dock!

apoteksgrejerna som du pratar om. den shoppen är RÖD. har en order hos dom men inte fått några grejer. den andra har inte varit så aktiv på forumet så tråkigt att skicka pengar till nån mer som inte gör rätt för sig.

fanns tidigare lion aromasin på HB men den är slut.. Fan att det ska vara så svårt att få tag på.

Mvh
2013-08-19, 21:59
  #16995
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proteinftw
Jag har kört de gamla en hel del och kör nu de nya.
De nya är helt smärtfria och har enastående tryck! Verkligen riktigt bra grejer.

Förstår inte varför man ska chansa med andra märken när diamond enligt alla som kört de har hållt måttet och är nu helt smärtfria.

Kan reka bosco labs a-dex och nolva med!

Mvh


Skönt att höra!
Jag är sugen på att testa igen, är det helt smärtfritt så kommer jag köra på diamond om inte mina andra favoriter kommer i lager igen.
Sist jag körde på diamond, det var ett par år sen nu, då kändes det som någon högg mig med en yxa konstant i benet i 6 månader.

mvh
2013-08-20, 08:23
  #16996
Medlem
Ska lägga en beställning till veckan då leverantören inte erbjuder REK undrar jag följande:

Om jag beställer, säg 5 vialer + diverse orala, hur får dem ned det i brevinkastet?

Tacksam för svar!
2013-08-20, 09:03
  #16997
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymhora
Ska lägga en beställning till veckan då leverantören inte erbjuder REK undrar jag följande:

Om jag beställer, säg 5 vialer + diverse orala, hur får dem ned det i brevinkastet?

Tacksam för svar!

Antagligen delar dom upp det i paket som är små nog.
2013-08-20, 12:18
  #16998
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymhora
Ska lägga en beställning till veckan då leverantören inte erbjuder REK undrar jag följande:

Om jag beställer, säg 5 vialer + diverse orala, hur får dem ned det i brevinkastet?

Tacksam för svar!


Går det inte ner i brevinkastet så lär det landa hos ditt postombud istället.
2013-08-20, 13:28
  #16999
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
apoteksgrejerna som du pratar om. den shoppen är RÖD. har en order hos dom men inte fått några grejer. den andra har inte varit så aktiv på forumet så tråkigt att skicka pengar till nån mer som inte gör rätt för sig.

fanns tidigare lion aromasin på HB men den är slut.. Fan att det ska vara så svårt att få tag på.

Mvh
Läs deras tråd(om det är K.A du menar).
Förhoppningsvis så får du grejerna snart. Jag har beställt därifrån utan problem(förutom att det tog lite lång tid)
2013-08-20, 15:23
  #17000
Bannlyst
Hur snabbt kommer sömnproblemen för Er på Tren E?

Jag är inne på andra veckan nu och har svårt att somna in och vaknar titt som tätt (alltid varit så dock i perioder).
2013-08-20, 15:40
  #17001
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gymhora
Ska lägga en beställning till veckan då leverantören inte erbjuder REK undrar jag följande:

Om jag beställer, säg 5 vialer + diverse orala, hur får dem ned det i brevinkastet?

Tacksam för svar!

Ibland skickar de två brev med ett fåtal dagar mellan så paketen blir mindre. Annars blir det nog närmsta butik med postensammarbete.
2013-08-20, 15:44
  #17002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Läs deras tråd(om det är K.A du menar).
Förhoppningsvis så får du grejerna snart. Jag har beställt därifrån utan problem(förutom att det tog lite lång tid)

Såg det nu. Så får väl se hur det blir...

Mvh
2013-08-20, 17:33
  #17003
Bannlyst
Hur är kvaliten på produkter från European Union Laboratories?
Tänkte speciellt på deras anavar.
2013-08-20, 18:48
  #17004
Medlem
Hulk lab deca. Nån som kan ge utvärdering??

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in