2013-08-18, 20:10
  #16981
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bicepsproffs
Aldrig provat den man kan nästan gissa mig fram att effedrinet är piss som allt på marknaden så det kommer du inte känna av i mängder av 30mg. Dmaa finns jävligt billigt rent som pulver att bara ta en te sked med lite koffein tabs från kostillskottsbutik. Ltyorsine "kan öka ämnesomsättningen och ge bättre skärpa" finns även billigt på kosttillskottbutiker. Ma Huang ska vara en växt från kina som i grund och botten är till för astma och influensa etc har väll effedrin liknande effekter.

Detta är hemma gjorda saker köpa på nätet för bara en sak tjäna pengar. Du kan göra dessa både bättre och billigare själv och behöver inte vara en doktor för det

Mitt tips köp rent dmaa + koffein tabs alt en pwo och tillsätt dmaa så får du det som behövs före träning.

Nej det här hjälper dig inte gå ner i vikt finns så mycket bättre alternativ clenbuterol,sibutramin,dnp,t3 alla är minst lika safe som dessa tabletter om du använder dem rätt men 100ggr mer effektivare för fettförbränning.



Tack för bra svar. Clenbuterol vågar jag inte ge mig på och sibutramin köpte jag från medinc och det sög. Kanske finns bättre affärer online som säljer riktig? Fick något skit tror jag.
2013-08-18, 20:38
  #16982
Medlem
linn_rosss avatar
någon som vet om det går och få tag på liknande dom gamla Lepigen från smartlabs?
Alltså dom grå avlånga tabletterna som luktar lakrits? ephedra
Finns inget som funkat så bra på mig som dom.
Eller tips så ngn liknade stackers som funkar.
tacksam för tips
2013-08-19, 05:17
  #16983
Medlem
MisterTees avatar
Ute efter winnar och dbol, vilka tillverkare är att föredra?
2013-08-19, 05:50
  #16984
Medlem
adrenaline-rushs avatar
Kör just nu på Medica-Labs Dbol och testo prop.
Satte andra sticket igår, samt varit på dbolen i 1 vecka, har inte känt något utav dbolen än, är det sockerpiller? Har ju gått upp 2.5kg men tror det är testot. Någon som har erfarenhet av Medica Labs? Har inte hittat någon info alls om dem i stort sett.
2013-08-19, 10:17
  #16985
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTee
Ute efter winnar och dbol, vilka tillverkare är att föredra?
Alpha Pharma är bomb
2013-08-19, 10:19
  #16986
Medlem
Bioniche Pharma är det någon som känner till det labbet?
2013-08-19, 10:34
  #16987
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterTee
Ute efter winnar och dbol, vilka tillverkare är att föredra?

Hulk labs
2013-08-19, 14:04
  #16988
Medlem
Skallpan2s avatar
Ingen som besitter någon information om Prime Pharma, kring deras testo, tren och EQ eller bara generelt till märket angående smärta och kvalié?

En annan fråga är om Diamond.
Som nog alla har hört så ska Diamond ha fixat sina oljor, men är det någon av er som tidigare fått smärta av de gamla oljorna som testat de nya?

Alla shoppar har slut på sina lager, så finns inte mycket till alternativ.
Det är lite onödigt att slänga ut 10k på oljor som smärtar eller inte hålla sin kvalité.

Tacksam för svar!

Mvh S
__________________
Senast redigerad av Skallpan2 2013-08-19 kl. 14:59.
2013-08-19, 14:10
  #16989
Medlem
Kan man köpa aromasin i sverige? Vilket märke i så fall?

Mvh
2013-08-19, 14:20
  #16990
Medlem
bckmanss avatar
.
__________________
Senast redigerad av bckmans 2013-08-19 kl. 14:24.
2013-08-19, 15:15
  #16991
Medlem
Bombardinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Kan man köpa aromasin i sverige? Vilket märke i så fall?

Mvh

Finns på HB. Både apoteksgrejer och UG. Kostar skjortan dock!
2013-08-19, 18:54
  #16992
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombardini
Finns på HB. Både apoteksgrejer och UG. Kostar skjortan dock!
Håller med, finns det inget märke som håller måttet och har lite vettigare pris?

Tips på märken på a-dex/aromasin som är ok samt har ett rimligt pris..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in