2013-08-03, 14:14
Medlem
Synatts avatar
Aqua Nebula Oscillator - Je Cherche. Från brillianta Cave Recordings, en av mina absoluta favoritskivor senaste åren, psyko men grymt.

A taste? Givet som in i urinröret!

http://youtu.be/YJOBJtOQi0Q

//SyNattsudd
Citera
2013-08-05, 22:03
Medlem
Pinto1s avatar
Snart då jävlar damer och herrar blir det Electric wizard och uncle acid i Gävle!
Citera
2013-08-09, 14:17
Medlem
marcusgends avatar
Windhand - Orchard
Citera
2013-08-09, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto1
Snart då jävlar damer och herrar blir det Electric wizard och uncle acid i Gävle!

Fy vad jag önskar att jag kunde åka! Men ekonomin tillåter tyvärr inte. Menmen, jag har ju sett Wizard två gånger så det känns inte alltför jävligt!

NP: Electric Wizard - Supercoven

Helt omöjligt för mig att säga vilken skiva som är bäst, ja, förutom Dopethrone som spelar i en helt egen liga. Men, Supercoven är nog vid sidan av DT deras absolut finaste stund.
Citera
2013-08-12, 12:04
Medlem
Bortgångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T

NP: Electric Wizard - Supercoven

Helt omöjligt för mig att säga vilken skiva som är bäst, ja, förutom Dopethrone som spelar i en helt egen liga. Men, Supercoven är nog vid sidan av DT deras absolut finaste stund.

Dopethrone är magisk.

Eletric Wizard - Vinum Sabbathi
Citera
2013-08-13, 07:09
Medlem
Bortgångs avatar
Iron Monkey - Bad Year

för att man äntligen fått lite bra koks i Oslo och lägenheten ser ut som ett slagfält
Citera
2013-08-15, 17:41
Bannlyst
Just nu kör jag igenom Candlemass - Ancient Dreams plattan från 1988. Inte deras bästa släpp men helt klart en riktigt bra skiva.
Senast redigerad av Skyttegrav 2013-08-15 kl. 17:44.
Citera
2013-08-17, 10:43
Medlem
Entenhausens avatar
Blir lite Grand Funk Railroad just nu.

En tung klassiker är Paranoid, deras egen låt, inte en Sabbath-cover.

http://www.youtube.com/watch?v=JVfIQIkvWro
Citera
2013-08-17, 10:51
Medlem
Bortgångs avatar
Acid Bath - Paegan Love Song
Citera
2013-08-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bortgång
Dopethrone är magisk.

Eletric Wizard - Vinum Sabbathi

Härligt med lite medhåll broder där! Helvete, alla jag känner HATAR den jävla skivan, ja, förutom den snubben som älskar DT i samma mått som jag men avfärdar allt annat the Wizard släppt...
Att ingen kan begripa denna fullkomliga briljans. Electric Wizard är mitt liv.

Hursom sitter jag här och har icke sovit en blund helt jävla superskev på en stark tryptamin och spisar bland det enda som kan mäta sig med Wizard, och för den delen, just då DOPETHRONE; dvs det alldeles utmärkta och lika så tunga mästerverket SNAILKING av de exceptionellt överjävla schwinebra Ufomammut.

NP: Ufomammut - Snailking - Odio

Funderar tokseriöst på att dra över till danmark 6:e oktober för att bevittna dessa göbbar! Finns här någon som skulle kunna tänka sig att köra en gemensamtripp eller liknande så släng pm eller annonsera intresse i tråden. Vilket som. Hade var't grymt i vilket fall.
Citera
2013-08-18, 17:17
Medlem
Windhand - Black Candles

Fjolårets starkaste platta måntro? Det är väl den eller magnfika Serpent Sermon av Marduk, då.
För övrigt är det tänkt att jag INTE ska tillåta mig själv, för en gångs skull med nya alster av band jag dyrkar, att lyssna på nya Windhand förrän jag har ett fysiskt exemplar i mina grässtinkande nävar!
Citera
2013-08-18, 20:44
Medlem
Bortgångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Härligt med lite medhåll broder där! Helvete, alla jag känner HATAR den jävla skivan, ja, förutom den snubben som älskar DT i samma mått som jag men avfärdar allt annat the Wizard släppt...
Att ingen kan begripa denna fullkomliga briljans. Electric Wizard är mitt liv.

Hursom sitter jag här och har icke sovit en blund helt jävla superskev på en stark tryptamin och spisar bland det enda som kan mäta sig med Wizard, och för den delen, just då DOPETHRONE; dvs det alldeles utmärkta och lika så tunga mästerverket SNAILKING av de exceptionellt överjävla schwinebra Ufomammut.

NP: Ufomammut - Snailking - Odio

Funderar tokseriöst på att dra över till danmark 6:e oktober för att bevittna dessa göbbar! Finns här någon som skulle kunna tänka sig att köra en gemensamtripp eller liknande så släng pm eller annonsera intresse i tråden. Vilket som. Hade var't grymt i vilket fall.

Varsågod!

Ufomammut lirar i Oslo på samma turneen men jag har inget datum, men antagligen runt samma tid dom lirar i Köpenhamn. Så om ingen hakar på till danskarnas huvudstad så är du välkommen att haka på i Oslo.

NP: Weedeater - Hammerhandle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in