Citat:
Ursprungligen postat av
Cinnabar
Haha, ja, det där med att förneka förhållanden är vanligt, särskilt om man tycker att personen inte har hög status, vilket VB inte hade. Hon var ett mobboffer, och det är bekräftat av många. Jag skulle bli mer förvånad om AB erkände förhållandet med VB, vilket som sagt, är ett rykte, precis som mycket annat. Rykten kan ibland vara sanna, ibland inte.
Rykten gör gällande att det florerat många män runt VB. Hon påstås ha blivit våldtagen eller utnyttjad av någon vars namn börjar på A, ha haft en relation med KJ, AB, MB. Allt kan vara sant, vi vet inte. Hatad var hon, av AN. Varför? Tja, det har antagligen med VBs relationer att göra. Ligger relationstrassel bakom mord? Ofta. Jag tror att motivet finns där, men kan också tänka mig att VB kanske fått lite mer insyn i MBs affärer än vad som var bra för henne. Alternativt är mordet utfört av en förvirrad själ, och det verkar vara det mest aktuella spåret just nu.
Jag vet inte i vilken skruvad värld du lever i där folk förnekar förhållanden utifrån partnerns status? I så fall borde man väl inte ingått ett förhållande från början då om man brydde sig om statusen. Sen är väl inte AB direkt någon överklass heller? Men oavsett om han skulle förneka det hela så skulle andra veta om de haft ett förhållande, Boden är ju inte direkt en metropol.
Ja precis, det är ett rykte, ett rykte som åtminstone de 7-8 personer (vuxna och unga) jag pratat med säger är skitsnack.
Ja jag kan skapa ett rykte om att VB blev tvångsmatat med kinesiska jätteräkor av en afghan också som råkade kväva henne med räkorna, men ibland är det bra att tänka innan man låter käften glappa. Det är ju liksom verkliga människor som blir utsatta för dessa lösa rykten. Människor som blir drabbade på jobb, skola, i vardagen, av vad som skrivs här. För vissa är det en spännande lek, vem ska vara den som har mest att skvallra om, vem ska vara den som löser gåtan åt polisen.Men för människorna det skrivs om så är det i allra högsta grad en verklighet.Kanske något att tänka på innan man spyr ur sig allt man "hör".