2013-08-18, 18:34
Medlem
Orsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Ibland väljer familjer att göra en insamling till organisationer. Det brukar stå i dödsannonsen.
Om det är så att I*as familj väljer detta, så får gärna någon av er som bor där lägga upp annonsen här på fb. Vi är nog många som i sådana fall vill bidra.

Mycket bra idé. Det märkliga med FB är att man tycker att man kommer nära personer som man egentligen inte känner alls.
Citera
2013-08-18, 18:35
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
AJ har hoppat på huvudet på ett av sina BO vid tidigare tillfälle, det tog två veckor innan BO vaknade.
Han hade tur.
Att hoppa på en medvetslös huvud är som att spela rysk roulette med minst 5 kulor i revolvern.
Detta visste AJ mycket väl, när han minst 75kg tung landade med kängorna...

Fy sjutton, det säger verkligen en hel del om AJ som person. Så fruktansvärt vidrigt gjort, slåss är det väl många som gjort men att i ett läge där någon ligger oskyddad på marken hoppa på dennes huvud är så fegt att det inte finns ord är det. Så otroligt omanligt att jag har svårt är att förstå att han fått kvinnor över huvudtaget efter det.
Citera
2013-08-18, 18:40
Medlem
roffeochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
Har någon av er länken till tidningsnotisen där PT berättade det där om telefonsamtalet? Eller minns någon vilken tidning det var? Jag har nog bara sett den en gång.

Hittar inte länken, men jag minns att det var en artikel på Aftonbladets hemsida.
Citera
2013-08-18, 18:47
Medlem
Chiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magneticsystem
Har någon av er länken till tidningsnotisen där PT berättade det där om telefonsamtalet? Eller minns någon vilken tidning det var? Jag har nog bara sett den en gång.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17078228.ab
Citera
2013-08-18, 19:23
Medlem
issusforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
I fallet Eli*n Kr*ntz var det väl inga foton i själva obduktionsprotokollet och FUP:en? Fotona som cirkulerade på nätet är från där man fann kroppen.

Du har helt rätt, skrev lite hastigt.
Citera
2013-08-18, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Mycket bra idé. Det märkliga med FB är att man tycker att man kommer nära personer som man egentligen inte känner alls.

Jag vet inte om jag känner mig så nära BO men när jag tänker på att en 23-årig småbarnsmamma med hela livet framför sig har blivit mördad och utslängd i en skog, som om hennes liv inte hade någon betydelse, så blir jag ledsen. Jag hoppas verkligen att alla inblandade får mycket långa fängelsestraff för det de gjort.
Citera
2013-08-18, 19:27
Medlem
Förhoppningsvis är håret inte rött längre den dagen han kommer ut igen!
Citera
2013-08-18, 19:27
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
AJ har hoppat på huvudet på ett av sina BO vid tidigare tillfälle, det tog två veckor innan BO vaknade.
Han hade tur.
Att hoppa på en medvetslös huvud är som att spela rysk roulette med minst 5 kulor i revolvern.
Detta visste AJ mycket väl, när han minst 75kg tung landade med kängorna...

Fy så vidrigt det också, hoppas att den stackaren lever utan några men idag.
Citera
2013-08-18, 19:29
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnybodyOutThere
Ibland väljer familjer att göra en insamling till organisationer. Det brukar stå i dödsannonsen.
Om det är så att I*as familj väljer detta, så får gärna någon av er som bor där lägga upp annonsen här på fb. Vi är nog många som i sådana fall vill bidra.

Bra idé!
Citera
2013-08-18, 19:32
Medlem
issusforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Fy så vidrigt det också, hoppas att den stackaren lever utan några men idag.

Sist jag såg han för ungefär 2 år sedan så gick han långsammare och försiktigare. Vet ej om han fick någon dokumenterad hjärnskada men återställd blev han ej. Som någon annan sade; han hade en väldig tur.
Citera
2013-08-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av issusforlife
Sist jag såg han för ungefär 2 år sedan så gick han långsammare och försiktigare. Vet ej om han fick någon dokumenterad hjärnskada men återställd blev han ej. Som någon annan sade; han hade en väldig tur.

Jasså? Var en artikel om honom i tidningen för några veckor sedan och där stod det väl ingenting om att han inte var helt återställd, Han har verkat det dom gångerna jag träffat honom i alla fall.
Citera
2013-08-18, 20:09
Medlem
issusforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolk
Jasså? Var en artikel om honom i tidningen för några veckor sedan och där stod det väl ingenting om att han inte var helt återställd, Han har verkat det dom gångerna jag träffat honom i alla fall.

Ok, men då har jag fått en annan uppfattning de gånger jag sett han. (Ej pratat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in