2013-08-18, 14:12
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Fyfan vad trött du börjar bli. Du är exakt som olympianen.
Kom igen, tolka det inte så jävla bokstavligt, jag syftar självklart att alla måste börja någonstans. Jag tycket det är roligt att Elfsborgs-supportrar börjar visa lite "riktig" supporterkultur. Sen att jag säger 1700-talet borde väl tolkas som en hög grad av ironi?!
2013-08-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Kom igen, tolka det inte så jävla bokstavligt, jag syftar självklart att alla måste börja någonstans. Jag tycket det är roligt att Elfsborgs-supportrar börjar visa lite "riktig" supporterkultur. Sen att jag säger 1700-talet borde väl tolkas som en hög grad av ironi?!
Jovars, men inte flera inlägg i rad. Skitnödigt.
2013-08-18, 15:01
Medlem
Kan rekommendera allmänheten här på flashback att kolla in en ny sida som endast är dedikerad till bilder på Hammarby Tifo. Bilderna är välsorterade efter årtal i album som är lättöverskådligt.

https://www.facebook.com/HammarbyTifo
Senast redigerad av Sebastard2 2013-08-18 kl. 15:05.
2013-08-18, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Kan rekommendera allmänheten här på flashback att kolla in en ny sida som endast är dedikerad till bilder på Hammarby Tifo. Bilderna är välsorterade efter årtal i album som är lättöverskådligt.

https://www.facebook.com/HammarbyTifo

Det är visserligen helt subjektivt, men jag tycker verkligen att Bajen har jävligt fula tifon. Bränningarna och vissa målningar är OK dock.
2013-08-18, 15:18
Medlem
Jämfört med Blåvitt som inte levererade något tifo eller någon bränning alls så tycker jag denna håller goda mått.
2013-08-18, 16:00
Medlem
äsch
Senast redigerad av Sebastard2 2013-08-18 kl. 16:22.
2013-08-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Det är visserligen helt subjektivt, men jag tycker verkligen att Bajen har jävligt fula tifon. Bränningarna och vissa målningar är OK dock.

Håller med dig. Bajen må vara duktiga på resande, bränningar och hålla igång på läktaren. Så mycket kan jag erkänna. Men tifo. Nej, där är man långt efter.
2013-08-18, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Påminner väldigt mycket om Bortom Sans' (HIF) bränning i Växjö, frånsett att Elfsborg kör med gula rökbomber istället för bengaler. I deras sammanhang ser det betydligt bättre ut så här än vad det hade gjort med röda bengaler så det var ett klokt val.

http://www.bakgatan.se/v3/wp-content/uploads/2013/04/Öster-away-1-e1365528237245.jpg

http://www.bakgatan.se/v3/wp-content/uploads/2013/04/Öster-away-2-e1365528285963.jpg

http://www.bakgatan.se/v3/wp-content/uploads/2013/04/Öster-away-7-e1365528743461.jpg

.. men någonstans får jag en känsla av att det är någonting som inte stämmer.

Alla vet ju att om Helsingborg hade haft andra färger än röd, skulle de ju aldrig poppat röda bengaler.
2013-08-18, 17:10
Medlem
Citat:
Det var inte så jag menade i det här fallet. Jag funderar mest på hur det kan komma sig att planerandet och utförandet blir så exakt lika dant, frånsett bengaler vs. rökbomber.

Du borde faktiskt ta dig lite tid att läsa igenom dina inlägg här. Då kanske, men bara kanske kan du inse hur korkad och hjärntvättad du framstår som. Du borde göra dom andra helsingborgarna en tjänst och hålla dig ifrån internet så dom slipper skämmas för dig.
2013-08-18, 17:39
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Man måste väl börja nån gång? Redan på 1700-talet fyllde ju bajare burkar med ärtor som de skakade på matcherna.

Förstår typ inte kommentaren, ändå har jag aldrig garvat så mycket på flashback..
2013-08-18, 18:08
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Du borde faktiskt ta dig lite tid att läsa igenom dina inlägg här. Då kanske, men bara kanske kan du inse hur korkad och hjärntvättad du framstår som.
Om du visar mina inlägg (alla 366 innan detta, minus ett par stycken som inte handlar om HIF eller supporterkultur) så som jag skrivit dem för HIF:s verkliga sjungande supportrar utan att ändra på varken sammanhang, uttryckssätt eller innebörd så tror jag nog att de flesta kommer att hålla med om eller i vart fall inte misstycka till det mesta som jag skrivit, förutsatt att de är införstådda med den verklighet som jag lever i. I den mån som jag rent teoretiskt skulle ha kunnat bli hjärntvättad tror jag själv att jag har tagit in relativt begränsade intryck utav den felaktiga verklighetsbilden.
Senast redigerad av Olympian 2013-08-18 kl. 18:32.
2013-08-18, 18:39
Medlem
Citat:
Om du visar mina inlägg (alla 366 innan detta, minus ett par stycken som inte handlar om HIF eller supporterkultur) så som jag skrivit dem för HIF:s verkliga sjungande supportrar utan att ändra på varken sammanhang, uttryckssätt eller innebörd så tror jag nog att de flesta kommer att hålla med om eller i vart fall inte misstycka till det mesta som jag skrivit, förutsatt att de är införstådda med den verklighet som jag lever i. I den mån som jag rent teoretiskt skulle ha kunnat bli hjärntvättad tror jag själv att jag har tagit in relativt begränsade intryck utav den felaktiga verklighetsbilden.

Om jag skulle visa dina inlägg för folket på bakgatan så skulle dom säkert hålla med i det mesta, du är ju själv ett praktexemplar för en person som hänger där. Men jag tror, och hoppas att den vanliga helsingborgaren har mer innanför pannloben än dessa personer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in