2013-08-17, 21:10
  #16969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower
Tack för svar grabbar!

Vad sägs om DP´s Testo P

Det sägs att de nya vialerna inte smärtar, men man är ändå lite stressad att det ska vara samma skit som vanligt! Någon som kört de nya?

Mvh

Diamonds nya testo p är smooth att sätta. Den tom minskade smärtan från en cutstack som jag blandade den med.
2013-08-17, 21:49
  #16970
Bannlyst
Varför har Apoteksb**** en helt ny look på sitt Diamond Pharma?

När jag googlar så hittar jag ingen som helst sida med samma tryck. MM påstår sig ha dessa nya oljor, men som säljs originalförpackning? Varför skulle dom göra det, om det finns nya?
2013-08-17, 22:03
  #16971
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
ASTON SuperStackers (Effedrin+Dmaa+Koffein+Ltyrosine+MaHuang)

Vad är den bra till? Går man ner i vikt och kan samtidigt bygga lite? Orkar man mer eller varför kallas den superstacker?

Jag vet vad effedrin, dmaa osv har för användningsområde men blir de extra bra om man köper en kapsel där allt redan är iblandat?

Vad är Ltyrosine och MaHuang? Och vad hjälper dessa?
Kallas det för att det är flera preparat kanske
2013-08-17, 22:12
  #16972
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaoKahn
Varför har Apoteksb**** en helt ny look på sitt Diamond Pharma?

När jag googlar så hittar jag ingen som helst sida med samma tryck. MM påstår sig ha dessa nya oljor, men som säljs originalförpackning? Varför skulle dom göra det, om det finns nya?

Nytt utseende kan ha att göra att de vill göra en visuell "nystart" för att sudda bort det dåliga ryktet om smärtande oljor.

Sedan angående förpackningarna har jag för mig jag läst någonstans att de fixat oljorna men att de packas i gamla förpackningar då de redan är tillverkade. Förpackningen är ju bara en förpackning Kanske ett snålt drag, men så ligger det till (är jag nästan säker på).
2013-08-17, 22:44
  #16973
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manhof
Jag testade deras gamla susta 350, och blandat med eq så var den faktiskt helt okej att sätta. Lite haltande, men överkomligt.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Utan EQ vill man däremot inte sätta den. Körde även jag med den gamla sustan, och det blev till att låna farmors rullator.

Hur är deras susta annars då? Är det drag i den? Igentligen är det ju inte äkta susta utan en testo blandning. Men jag är bara ute efter att testa nya estrar så för mig är det sak samma.

MVH

Dinitrol
2013-08-17, 22:47
  #16974
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Hur är deras susta annars då? Är det drag i den? Igentligen är det ju inte äkta susta utan en testo blandning. Men jag är bara ute efter att testa nya estrar så för mig är det sak samma.

MVH

Dinitrol
Det var absolut bra blås.
2013-08-17, 23:23
  #16975
Medlem
bobbi29s avatar
Säkert kort för Tren A i dagsläget? Kikar lite på Hulk Lab, någon som hört nåt /kört denna?
2013-08-18, 01:54
  #16976
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Hur är deras susta annars då? Är det drag i den? Igentligen är det ju inte äkta susta utan en testo blandning. Men jag är bara ute efter att testa nya estrar så för mig är det sak samma.

MVH

Dinitrol
Ja det är drag i den!
2013-08-18, 03:48
  #16977
Medlem
Svamppps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbi29
Säkert kort för Tren A i dagsläget? Kikar lite på Hulk Lab, någon som hört nåt /kört denna?


Mkt bra är den !
2013-08-18, 10:09
  #16978
Medlem
Dinitrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Det var absolut bra blås.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Ja det är drag i den!

Tackar! Får bli den då.
2013-08-18, 12:53
  #16979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilJones.
ASTON SuperStackers (Effedrin+Dmaa+Koffein+Ltyrosine+MaHuang)

Vad är den bra till? Går man ner i vikt och kan samtidigt bygga lite? Orkar man mer eller varför kallas den superstacker?

Jag vet vad effedrin, dmaa osv har för användningsområde men blir de extra bra om man köper en kapsel där allt redan är iblandat?

Vad är Ltyrosine och MaHuang? Och vad hjälper dessa?

Aldrig provat den man kan nästan gissa mig fram att effedrinet är piss som allt på marknaden så det kommer du inte känna av i mängder av 30mg. Dmaa finns jävligt billigt rent som pulver att bara ta en te sked med lite koffein tabs från kostillskottsbutik. Ltyorsine "kan öka ämnesomsättningen och ge bättre skärpa" finns även billigt på kosttillskottbutiker. Ma Huang ska vara en växt från kina som i grund och botten är till för astma och influensa etc har väll effedrin liknande effekter.

Detta är hemma gjorda saker köpa på nätet för bara en sak tjäna pengar. Du kan göra dessa både bättre och billigare själv och behöver inte vara en doktor för det

Mitt tips köp rent dmaa + koffein tabs alt en pwo och tillsätt dmaa så får du det som behövs före träning.

Nej det här hjälper dig inte gå ner i vikt finns så mycket bättre alternativ clenbuterol,sibutramin,dnp,t3 alla är minst lika safe som dessa tabletter om du använder dem rätt men 100ggr mer effektivare för fettförbränning.

2013-08-18, 17:17
  #16980
Medlem
Någon som testat Sandoz Anastrozol (Armidex) eller Abdi Ibrahim Anapolon (oxar) från arge mannen (tror även en del andra har dom inne)?


edit: ööh, menade inte arge mannen, mena nk
__________________
Senast redigerad av DrL0c 2013-08-18 kl. 17:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in