2013-08-17, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaBitch
Måste tillägga... Misfits låtar har sådana sorts namn. D.B avgudar dom. Träffas alltid backstage . Åker på spelningarna.. Lika normalt som vilket annat fan som helst.
Så att vederbörande som också är en god vän med D.B har postat detta betyder INTE att titeln på låten hade någon innerbörd! Ett tips. Googla; misfits alla låtar

Måste bara flinka in att Misfits har många låtar som inte handlar om att mörda. Att just nu knyta just "Mommy, Can I Go Out And Kill Tonight" till DB luktar lite unket.
Citera
2013-08-17, 15:59
Medlem
Zizzla163s avatar
Stämmer det att D.Bs bror hängde sig i häktet? När? Samma häkte som D.B nu sitter på..? Hoppas inte psyket går i arv då..

Har följt tråden slaviskt sen dag ett. Hej allihop!
Citera
2013-08-17, 16:00
Medlem
refsps avatar
Citat:
Måste tillägga... Misfits låtar har sådana sorts namn. D.B avgudar dom. Träffas alltid backstage . Åker på spelningarna.. Lika normalt som vilket annat fan som helst.
Så att vederbörande som också är en god vän med D.B har postat detta betyder INTE att titeln på låten hade någon innerbörd! Ett tips. Googla; misfits alla låtar

Ok. DaBitch och MadSin. Jag är ett lika stort fan av misfits som DB, här lyssnat på dom sen barnsben och kan varenda låt-text utantill. Älskar dom.

Men att, i dessa tider, länka upp "Mommy, can I go out and kill tonight" på hans sida tror jag inte ens D*nnis skulle uppskatta. Men det visar bara hur skeva kompisar han har. Jag har också haft ett skevt umgänge i ett antal år, med allt vad det innebar i relationer, droger etc. Jag hade den goda smaken att bryta med den umgängeskretsen och det har gått suveränt för mig sedan dess. Min förhoppning, om DB kommer helskinnad ur det här, är att han gör det samma. För med såna som er som polare kommer det bara gå utför.
Citera
2013-08-17, 16:01
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Tror du tänker rätt här, förutom vad gäller AJ. Han är långt ifrån den gränsen än. Har fortfarande alltför hög tro på sin egen allsmäktighet.

Ja just det, fortfarande ja. Därför som jag ovan ser långt framåt i tiden, " en bit in i rättegången" , då "gränsen" kan börja närma sig för AJ att breaka.
Jag antar rättegången inte blir aktuell förrän i början av 2014, dvs om ca 5 mån.
Citera
2013-08-17, 16:02
Medlem
refsps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en-krokodil
Hur fan kan du veta att DB hjälpt till med liktransport? Det är väldigt lätt att bli häktad i Sverige. Han har antagligen bara lånat ut sin s40 till AJ.

Men herregud, har du missat att polisen har knutit FH och DB till IFs lägenhet? Eller "platsen för försvinnandet" som det hette i juli. Öppna ögonen nu och sluta spamma tråden med sådant som redan har motbevisats flera gånger. Man kan tro att du är kär i karln.
Citera
2013-08-17, 16:03
Medlem
Citat:
Hur fan kan du veta att DB hjälpt till med liktransport? Det är väldigt lätt att bli häktad i Sverige. Han har antagligen bara lånat ut sin s40 till AJ.

Jösses... igen.
hypoteser...
Men s40n användes ju aldrig enligt dig.... Där konfronterade jag dig med:
S 40n var den enda han använde
D.B s mobil ÄR lokaliserad vid BP!!
Klarspråk för dig... Det finns alltså BEVIS att D.B var där hur lite vi än vill det.
Citera
2013-08-17, 16:04
Medlem
Citat:

http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2266930--de-har-varit-pa-platsen-

Citat:
De har kommit till platsen vid tillfället. Mer vill jag inte kommentera.
Citera
2013-08-17, 16:05
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Och hur fan kan du veta/anta att han inte har gjort det? Same same va? Skillnaden är att du hoppas djävligt mycket på att han inte har gjort det och jag hoppas ingenting vad det gäller det. Däremot hoppas jag att han åker dit så det skakar för det han har hjälpt till med. Oavsett hans hjälp bestått i att transportera lik, bränna kläder, torka blod eller elda bil så är han en idiot. Alla som hjälper en gärningsman med något av det ovan nämnda definierar jag som en IDIOTER! Du tycker annorlunda och det skiter jag i.

Edit: Du pissar i motvind käre krokofant
Senast redigerad av Addhoc 2013-08-17 kl. 16:21.
Citera
2013-08-17, 16:05
Medlem
refsps avatar
Citat:
Jösses... igen.
hypoteser...
Men s40n användes ju aldrig enligt dig.... Där konfronterade jag dig med:
S 40n var den enda han använde
D.B s mobil ÄR lokaliserad vid BP!!
Klarspråk för dig... Det finns alltså BEVIS att D.B var där hur lite vi än vill det.

Det här var intressant, på riktigt. Du har ju tidigare försökt få DB som i princip oskyldig i detta (ni är väl åtminstone bekanta), vad är det som har gjort att du har svängt?
Citera
2013-08-17, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Stämmer det att D.Bs bror hängde sig i häktet? När? Samma häkte som D.B nu sitter på..? Hoppas inte psyket går i arv då..

Har följt tråden slaviskt sen dag ett. Hej allihop!

Ja han hängde sig men inte på samma häkte...
Handlar inte om psyket i det här fallet!!
Det handlade om andra anledningar
Citera
2013-08-17, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av refsp
Men herregud, har du missat att polisen har knutit FH och DB till IFs lägenhet? Eller "platsen för försvinnandet" som det hette i juli. Öppna ögonen nu och sluta spamma tråden med sådant som redan har motbevisats flera gånger. Man kan tro att du är kär i karln.
klart det är så . men är nog ingen ide att förklara för kärleken är ju blind sägs de. tyvärr så är det en hel del som inte fattat att herrarna DB/FH är bundna till BPen..
Citera
2013-08-17, 16:11
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Fastern är inte "Fadern" heller (är du från 1800-talet eller varför skriver du så konstigt?)

Du kanske skulle slå upp ord som "andrahandsuppgifter" och "hörsägen". Misstänker att det skulle göra det lite enklare för dig att förstå och värdera sånt som står i tidningen.

Gör ett nytt försök. Läs de (andrahands)uppgifter som finns. Fadern fick dödsbesked genom text-tv, polisen hann inte före. Vilket iofs inte behöver vara så konstigt eller anmärkningsvärt. Men att du väljer att misstro de anhöriga, samtidigt som du gnäller över dom mitt i deras sorg, förpestar bara tråden. Därutöver är det oerhört osmakligt av dig. Du vet ingenting om hur det ligger till. Så därför kan du också vara tyst om det.

Sen att jag kanske är äldre än dig och du född först igår, spelar nog mindre roll i sammanhanget tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in