Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Diego
När man i slutet av 80-talet och i början på 90-talet fick den nya lövhögen, så var det ju ett lyft (trots att många gamla stötar tyckte 59:an var bättre i granskogen).
Men, är det inte dags att hotta upp den nu? Eller är det bara jag som tycker att den ser vissnad ut?
1. 59:an var inte bättre i någon skog. Möjligtvis lär den enligt internetkällor vara ett hett samlarobjekt för post-apocalyptiska lajvare eller liknande.
2. Uniformen duger väldigt bra, möjligtvis kanske man borde utvärdera moderna patternas och stealth teknik noggrant för utveckling av M90.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Diego
1. På min tid hade de där herrarna fått ett kok stryk och blivit förpassade till stadiet "färdiga till strid". Ansträngde du dig verkligen för att hitta de arméns 10 värsta luder i fotoboken eller har du helt enkelt valt ut gänget som fick saab-måls spikarna &kockarna att framstå som "Rambo V".
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Diego
1. Du måste ogilla tjockisen, men faktum är att det blivit ett kokstryk för vederbörande för nått decenium sedan. Fanskapet kan ju inte hålla i sitt vapen, har CP-snöre och låter sin lilla röda patronlägeskontrollerare dingla fritt. En värre hora får man leta efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr.Diego
1. Tre luder under framryckning mot fientliga saab-mål utan bajonetter. Samtliga tre skulle ha haft ett kok stryk att vänta för sin oförmåga att göra sig redo för strid. Deras blanka skoputs och uppkavlade armar får mig att tänka på hororna på reeperbahn. Det största problemet med bilden är att avgöra vilken hora som är värst av de tre på fotot. Horan med felmonterat stridsbälte, hororna med putsade skor eller helt enkelt att de alla tre misslyckats med något som varenda menig idiot lyckades med på nittiotalet, nämligen "färdiga till strid".
Men egentligen, hur löjliga horor du än lyckas fotografera så är det i sig självt inte någon anledning till att byta ut M90 även om den nu har nästan 25år på nacken...