Citat:
Ursprungligen postat av
VanDenBerg
Du inser väl vilket extremt självmål det är att som Liverpool-supporter att klanka ner på andra klubbars transferfönster?
7,6,8,7 är förövrigt era tabellplaceringar senaste åren. Det motsvarar vad Bolton Wanderes presterade i PL mellan 2003 och 2007. Tycker synd om er.
Förstår att du tröttnar på att läsa det sida efter sida.
Inte för att Liverpool har något att göra med Arsenal dock
DÅ KAN VI VÄL SÄGA DET EN GÅNG FÖR ALLA
ARSENAL HAR INTE VÄRVAT NÅGON HAHA
så.. kan vi gå vidare?
Suarez tränar iaf med Liverpool A-lag igen, vilket antagligen betyder att han har bett om ursäkt.
Landar Liverpool Willian så kommer jag gråta av glädje trots att jag i princip aldrig sett honom spela, tänk vad Silly Season gör med en.
Citat:
Ursprungligen postat av
Skrank
Hur bra är Willian egentligen då? Såg det mesta av Shaktar i CL och där var han stundtals väldigt bra men har ingen helhetsbild efter 4-5 matcher. Vad jag kan hitta om hans statistik i Shaktar så är den inte så där jätteimponerande. Skulle gärna se han i United då det är en mycket sevärd spelare men 30 miljoner pund är trots allt rätt mycket pengar. Att Willian är nära att gå för 30 miljoner och att det snackades om 10-15 miljoner för Nani är förövrigt ett skämt.
Nu kommer ju dessutom Nani stanna allra mest troligt, även Rooney. Då har man Nani, Zaha, Young, Kagawa, Giggs och Rooney på Willians positioner. Även Januzaj som ska börja slussas in i A-laget framöver. Ser ingen akut brist där.
Så hur vet du att Willian inte är 15 miljoner pund bättre än Nani?
Kort trailer för nya säsongen.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/a-brilliant-trailer-ahead-of-the-new-premier-league-season/#.Ug5IECA_IB4.twitter
Snart dags..