2013-08-16, 17:20
Medlem
Skämat ni nu? Sakho är snarare extremt överskattad. Han är 23 år och har egentligen inte utvecklats ett dugg sen när han först gjorde sin debut. Till och med Alex går före honom.

Dessutom så verkar han vara oproffsig. Den slutsatsen kan man dra då han inte har utvecklats plus att han gnäller på utebliven speltid. Trots att han spelade 34 matcher för PSG förra säsongen.

Nej tack.
2013-08-16, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Känns som han är ganska mycket för bra för att gå till jävla Liverpool. Varför hugger inte Moyes på den kan man undra, Willian ska ju gå till en CL-klubb åtminstone.
Instämmer till fullo. Willian och Fellaini hade inte varit ett dåligt transferfönster. För övrigt förstår jag mig inte på varför Fellaini inte är klar för United ännu; Moyes gillar honom, Fellaini gillar Moyes som tränare och trots att Fellaini kanske inte är en världsspelare är han bra och United behöver verkligen centrala mittfältare. (oavsett vad Carrick säger i media)
2013-08-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pardeeo
Var är arsenals suarez och gustavo? Och resten av stjärnorna? Haha tycker synd om fansen

Du inser väl vilket extremt självmål det är att som Liverpool-supporter att klanka ner på andra klubbars transferfönster?

7,6,8,7 är förövrigt era tabellplaceringar senaste åren. Det motsvarar vad Bolton Wanderes presterade i PL mellan 2003 och 2007. Tycker synd om er.
2013-08-16, 17:39
Medlem
elefantbajs2100s avatar
Hatar att uttala mig innan fönstret verkligen är stängt och allt är klart, för innan det är det i princip bara skitsnack och skulle Wenger få in en "världs-striker" klockan 23:59 sista dagen på fönstret har ju allt snack varit just skitsnack och alla "hopplösa känslor" varit heeeelt i onödan. Men...

Arsenal har enligt mig INGA alternativ kvar som kan höja laget, endast bredda.
2013-08-16, 17:42
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Känns som han är ganska mycket för bra för att gå till jävla Liverpool. Varför hugger inte Moyes på den kan man undra, Willian ska ju gå till en CL-klubb åtminstone.

Hur bra är Willian egentligen då? Såg det mesta av Shaktar i CL och där var han stundtals väldigt bra men har ingen helhetsbild efter 4-5 matcher. Vad jag kan hitta om hans statistik i Shaktar så är den inte så där jätteimponerande. Skulle gärna se han i United då det är en mycket sevärd spelare men 30 miljoner pund är trots allt rätt mycket pengar. Att Willian är nära att gå för 30 miljoner och att det snackades om 10-15 miljoner för Nani är förövrigt ett skämt.

Nu kommer ju dessutom Nani stanna allra mest troligt, även Rooney. Då har man Nani, Zaha, Young, Kagawa, Giggs och Rooney på Willians positioner. Även Januzaj som ska börja slussas in i A-laget framöver. Ser ingen akut brist där.
2013-08-16, 17:43
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Du inser väl vilket extremt självmål det är att som Liverpool-supporter att klanka ner på andra klubbars transferfönster?

7,6,8,7 är förövrigt era tabellplaceringar senaste åren. Det motsvarar vad Bolton Wanderes presterade i PL mellan 2003 och 2007. Tycker synd om er.

Förstår att du tröttnar på att läsa det sida efter sida.
Inte för att Liverpool har något att göra med Arsenal dock

DÅ KAN VI VÄL SÄGA DET EN GÅNG FÖR ALLA
ARSENAL HAR INTE VÄRVAT NÅGON HAHA
så.. kan vi gå vidare?

Suarez tränar iaf med Liverpool A-lag igen, vilket antagligen betyder att han har bett om ursäkt.
Landar Liverpool Willian så kommer jag gråta av glädje trots att jag i princip aldrig sett honom spela, tänk vad Silly Season gör med en.

Citat:
Ursprungligen postat av Skrank
Hur bra är Willian egentligen då? Såg det mesta av Shaktar i CL och där var han stundtals väldigt bra men har ingen helhetsbild efter 4-5 matcher. Vad jag kan hitta om hans statistik i Shaktar så är den inte så där jätteimponerande. Skulle gärna se han i United då det är en mycket sevärd spelare men 30 miljoner pund är trots allt rätt mycket pengar. Att Willian är nära att gå för 30 miljoner och att det snackades om 10-15 miljoner för Nani är förövrigt ett skämt.

Nu kommer ju dessutom Nani stanna allra mest troligt, även Rooney. Då har man Nani, Zaha, Young, Kagawa, Giggs och Rooney på Willians positioner. Även Januzaj som ska börja slussas in i A-laget framöver. Ser ingen akut brist där.

Så hur vet du att Willian inte är 15 miljoner pund bättre än Nani?

Kort trailer för nya säsongen.
http://www.101greatgoals.com/gvideos/a-brilliant-trailer-ahead-of-the-new-premier-league-season/#.Ug5IECA_IB4.twitter
Snart dags..
Senast redigerad av torrenttobbe 2013-08-16 kl. 17:45.
2013-08-16, 18:06
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Jag förstod poängen alldeles utmärkt. Du är sur för att spelaren du vill ha till ditt lag inte är till salu. Att PSG då har magen till fräckhet att buda på en Barca-spelare är äckligt. PSG ska nämligen veta sin plats i näringskedjan. Inte sant?
Jag är inte ett dugg sur för att Silva inte kommer till Barcelona, den slutsatsen kunde man dra rätt tidigt i fönstret. Tycker det bara är lite larvigt att man säger att det inte finns en snöbolls chans i helvetet att han säljs till Barcelona och börjar med kontrakt förändringar. När man nu ger upp den spelaren och går över till ett annat alternativ så ska man vara omöjlig igen fast spelaren ifråga knappt får speltid. Sen kommer man till Barcelona och ska försöka göra två värvningar hos den klubben där man knappt vill diskutera eventuella försäljningar med. Det är ett rätt äckligt beteende enligt mig, och nej du verkade inte förstå poängen alldeles utmärkt för du var helt ute och cykla i din lilla teori.
Citat:
Ursprungligen postat av vadharjag
Tur att sommarlovet snart är slut i alla fall..
Är du seriös eller? Kom upp ett par snäpp istället och försök debattera istället för att skriva massor med trams. Det är liksom syftet med detta forum.
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Håller med så jäva äckligt gjort!!!!!
Har väldigt svårt att utläsa ironi genom skrivelser.
Senast redigerad av OG-lover 2013-08-16 kl. 18:14.
2013-08-16, 18:15
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Jag är inte ett dugg sur för att Silva inte kommer till Barcelona, den slutsatsen kunde man dra rätt tidigt i fönstret. Tycker det bara är lite larvigt att man säger att det inte finns en snöbolls chans i helvetet att han säljs till Barcelona och börjar med kontrakt förändringar. När man nu ger upp den spelaren och går över till ett annat alternativ så ska man vara omöjlig igen fast spelaren ifråga knappt får speltid. Sen kommer man till Barcelona och ska försöka göra två värvningar hos den klubben där man knappt vill diskutera eventuella försäljningar med. Det är ett rätt äckligt beteende enligt mig, och nej du förstod inte poängen alldeles utmärkt för du var helt ute och cykla i din lilla teori.

Vilken teori? Det var ingen teori. Det var en jämförelse som var ungefär lika logisk som din. Du menar alltså att om PSG nu hade varit "först" och budat på exempelvis Iniesta. Fått ett solklart nej från Barca. Då är alltså alternativen: 1. Ingen mer budgivning mellan klubbarna får ske p.g.a att Barca har redan sagt nej till PSG angående Iniesta. 2. Barca bjuder på exempelvis Thiago Silva och är då "äckliga" eftersom Barca vägrar sälja Iniesta till PSG.
2013-08-16, 18:16
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Så hur vet du att Willian inte är 15 miljoner pund bättre än Nani?

Därför att Nani varit en av Premier Leagues och Manchester Uniteds pålitligaste poängspelare i flera säsonger nu medans Willian hållit till i Ukraina. Nani har ju i alla fall bevisat att han håller i en av världens bästa ligor.

30 Miljoner pund känns väldigt maffigt dessutom med tanke på att det är en klubb som skär ned på satsningen och är i en desperat ekonomisk situation. Man skulle ju ha kunnat tänka sig att de var tvungna att rea ut spelarna och att det vore fyndläge men de ska ha samma pris som han såldes för av Shakhtar.

Jag vet inte men det känns som om priset kan ha trissats upp en aning då de två oligark-ägda klubbarna förhandlade.
2013-08-16, 18:24
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Vilken teori? Det var ingen teori. Det var en jämförelse som var ungefär lika logisk som din. Du menar alltså att om PSG nu hade varit "först" och budat på exempelvis Iniesta. Fått ett solklart nej från Barca. Då är alltså alternativen: 1. Ingen mer budgivning mellan klubbarna får ske p.g.a att Barca har redan sagt nej till PSG angående Iniesta. 2. Barca bjuder på exempelvis Thiago Silva och är då "äckliga" eftersom Barca vägrar sälja Iniesta till PSG.
Det var ingen jämförelse eftersom du hade fel. Du var ute på djupt vatten och sprattlade, du chansade och antog vissa saker som jag inte ens hade skrivit. Det var alltså mer dina egna åsikter, alltså en teori.

Nu är tyvärr inte situationen som så och därför känns det lite dumt att sitta och spekulera om hur jag hade känt och ställt mig till situationen då. Känns faktiskt rätt onödigt. Nu handlar det dessutom om två spelare, Alves och Iniesta, det hoppas jag att du är medveten om?
2013-08-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Det var ingen jämförelse eftersom du hade fel. Du var ute på djupt vatten och sprattlade, du chansade och antog vissa saker som jag inte ens hade skrivit. Det var alltså mer dina egna åsikter, alltså en teori.

Nu är tyvärr inte situationen som så och därför känns det lite dumt att sitta och spekulera om hur jag hade känt och ställt mig till situationen då. Känns faktiskt rätt onödigt. Nu handlar det dessutom om två spelare, Alves och Iniesta, det hoppas jag att du är medveten om?

Utan att ha läst tidigare inlägg men; Tror du på allvar att PSG har budat på Iniesta? Det var ett rykte som skapades av en skvallerblaska.
2013-08-16, 18:43
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Utan att ha läst tidigare inlägg men; Tror du på allvar att PSG har budat på Iniesta? Det var ett rykte som skapades av en skvallerblaska.
Så långt har man nog inte hunnit i förhandlingarna. Men att ett intresse finns där från PSG:s sida tvivlar jag inte en sekund på. Det är ute efter en högerback och deras favorit ska vara Alves, varför inte höra sig för om Iniesta samtidigt? Iniesta har i runda slängar två år kvar på sitt kontrakt och han är en av Barcelonas första prio vid kontraktsförlängningar, detta vet PSG givetvis om, så det är inte alls omöjligt att det föreligger lite substans i ryktet oavsett skvallerblaska eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in