2013-08-15, 19:51
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Därför man ska vända sig till UG? Vill inte ha skit, frågar för ja inte vet. Vill inte ha Svensk bajs.

Mvh
Vad är det som säger att det är skräp bara för det är kokat i Sverige? Vad jag vet så kommer många bra märken ifrån just Sverige....

Du kommer med så sjukt mycket smarta kommentarer, vad är det för mediciner du käkar egentligen?
2013-08-15, 20:18
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Vad är det som säger att det är skräp bara för det är kokat i Sverige? Vad jag vet så kommer många bra märken ifrån just Sverige....

Du kommer med så sjukt mycket smarta kommentarer, vad är det för mediciner du käkar egentligen?

Hahaha, är efterbliven idag, tänkte på dåligt testo, gillade inte tanken Så blev arg på hela Sveriges testo uppenbarligen haha.

Man blir verkligen hjärndöd på cannabis egentligen... Garvis!

Mvh
2013-08-15, 20:55
Medlem
RhinoPowers avatar
Tja! Undar ifall någon kört några utav dessa? Dags och hårdna till efter bulken nu, men vill ju inte införskaffa saker som inte funkar! Så give me some feedback

-Lyka Labs Masterone Propionat
-Greater Pharma Primo Depot
-Lyka Labs Testo Prop

Mvh
2013-08-16, 01:39
Medlem
MKMF12s avatar
DP's Cut-Mix utan EO, inputs tack
2013-08-16, 09:04
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower
Tja! Undar ifall någon kört några utav dessa? Dags och hårdna till efter bulken nu, men vill ju inte införskaffa saker som inte funkar! Så give me some feedback

-Lyka Labs Testo Prop

Mvh

Både lyka och GP verkar för mig ha rätt substanser, GP var dessutom helt smärtfria. Fick dock sämre tryck än på äkta HG-prepp direkt från apoteket för 15 år sedan, men det är tydligen ganska vanligt nuförtiden, men både bör fungera.
2013-08-16, 11:13
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RhinoPower

-Lyka Labs Testo Prop

Mvh

Kört de förstnämnda men aldrig lykas prop. Nu är jag (ingen av er andra heller) någon mästare på att avgöra exakt koncentration i sakerna men de innehöll helt klart korrekta substanser. Primon blev jag stenhård av och fick en massa pump, samt den typiska minskade libidon. Masten drog bort vätskan och gav mig bra androgena effekter. Greaters sortiment är heeelt smärtfritt mer eller mindre, helt sjukt.
2013-08-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
DP's Cut-Mix utan EO, inputs tack
Känns lite i början pga de snabba estrarna men bra tryck i grejerna.
2013-08-16, 13:40
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo.Havoc
Känns lite i början pga de snabba estrarna men bra tryck i grejerna.

Tack!
2013-08-16, 17:46
Medlem
Hej
Det pratas en del om Hulk Lab är det en svensk sida?
Dom verka ha bra grejer,som jag har läst.
Är dom inte från swe e det inte lite riskabelt att köpa då?
MVH
2013-08-16, 17:50
Medlem
frogeyess avatar
Ingen som testat Prim Pharma?, tydligen ett nytt märke därav inga träffar alls på Google...
2013-08-16, 18:58
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Kört de förstnämnda men aldrig lykas prop. Nu är jag (ingen av er andra heller) någon mästare på att avgöra exakt koncentration i sakerna men de innehöll helt klart korrekta substanser. Primon blev jag stenhård av och fick en massa pump, samt den typiska minskade libidon. Masten drog bort vätskan och gav mig bra androgena effekter. Greaters sortiment är heeelt smärtfritt mer eller mindre, helt sjukt.
Tjena mannen. Vilken dos låg du på primon?
2013-08-16, 20:38
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamatzu8
Hej
Det pratas en del om Hulk Lab är det en svensk sida?
Dom verka ha bra grejer,som jag har läst.
Är dom inte från swe e det inte lite riskabelt att köpa då?
MVH

Labbet är inte svenskt, men säljaren är!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in