Citat:
Ursprungligen postat av
bluescreen
Naturligt sett så har kvinnans könsorgan flera faktorer som lämpar den för att ett manligt könsorgan ska föras in i det, likväl har mannens könsorgan faktorer som lämpar den till att föras in i kvinnans könsorgan.
Vilka faktorer är det då?
Citat:
Vidare har den manliga kroppen ingen naturlig plats för en penis, och den kvinnliga kroppen kan inte fullborda sitt syfte utan en penis.
Vad jag har förstått så kan man tydligen komma riktigt hårt av prostatamassage. Prostatan råkar sitta i röven. Låter som en ypperlig plats att stoppa in den i.
Citat:
Homosexualitet är ungefär som att köra med en bil i skogen istället för på väg, eller som att spela fotboll på en ishockyring, eller försöka flyga med en båt, eller vad mer exempel jag kan ge där saker och ting är skevt.
Andra skeva exempel: din inskränkthet och förmåga att hitta på anledningar som helt saknar verklighetsförankring.
Citat:
Om du sen har barn som växer upp och är glada av att se sånt så har de också farat fel i sina tankar, varför jag säger, homosexuella ska inte adoptera barn. De har ju förnekat sin egen fortplantningsförmåga, vad ska de ta hand om andras barn för då?
Du lever i en fantasivärld.
Några som däremot inte lever i en fantasivärld är alla föräldralösa barn i världen. 21000 barn dör just idag, många eftersom ingen tar hand om dem. Men du i din inskränkthet menar att det är bättre så än att två kärleksfulla föräldrar tar hand om i varje fall en av dem. Är det korrekt uppfattat?