2013-08-14, 22:39
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Tror hela tråden kommer att få en oväntad vändning, el är ganska säker....

På vilket sätt då?
Citera
2013-08-14, 22:40
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ok, som det har beskrivits i tråden så har det förekommit, vad vet du som kan dementera det?
Jag är uppväxt i samma område. Umgicks inte med slöddret dock.
Citera
2013-08-14, 22:41
Medlem
Citat:

Det får du hemskt gärna utveckla vad du grundar dom tankarna på?

Tror inte att det blir några överraskningar beträffande gärningsmännen i alla fall!
Citera
2013-08-14, 22:41
Medlem
Om DB och FH var med och gömde kroppen och visste att hennes barn fanns kvar ensam i lägenheten så skall dom dömas hårt! Det finns liksom inget försvar alls mot en sådan handling.

Vidriga kräk hel bunten!
Citera
2013-08-14, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jeandarc
Kan det vara så att de är rädda för AJ o inte vågade säga ifrån/emot utan kände sig tvingade för att fp behålla livhanken? klantigt oavsett de borde förstått att det inte skulle komma undan .
Eller att de känner skuld då han bjudit på nån resa, sen kan det vara så att han inte informera allt per fon och när de väl dök upp blir det extra svårt för dem att backa... De kanske inte hade en susning att de skulle transportera en död kvinna från en totalt nerblodad lägenhet...
Citera
2013-08-14, 22:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Kan det vara så att de är rädda för AJ o inte vågade säga ifrån/emot utan kände sig tvingade för att fp behålla livhanken? klantigt oavsett de borde förstått att det inte skulle komma undan .
Lowlife scumbags som inte har kurage nog att vägra hjälpa till.
Citera
2013-08-14, 22:43
Medlem
Citat:
Misstänker du att dom kommer skylla på varandra, och därav ge tråden olika vändningar? Eller tror du helt enkelt att AJ är oskyldig?
Citera
2013-08-14, 22:45
Medlem
jeandarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokfodral
På vilket sätt då?
Det har spekulerats i att det finns en fjärde person inbladas i det hela en tjej kommer dock inte på initialerna nu, att det skulle vara hon som är roten till att AJ mördat IF, kan det vara detta som skulle vara the twist i tråden??? Hmm!!
Citera
2013-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William.H.Grant
Det får du hemskt gärna utveckla vad du grundar dom tankarna på?

Tror inte att det blir några överraskningar beträffande gärningsmännen i alla fall!

Har gått igenom några av Nuttes poster och han tror att AJ, DB och FH är oskyldiga. Han pekar på PT verkar det som. Så för min del behöver han inte utveckla något.
Citera
2013-08-14, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Felix: Det jag menade var, måste åklagaren presentera alla bevis eller kan han/hon välja att undanhålla t ex att kroppen är funnen?

Det finns ju redan bevis för skyddande av brottsling och då behöver inte åklagaren berätta att kroppen är funnen innan de vet om det kanske finns eventuella spår från DB och FH.

Innan häktning sker ett inledande förhör med GM. Detta bli sedan grunden i häkningspläderingen + någon bit till. Resten sparas för kommande behov.
Det brukar dras på lite mer vid första häkningen.
Eftersom förra försöket med AJ inte gick hem läggs nog mer krut den här gången. Förmodligen kroppen.
Omhäkning är lättare, misstankar kvarsår.
Senast redigerad av Felix52 2013-08-14 kl. 22:48.
Citera
2013-08-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tintinavecmilou
Har gått igenom några av Nuttes poster och han tror att AJ, DB och FH är oskyldiga. Han pekar på PT verkar det som. Så för min del behöver han inte utveckla något.

Precis min tanke också! Det är bara ett önsketänkande att han så att säga skulle få rätt om sitt spår.
Citera
2013-08-14, 22:50
Medlem
Citat:
Det har spekulerats i att det finns en fjärde person inbladas i det hela en tjej kommer dock inte på initialerna nu, att det skulle vara hon som är roten till att AJ mördat IF, kan det vara detta som skulle vara the twist i tråden??? Hmm!!
Syftar du kanske på Tere* fjärt*ha*e? Nja hon har säkert sagt ett och annat om Id*a på grund av hennes svartsjuka. I*a och AJ skulle tydligen haft något ihop för ett tag sedan. Men att hon skulle vara drivande till handlingen tror jag föga på. AJ kan inte låta bli att slå tjejer, det är bara så. Denna gången gick det dock överstyr och AJ får slåss mot interner istället. Något jag tror han helst skulle slippa.
Senast redigerad av Failet 2013-08-14 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in