Citat:
Ursprungligen postat av
Namibia1
Många har väl fortsatt leta efter henne trots att det inte var organiserade sök.
Om mitt ex försvunnit hade jag inte gett upp iaf.
Och om jag får tips på att jag kanske kan finna hen på något ställe så hade jag tagit alla tips på allvar.
Framförallt om jag är oskyldig och polisen riktar blickarna på mig.
Nu glömmer du att KJ inte var aktiv i egen privatspaning efter henne. Han nämnde inte med ett ljud på sin blogg att VB var försvunnen, eller saknad. Hon fanns inte. Samma sak med hunden. Den älskade hunden dog, men inte ett ljud om det på bloggen. En katt ska ha skaffats efter det, som lämnades ensam för många dagar, enligt någon. Var var KJ då? Kan han ha varit där VB var?
När KJ deltog i airsoftövning nämnde han inte heller något om VB, och en del tyckte att detta var obehagligt. Han föreföll oberörd. Han hade tid att delta i airsoft, tid han i så fall borde ha ägnat åt att leta efter VB.
Du verkar först vilja göra KJ till oskyldig, sedan till en aktivt letande ex-kille som saknade och sörjde. Du letar efter halmstrån, du tycks inte vilja se sanningen, och det behövs för att komma vidare. Fundera på om KJ har några platser som han ansåg vara lämpliga att förvara VB på, var kan brottsplatsen finnas? Jag tror att du kanske kan ha ett hum om det. Tänk efter nu.