Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Att vara kränkt, som du och dina vänner inom SvP, är också ett val. Ni väljer själva att vara rasister eller fientliga mot främlingar. Ett aktivt val.
Så kan man resonera.
Jag fann för övrigt visst underhållningsvärde i länkar i din signatur: exempelvis att du själv stoltserar med att över 1/4 av dömda våldtäktsmän bär icke-svenskklingande förnamn. Av 1549 namn är 390 utländska (namn som
Samir, Navruz och
Sharif), 1133 svenska (namn som
Joel, Leopold och Rolf) och 26 stycken som jag bedömde vara oklassificerbara (namn som
Steven, som förvisso är amerikanskt men som generellt inte bärs av svenskar - utan av kristna afrikaner. Lät av samma anledning bli
Larry. Lät även bli
Dennis, jag har bara träffat blattar med det namnet men vet att det är ett svenskt förnamn också, skulle kunna dela upp det hälften/hälften men lät bara bli att ta med denna handfull i beräkningen).
Resultatet, som inte tar hänsyn till adopterade invandrare eller invandrare med tagna svenskklingande namn (det bästa exemplet är
Casper El-Kaissi Östlöv som före våldtäkt och mordförsök på tonåriga Emma hette Salah Fadi Samir Mahdi El-Kaissi Ramadhan - en av de två Casper i statistiken ändrade jag sedermera till ett namn i invandrargruppen, för att jag vet att vederbörande gömmer sig bakom det tilltalsnamnet), visar skoningslöst att över 25% våldtäktsdömda bär ett icke-svenskt (i nästan alla fall icke-vitt) tilltalsnamn.
Sedan bör man även fråga sig hur långt bak statistiken sträcker sig då massinvandringen vi haft är knappt två decennier gammal. Om statistiken är äldre än 20 år är överrepresentationen från invandrarna ännu högre än vad den framställs som nu med dagens mått mätta. Det döms cirka 130-220 våldtäktsmän per år (1981-2005), med en statistik på 1549 namn rör det sig om åtminstone 10 års statistik, ev. närmare 15. Ramlade över
detta inlägg med lite nyare siffror för 2010, utländska namn ligger nu över 50%.
... är dessutom väldigt nyfiken på var och hur dessa våldtäktsdomar som Researchgruppen inhämtat kommer ifrån, dömda våldtäktsmän som guineanen
Bouba Diallo från 2002 finns inte alls med bland namnen.
Det vore även kul att se hur många hybrider och icke-vita som gömmer sig bakom svenskklingande namn, på rak arm kommer jag på utomeuropéer med namn som
Adam Tensta/Adam Momodou Eriksson,
Ken Ring/Kenneth Kiprono Ring,
Dogge Doggelito/Douglas Léon,
Rosanna Charles,
hans kungliga höghet prins Mikael av Kwande/Mikael Trolin,
Daniel Nzinga mfl.
Redan 1985-1989 uppgav BRÅ 1996:2 att uppskattningsvis 38% av de anmälda våldtäkterna hade begåtts av invandrare, 13% av invandrarnas barn, och 10% av icke folkbokförda (illegala immigranter etc se sidan 74). " Vad gäller s.k, överfallsvåldtäkter utomhus är invandrarnas andel ännu högre, 47 procent. "(sidan 34). För den som är nyfiken att läsa mer finns mängder med information här
http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_brottslighet