Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-08-13, 22:32
Medlem
Craids avatar
Dan: Finns det möjlighet för oss som prenumererar på Tidningen Framåt att byta adress som tidningen skickas till? Vem ska vi isåfall kontakta?
Citera
2013-08-13, 22:33
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craid
Dan: Finns det möjlighet för oss som prenumererar på Tidningen Framåt att byta adress som tidningen skickas till? Vem ska vi isåfall kontakta?

Maila mig på dan.eriksson@svenskarnasparti.se så ser jag till att det ändras av rätt person.
Citera
2013-08-14, 00:24
Medlem
Vad jobbar ledningen inom SvP med? Stefan är betongarbetare har jag hört. Resten är?
Citera
2013-08-14, 01:02
Medlem
Bjornserkrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Jo, men jag anser att grundregeln bör vara att inga invandrare bör få inneha några maktpositioner, punkt slut. Det spelar ingen roll om de är tyskar eller vad de är, är de inte svenskar så bör de generellt inte tillåtas att inneha ha några maktpositioner i Sverige.
Okej ... men då får du dra din linje någonstans ... får en assimilerad tysk mans (med svensk kvinna) barn ha en sådan position? Hans barnbarn? Får Großvater Dieters barnbarnsbarn bli riktiga svenskar? Sätt den gräsnen.

Men ska vi ha in tyskar, så måste vi fan plocka in lite ryssar, letter och annat också, så att inte vår genpool förlorar det nordliga i oss. Fast det bästa vore kanske om ingen fick invandra överhuvudtaget... så slipper vi tänka på alla rasliga problem det medför.
Citera
2013-08-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjornserkr
Okej ... men då får du dra din linje någonstans ... får en assimilerad tysk mans (med svensk kvinna) barn ha en sådan position? Hans barnbarn? Får Großvater Dieters barnbarnsbarn bli riktiga svenskar? Sätt den gränsen.
'

Ja, om inget särskilt framkommer som tyder på att de inte borde få det.

Citat:
Men ska vi ha in tyskar, så måste vi fan plocka in lite ryssar, letter och annat också, så att inte vår genpool förlorar det nordliga i oss.

Hur tänker du nu? Tyskar lär väl generellt vara mer genetiskt närstående svenskar än ryssar, letter etc? Tyskar i vissa delar av Tyskland sägs ju vara mer lika svenskar än någon annan grupp och mer genetiskt lika svenskar än vad norrmän eller danskar är.

Citat:
Fast det bästa vore kanske om ingen fick invandra överhuvudtaget... så slipper vi tänka på alla rasliga problem det medför.

Precis! Invandring är generellt och i de flesta fall inte bra oavsett vilka det är som invandrar. Invandring bör man vara restriktiv med och normalt bara acceptera i små mängder av kontrollerade invandrare.
Citera
2013-08-14, 10:24
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Dan är det möjligen så att du har bullemi

Att folk kräks när dom ser dig har inget med bullemi att göra.

Var inne och kikade på aktivitetsrapporter och det ser fortsatt stabilt ut för SvP. Trodde det skulle mattas av en aning efter demon på 1-a maj men varje gång jag kikar så är det 3-4 nya aktiviteter per dag, kul att se!
Citera
2013-08-14, 11:51
Medlem
NasiBoois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Att vara kränkt, som du och dina vänner inom SvP, är också ett val. Ni väljer själva att vara rasister eller fientliga mot främlingar. Ett aktivt val.

Så kan man resonera.

Jag fann för övrigt visst underhållningsvärde i länkar i din signatur: exempelvis att du själv stoltserar med att över 1/4 av dömda våldtäktsmän bär icke-svenskklingande förnamn. Av 1549 namn är 390 utländska (namn som Samir, Navruz och Sharif), 1133 svenska (namn som Joel, Leopold och Rolf) och 26 stycken som jag bedömde vara oklassificerbara (namn som Steven, som förvisso är amerikanskt men som generellt inte bärs av svenskar - utan av kristna afrikaner. Lät av samma anledning bli Larry. Lät även bli Dennis, jag har bara träffat blattar med det namnet men vet att det är ett svenskt förnamn också, skulle kunna dela upp det hälften/hälften men lät bara bli att ta med denna handfull i beräkningen).

Resultatet, som inte tar hänsyn till adopterade invandrare eller invandrare med tagna svenskklingande namn (det bästa exemplet är Casper El-Kaissi Östlöv som före våldtäkt och mordförsök på tonåriga Emma hette Salah Fadi Samir Mahdi El-Kaissi Ramadhan - en av de två Casper i statistiken ändrade jag sedermera till ett namn i invandrargruppen, för att jag vet att vederbörande gömmer sig bakom det tilltalsnamnet), visar skoningslöst att över 25% våldtäktsdömda bär ett icke-svenskt (i nästan alla fall icke-vitt) tilltalsnamn.

Sedan bör man även fråga sig hur långt bak statistiken sträcker sig då massinvandringen vi haft är knappt två decennier gammal. Om statistiken är äldre än 20 år är överrepresentationen från invandrarna ännu högre än vad den framställs som nu med dagens mått mätta. Det döms cirka 130-220 våldtäktsmän per år (1981-2005), med en statistik på 1549 namn rör det sig om åtminstone 10 års statistik, ev. närmare 15. Ramlade över detta inlägg med lite nyare siffror för 2010, utländska namn ligger nu över 50%.
... är dessutom väldigt nyfiken på var och hur dessa våldtäktsdomar som Researchgruppen inhämtat kommer ifrån, dömda våldtäktsmän som guineanen Bouba Diallo från 2002 finns inte alls med bland namnen.

Det vore även kul att se hur många hybrider och icke-vita som gömmer sig bakom svenskklingande namn, på rak arm kommer jag på utomeuropéer med namn som Adam Tensta/Adam Momodou Eriksson, Ken Ring/Kenneth Kiprono Ring, Dogge Doggelito/Douglas Léon, Rosanna Charles, hans kungliga höghet prins Mikael av Kwande/Mikael Trolin, Daniel Nzinga mfl.

Redan 1985-1989 uppgav BRÅ 1996:2 att uppskattningsvis 38% av de anmälda våldtäkterna hade begåtts av invandrare, 13% av invandrarnas barn, och 10% av icke folkbokförda (illegala immigranter etc se sidan 74). " Vad gäller s.k, överfallsvåldtäkter utomhus är invandrarnas andel ännu högre, 47 procent. "(sidan 34). För den som är nyfiken att läsa mer finns mängder med information här http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_brottslighet
Citera
2013-08-14, 12:43
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Jag beställde klistermärken från Arminius i torsdags och nu är det onsdag. Hur lång tid brukar leveranstiden vara?
Citera
2013-08-14, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NasiBooi

Redan 1985-1989 uppgav BRÅ 1996:2 att uppskattningsvis 38% av de anmälda våldtäkterna hade begåtts av invandrare, 13% av invandrarnas barn, och 10% av icke folkbokförda (illegala immigranter etc se sidan 74). " Vad gäller s.k, överfallsvåldtäkter utomhus är invandrarnas andel ännu högre, 47 procent. "(sidan 34). För den som är nyfiken att läsa mer finns mängder med information här http://sv.metapedia.org/wiki/Invandring_och_brottslighet

Jag orkar inte hålla mig uppdaterad om sånt här längre men detta innebär ju att långt över 50% (38+13+10=61%) av alla anmälda våldtäkter begicks av icke-svenskar av olika slag, redan på 1980-talet. Eller hur?
Citera
2013-08-14, 14:49
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Hur tänker du nu? Tyskar lär väl generellt vara mer genetiskt närstående svenskar än ryssar, letter etc? Tyskar i vissa delar av Tyskland sägs ju vara mer lika svenskar än någon annan grupp och mer genetiskt lika svenskar än vad norrmän eller danskar är.
Det Bjornserkr menar är att letter, ryssar osv, är mer genetiskt nordeuropeiska än både svenskar och tyskar. Svenskar, så även tyskar, har faktiskt mer medelhavsblattegenetik än “arierna” i nordöst, och även mindre variation och frekvens av den proto-indoeuropeiska R1a-markören än de balto-slaviska folkslagen. Så, om man skall vara konsekvent inom SvP med deras "västerländsk genetik" policy, finns det två riktlinjer att välja mellan när det kommer till icke-svensk invandring: de individer eller folkgrupper som är genetiskt mest lika svenskar (alltså svenskar som centrum), eller de individer och folkgrupper som är genetiskt mest indo-europeiska (alltså nordeuropeiska). Då får man ha i åtanke att litauer, letter och särskilt ryssar som visserligen är mer nordeuropeiska än svenskar, är betydligt mer benägna till kriminalitet (vilket faktiskt är en genuint arisk grej, på riktigt) och har en allmänt mer blatteaktig mentalitet än t.ex. tyskar, britter osv.

Innan någon missförstår mig här som det har hänt tidigare, så har skandinavers nordliga geografi inget med saken att göra: européer delas upp i två stora komponenter, nordeuropeisk och sydeuropeisk, och den nordeuropeiska komponenten följer generellt sett R1a-distributionen rätt väl:

https://en.wikipedia.org/wiki/File:R1a1a_distribution.png

Citat:
Precis! Invandring är generellt och i de flesta fall inte bra oavsett vilka det är som invandrar. Invandring bör man vara restriktiv med och normalt bara acceptera i små mängder av kontrollerade invandrare.
Ja fast en sådan strikt kontrollerad och hårt begränsad invandringspolitik blir ännu svårare att få igenom än den relativa öppenheten med "endast västerländsk genetik" snacket. Du får ha i åtanke att det nya judiska kodordet för kommunism, öppenhet, är hetaste modeordet just nu
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-08-14 kl. 14:54.
Citera
2013-08-14, 14:57
Medlem
TheAwesomeboy1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det Bjornserkr menar är att letter, ryssar osv, är mer genetiskt nordeuropeiska än både svenskar och tyskar. Svenskar, så även tyskar, har faktiskt mer medelhavsblattegenetik än “arierna” i nordöst, och även mindre variation och frekvens av den proto-indoeuropeiska R1a-markören än de balto-slaviska folkslagen. Så, om man skall vara konsekvent inom SvP med deras "västerländsk genetik" policy, finns det två riktlinjer att välja mellan när det kommer till icke-svensk invandring: de individer eller folkgrupper som är genetiskt mest lika svenskar (alltså svenskar som centrum), eller de individer och folkgrupper som är genetiskt mest indo-europeiska (alltså nordeuropeiska). Då får man ha i åtanke att litauer, letter och särskilt ryssar som visserligen är mer nordeuropeiska än svenskar, är betydligt mer benägna till kriminalitet (vilket faktiskt är en genuint arisk grej, på riktigt) och har en allmänt mer blatteaktig mentalitet än t.ex. tyskar, britter osv.

Innan någon missförstår mig här som det har hänt tidigare, så har skandinavers nordliga geografi inget med saken att göra: européer delas upp i två stora komponenter, nordeuropeisk och sydeuropeisk, och den nordeuropeiska komponenten följer generellt sett R1a-distributionen rätt väl:

https://en.wikipedia.org/wiki/File:R1a1a_distribution.png

Ja fast en sådan strikt kontrollerad och hårt begränsad invandringspolitik blir ännu svårare att få igenom än den relativa öppenheten med "endast västerländsk genetik" snacket. Du får ha i åtanke att det nya judiska kodordet för kommunism, öppenhet, är hetaste modeordet just nu

Om man kollar på den där kartan från Wikipedia ser det ut som att de i Småland är mer ariska än de i resten av Sverige! Kan det stämma?
Citera
2013-08-14, 15:36
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Med våra lojala Svenska kvinnor så är väl den Svenska etniciteten räddad.Det har man ju sett utomlands hur städade och fina dom är och tittar inte åt en utlänning.
Inlägget kommer från denna tråden:

https://www.flashback.org/t2186995p8

Därför är det på sin plats att ställa lite frågor:

Vad har Svp för idéer och tankar kring detta?

Kommer man att förbjuda kvinnor och kanske också män att åka utomlands?

Kommer att annars att krävas att ogifta kvinnor endast får förete utlandsresor i sällskap och övervakning av en manlig arisk släktning?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in