2013-08-13, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Baserat på vad jag har läst om preparatet.

Berätta gärna vad du läst. Är lite nyfiken.
Det mest negativa jag läst är att det kostar pengar och att vissa uppfattat att det inte fungerat, vilket ju kan bero på olika saker:
1. Egen kosthållning.
2. Dålig på att gå på tom mage.
3. Att man blivit blåst.
4. Annat?

Vore bra att få någon kritisk källa med låg felmarginal för "egna misstag".
Citera
2013-08-13, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det mest negativa jag läst är att det kostar pengar och att vissa uppfattat att det inte fungerat, vilket ju kan bero på olika saker:
1. Egen kosthållning.
3. Att man blivit blåst.
4. Annat?

Men allvarligt talat, du är väll fan kapabel till att söka eller?

Du kommer inte hitta någon här som har kört det ändå. Kolla på utländska forum.
Citera
2013-08-13, 20:59
Medlem
Snilleblixtens avatar
Är det någon som har koll på om peptiders är olagigt i norge?

MVH
Citera
2013-08-13, 21:14
Medlem
different_trips avatar
Citat:
1. Egen kosthållning.
3. Att man blivit blåst.
4. Annat?

Frag är väldigt kostnadsineffektivt, det ratas även i USA där peptiderna kostar en bråkdel av vad de gör här.

50-70kr för en vial ghrp, synd man inte bor där. Då hade man kunnat ligga på 5 stick om dagen....
Citera
2013-08-13, 21:49
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Baserat på någon slags erfarenhet eller bara baserat på eget tyckande?

lika bra o lägga de pengarna på kyckling o bra råvaror till deffen ist. peptider suger ensamt.
Citera
2013-08-13, 21:57
Bannlyst
På tal om peptider, antar att det är väldigt lite folk här som kör IGF.

Men jag kommer börja köra LR3 i den kommande veckan. Kommer köra ca 30mcg i varje biceps som pwo innan biceps passen.

Armarna är det som släpar mest så IGF verkar vara det bästa för att jobba upp enskilda muskler.

Nu är jag dock off, kommer resultatet bli väldigt mycket sämre eller till och med waste?

Att det är waste tror jag verkligen inte eftersom det skapar nya muskelceller även om man är off.

Tror ni man kan få bra resultat utav detta? Armarna behöver mycket jobb.
Citera
2013-08-14, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snilleblixten
Är det någon som har koll på om peptiders är olagigt i norge?

MVH

allt är olagligt i Norge.
Citera
2013-08-14, 13:39
Medlem
Hej,

Tänkte att det skulle vara kul att pröva på peptider nu under bulken. Har läst på både utlänska och svenska brädor, vart man hittar tusen olika doseringar och tankar om dessa peptider.

Som jag har förstått det verkar ingen av dessa peptider vart den sätts? IGF-1 DES ska verka vart den sätts, men många på amerikanska brädor påstår även att LR3 versionen även den verkar vart den sätts. Tankar om detta?

Dosering och när dessa skall tas finns det massor av också, de alternativ som verkat någorlunda bra som jag hittat är:

1: Igf-1 LR3 antingen innan?/efter? träningen 25-150mcg och på vilodagar PEG-MGF ca 3 ggr i veckan 150-300mcg.

Frågan är, både dessa peptider har lång halveringstid och binder till samma receptorer. Kommer det krocka?

2: Igf-1 LR3 innan?/efter? träningen 25-150mcg i 4-5 veckor ensamt och sedan 4-5 veckor MGF-PEG 200mcg efter träning ensamt.

peptiderna kommer kombineras med Susta, deca, dbol/oxar.

Hur tycker ni man ska lägga upp det? egna tankar?
Citera
2013-08-14, 21:40
Medlem
Jaha, då har man fått hemleveransen av GRHP2 / IFG MOD 1-29 o BAC-vatten. Nu skall man bara ut o fixa sprutor. Är det förresten någon som har ett bra tips på rengöringsservetter? Finns ju desinficerande våtservetter på apoteket för 40 kr för 20 st. Hur rullar ni, grabbar?
Citera
2013-08-14, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Propp
Hej,

Tänkte att det skulle vara kul att pröva på peptider nu under bulken. Har läst på både utlänska och svenska brädor, vart man hittar tusen olika doseringar och tankar om dessa peptider.

Som jag har förstått det verkar ingen av dessa peptider vart den sätts? IGF-1 DES ska verka vart den sätts, men många på amerikanska brädor påstår även att LR3 versionen även den verkar vart den sätts. Tankar om detta?

Dosering och när dessa skall tas finns det massor av också, de alternativ som verkat någorlunda bra som jag hittat är:

1: Igf-1 LR3 antingen innan?/efter? träningen 25-150mcg och på vilodagar PEG-MGF ca 3 ggr i veckan 150-300mcg.

Frågan är, både dessa peptider har lång halveringstid och binder till samma receptorer. Kommer det krocka?

2: Igf-1 LR3 innan?/efter? träningen 25-150mcg i 4-5 veckor ensamt och sedan 4-5 veckor MGF-PEG 200mcg efter träning ensamt.

peptiderna kommer kombineras med Susta, deca, dbol/oxar.

Hur tycker ni man ska lägga upp det? egna tankar?

IGF DES går ut på ca 20 min medans LR3 stannar i över 20 timmar (kan vara några timmar mer eller mindre). Sen är LR3 mer potent med.

Nackdelen med LR3 är att den ligger kvar så länge och eftersom man har mest IGF receptorer i magen så är GH gut något man får räkna med om man kör höga doser LR3.

Ska köra LR3 nästa vecka, men små doser och IM istället för sub q.
Citera
2013-08-15, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
IGF DES går ut på ca 20 min medans LR3 stannar i över 20 timmar (kan vara några timmar mer eller mindre). Sen är LR3 mer potent med.

Nackdelen med LR3 är att den ligger kvar så länge och eftersom man har mest IGF receptorer i magen så är GH gut något man får räkna med om man kör höga doser LR3.

Ska köra LR3 nästa vecka, men små doser och IM istället för sub q.

Fel av mig, tar tillbaka det jag sa.

Also I should let you know that the form of IGF is the Long R3 analog. It has been chemically altered and has a longer half-life than regular IGF, which only lasts about 10 minutes in the human body once injected. The Long R3 igf-1 has a half-life of 6-10 hours.
Citera
2013-08-15, 09:03
Medlem
båda mina vänner som har använt igf fördedrar LR3 dock säger dom att DES har grym lokal effekt men den märkbara effekten och "trycket" är väldigt kort och dom upplever ökad tolerans långsammare än LR3 men att LR3 bygger mer overall massa. Ska bli kul att själv testa snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in