Citat:
Ursprungligen postat av
decaboll
Är de vanligt att man får svullnad, och feber efter varje injekt?
3:de sticket igår på DP Testo P (APboden) och har fått det varje gång dagen efter stick. Har kört en hel del testo e men aldrig känt såhär dagen efter (var dock Malay och Galenika)
Eller är de speciellt för just Testo P?
Mvh
Testo P är lite halv känt för att kunna smärta lite iom att det är en snabb ester (inte en nödvändighet dock), DP som märke i sig är mer än väl känt för att kunna ge ordentlig smärta mellan dom olika preppen bla. Så Testo P + DP kan bli =

.
Tipset är att du byter märke om du tycker det är för plågsamt, dock tror jag att det kan vara svårt att hitta Testo P på vanliga "öppna" marknaden som inte smärtar nått alls. Det är nog lite mer en individuell fråga om smärta på Propp eller inte om det är bra olja.