2013-08-14, 12:29
  #16909
Medlem
decabolls avatar
Är de vanligt att man får svullnad, och feber efter varje injekt?

3:de sticket igår på DP Testo P (APboden) och har fått det varje gång dagen efter stick. Har kört en hel del testo e men aldrig känt såhär dagen efter (var dock Malay och Galenika)

Eller är de speciellt för just Testo P?

Mvh
2013-08-14, 12:34
  #16910
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Är de vanligt att man får svullnad, och feber efter varje injekt?

3:de sticket igår på DP Testo P (APboden) och har fått det varje gång dagen efter stick. Har kört en hel del testo e men aldrig känt såhär dagen efter (var dock Malay och Galenika)

Eller är de speciellt för just Testo P?

Mvh

Nej, det är testot, eller du.

Är nog uppe i runt 100ml testo P från Z och har inte fått några som helst problem vid sticken.
2013-08-14, 12:35
  #16911
Medlem
Mzstores avatar
Hemskt ledsen att pm inte besvarats, har ej varit online som jag sjrev ovan.
Ska ta kika på pm under dagen.

Detta handlar om TESTO E inte susta


Cheers
Citat:
Ursprungligen postat av TravezHilton
Svårt att svara på ett PM?
Svårt att svara på frågor här med kanske?



Då tar vi samma fråga här igen då!



Vilka batcher blev skit?

Du skriver att eran första batch innehöll 2% Ba 20% BB resten GSO.

Men jag har Sustanon 300 från en batch som heter 01
och på den står det 15% BB och 3% BA
Är det den batchen som är stoppad menar du?

Oljan inköptes av er för cirka 10 veckor sedan, men är fortfarande oöppnad så därav frågan!
2013-08-14, 12:44
  #16912
Medlem
decabolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nej, det är testot, eller du.

Är nog uppe i runt 100ml testo P från Z och har inte fått några som helst problem vid sticken.

Okej, är de bra tryck i Z ifall man skulle testa å byta märke?
2013-08-14, 12:52
  #16913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Är de vanligt att man får svullnad, och feber efter varje injekt?

3:de sticket igår på DP Testo P (APboden) och har fått det varje gång dagen efter stick. Har kört en hel del testo e men aldrig känt såhär dagen efter (var dock Malay och Galenika)

Eller är de speciellt för just Testo P?

Mvh
Testo P är lite halv känt för att kunna smärta lite iom att det är en snabb ester (inte en nödvändighet dock), DP som märke i sig är mer än väl känt för att kunna ge ordentlig smärta mellan dom olika preppen bla. Så Testo P + DP kan bli = .
Tipset är att du byter märke om du tycker det är för plågsamt, dock tror jag att det kan vara svårt att hitta Testo P på vanliga "öppna" marknaden som inte smärtar nått alls. Det är nog lite mer en individuell fråga om smärta på Propp eller inte om det är bra olja.
__________________
Senast redigerad av Av_anledning 2013-08-14 kl. 12:55.
2013-08-14, 12:52
  #16914
Medlem
Någon som testat Diamond Pharmas Primo? Beställde ifrån apoteksboden. Diamonds Tren e var det bra tryck i iaf!
2013-08-14, 12:56
  #16915
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Okej, är de bra tryck i Z ifall man skulle testa å byta märke?

Körde 50ml. Den gör sitt jobb och är smärtfri
2013-08-14, 13:13
  #16916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzstore
Hemskt ledsen att pm inte besvarats, har ej varit online som jag sjrev ovan.
Ska ta kika på pm under dagen.

Detta handlar om TESTO E inte susta


Cheers

Ok, tackar för svaret då!
2013-08-14, 14:41
  #16917
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Primot på hb som e 200mg/ml någon som kan gröna den kanske?
2013-08-14, 17:32
  #16918
Medlem
decabolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Är de vanligt att man får svullnad, och feber efter varje injekt?

3:de sticket igår på DP Testo P (APboden) och har fått det varje gång dagen efter stick. Har kört en hel del testo e men aldrig känt såhär dagen efter (var dock Malay och Galenika)

Eller är de speciellt för just Testo P?

Mvh

Åt 2st diklofenak som jag har hemma och det hjälpte, det är ju anti-inflammatoriskt så jag antar att jag fått inflamation.. men skulle jag lyckas få det i båda skinkorna? Har ja tryckt helt fel eller beror det på oljan?

mvh
2013-08-14, 17:38
  #16919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decaboll
Åt 2st diklofenak som jag har hemma och det hjälpte, det är ju anti-inflammatoriskt så jag antar att jag fått inflamation.. men skulle jag lyckas få det i båda skinkorna? Har ja tryckt helt fel eller beror det på oljan?

mvh
Det kan beror på båda sakerna, kan även bero på en av dom båda.
Ang "men skulle jag lyckas få det i båda skinkorna? ": du har väl stuckit i båda skinkorna hoppas jag så man inte missförstått dig.
2013-08-14, 17:40
  #16920
Medlem
decabolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Det kan beror på båda sakerna, kan även bero på en av dom båda.
Ang "men skulle jag lyckas få det i båda skinkorna? ": du har väl stuckit i båda skinkorna hoppas jag så man inte missförstått dig.

Jajamen, 1stick i vardera skinka och 1 i axeln. Fast skinkorna har gjort betydligt ondare..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in