2013-08-14, 01:06
Avslutad
yes som rubriken frågar er vilken skulle ni kunna .rekommendera till mig och en tjej kompis?jag har erfarenhet av 99
benzo furan(ursäkta stavninge). beklagar även att jag inte'"pallar" brows`a runt själv utan söker snabbt/snabba svar eller förslag
Citera
2013-08-14, 01:08
Medlem
klos_s avatar
6/5 APB och Methylone.
Citera
2013-08-14, 01:33
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Antar att du menar någon som är laglig. I såna fall så är väl 3-mmc närmast för tillfället.
Citera
2013-08-14, 05:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Antar att du menar någon som är laglig. I såna fall så är väl 3-mmc närmast för tillfället.
ja tack: ) och ursäkta mina stavfel och så
Citera
2013-08-14, 08:06
Medlem
Jag och mina polare fick i oss något som vi trodde var vanlig Ecstasy (med MDMA), men som vi kom fram till antagligen var någon form av RC som skulle påminna om MDMA (vet dock inte vilken). Vi blev alla helt brända skallen i flera veckor efteråt. Var jävligt försiktig med RC som ska likna MDMA.
Citera
2013-08-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danki
Jag och mina polare fick i oss något som vi trodde var vanlig Ecstasy (med MDMA), men som vi kom fram till antagligen var någon form av RC som skulle påminna om MDMA (vet dock inte vilken). Vi blev alla helt brända skallen i flera veckor efteråt. Var jävligt försiktig med RC som ska likna MDMA.

Beroende på hur mycket du fick i dig så kan mdma lämna dig bränd i skallen upp till flera veckor.
Citera
2013-08-14, 19:17
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
6/5 APB och Methylone.
6-APB och Methylone, oh yes, riktigt likt. Längre rustid på 6-APB än MDMA också. Methylone (=MDMA light), liknar en lägre dos MDMA men det har helt klart potential och ungefär samma rustid som MDMA.

5-APB har jag inte provat så det kan jag inte uttala mig något om.

5-MAPB däremot är i mitt tycke mer likt MDMA än ovanstående.

Citat:

Pratar vi nya RC som ännu inte blivit klassade som hälso"farliga" eller narkotika så finns vet jag inte faktiskt. Inte 3-MMC i alla fall, för kort rustid och för att jämföras med MDMA imo!
Citera
2013-08-14, 19:28
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Tror jag av misstag fick i mig methylone, sålt som MDMA. Längre on-set och inte riktigt samma klara peak, dessutom den där empatin/kärleken till allt och alla som riktig MDMA ger. Intogs dock i festsammanhang och där gjorde den sig mycket bra.
Citera
2013-08-14, 19:29
Medlem
paprikaflickans avatar
Det är ingen vits att gå på RC längre enligt mig. För ett par år sedan var det ju verkligen det, när det var väldigt dåligt med bra E i sverige och det fortfarande flödade av bra RC såsomm Mephedron, methylone, osv, vilket såldes billigt och inrikes. Nu förtiden är det knappt några problem alls att styra riktigt E, och de RC som finns kvar är bara skit.

RC-tiden är död, E är tillbaka. Och det tycker jag nästan att vi ska vara jävligt glada över.
Citera
2013-08-14, 20:20
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcilike
6-APB och Methylone, oh yes, riktigt likt. Längre rustid på 6-APB än MDMA också. Methylone (=MDMA light), liknar en lägre dos MDMA men det har helt klart potential och ungefär samma rustid som MDMA.

5-APB har jag inte provat så det kan jag inte uttala mig något om.

5-MAPB däremot är i mitt tycke mer likt MDMA än ovanstående.

Pratar vi nya RC som ännu inte blivit klassade som hälso"farliga" eller narkotika så finns vet jag inte faktiskt. Inte 3-MMC i alla fall, för kort rustid och för att jämföras med MDMA imo!

Av de som inte är klassade och finns inrikes i Sverige så är det bara 3-mmc som är i närheten av MDMA, om än väldigt långt ifrån.
Citera
2013-08-14, 21:54
Medlem
rcilikes avatar
Citat:
Av de som inte är klassade och finns inrikes i Sverige så är det bara 3-mmc som är i närheten av MDMA, om än väldigt långt ifrån.
Sant så sant
Citera
2013-08-14, 22:08
Medlem
LightClouds avatar
3-MMC, men den skiljer sig då det trots allt är en helt annan substans. Båda är dock empatogena centralstimulerande droger och frisläpper serotonin. Däremot så agerar de på olika sätt i hjärnan.

Andra serotonergt aktiva droger som finns lagligt på marknaden just nu är:

4-EMC
6-MAPB
6-APDB
5-APDB
N-Etylbufedron (osäker på denna dock)

Jag tror att detta är de enda som går att få tag i inrikes.
Senast redigerad av LightCloud 2013-08-14 kl. 22:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in