Inte hundra på om detta är seriöst eller en 12-åring som spelar Allan
("Nu är jag ju ganska erfaren. Har hundra tjejer som jag haft samlag med"), men men.
Juridiskt sätt är det inte våldtäkt - du måste antingen använda dig av våld, hot eller så måste offret vara i ett utnyttjbart tillstånd.
I min åsikt är det otroligt vidrigt vad du gör. Om du håller på såhär med ett flertal tjejer vet du inte när du stöter på den som inte har självrespekt nog att säga nej om och om igen. Bara för att hon gillar dig betyder det inte att hon vill ha sex med dig, och om hon säger nej så betyder det nej - däremot om du ska hålla på och tjata som en jävla idiot så går hon med på det för att du inte ska tycka illa om henne. Jag hoppas för dina stackars offers skull att de inte gör något de inte vill på grund av dig och din kuk till hjärna. Hitta en tjej som verkligen
vill ligga med dig istället.
Och fan vad patetiska vissa av era svar är, ni låter som småkillar. "Höhö det är ju spelet, så måste man ju göra, så gör alltid tjejer, bara till att fortsätta tjata". Nej, normala vuxna människor har faktiskt sex av egen vilja. *Gasp*
Citat:
Ursprungligen postat av
Aramir
Stor skillnad i att bli förförd. Förförd är när någon får någon annan till att vilja ha sex med dem. Våldtäkt är när man har sex med någon mot deras vilja.
Förföra någon är mer i bemärkelse att kanske ta ut någon på dejt. Bjuda på mat, lite vin, kanske en film, fixa stämningen så att personen vill ha sex.
Att tafsa och tjata på någon som sagt nej till de slutar göra motstånd är inte förföring.
Där sa du det.