2013-08-13, 22:52
Medlem
vonejehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoddlan
Jag har ju upplevt att ibland är det så otroligt skönt, t.ex att bli pullad, man är nära, du vet inte vad du säger, du säger nej och menar ja.. klart som fan man inte menar nej då.. men man säger det för alla känslor är så sjukt intensiva..så det beror på tjej och situation och vad hon säger och hur..
Är du tjej eller ett killtroll?
Citera
2013-08-13, 22:53
Medlem
krigsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gizze
Nej, det är inte en våldtäkt. Men däremot sexuellt ofredande.

En våldtäkt innebär att du har samlag med en kvinna (eller man såklart) med våld, eller hot om en brottslig handling, personen i fråga har varit i ett hjälplöst tillstånd eller varit under 15 år.

Våldtäkt, nej.
Är det fortfarande sexuellt ofredande om kuken hamnar i fittan?
Citera
2013-08-13, 22:54
Medlem
Snoddlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonejehorn
Är du tjej eller ett killtroll?

Jag är tjej.
Citera
2013-08-13, 22:56
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gizze
Nej, det är inte en våldtäkt. Men däremot sexuellt ofredande.

En våldtäkt innebär att du har samlag med en kvinna (eller man såklart) med våld, eller hot om en brottslig handling, personen i fråga har varit i ett hjälplöst tillstånd eller varit under 15 år.

Våldtäkt, nej.

Behöver inte vara ett samlag utan det räcker med "motsvarande sexuell handling".
Citera
2013-08-13, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonejehorn
Nej hon ville ju. Detta är ett spel som det gäller att ha fingerspitzgefuhl för.
Gillade dom det eller fick du skit efteråt?
Öh...? Svarade du dig själv?

Ja, det är våldtäkt att fortsätta efter att hon säger nej. I trådstarten verkar du ju helt jävla trög. Enligt lagen är det olagligt att ha sex med en person som säger nej.
Citera
2013-08-13, 23:03
Avslutad
Kort och gott du skulle respektera hennes nej. du fortsatta efter hon ett flertal gånger bad dig att sluta. Kanske ej våldtäkt eftersom du ej använde våld och hot men övergrepp kan det nog räknas som.
Citera
2013-08-13, 23:06
Medlem
vonejehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoooT
Om hon säger "nej" och "sluta" så förstår jag inte varför du fortsätter. Hon verkar ju säga det gång på gång. Hur skulle du tolka situationen om du var tjejen? Där har du nåt att tänka på.
Ja jag är osäker där. Man kanske inte vill pga vissa överjag, men ändå vill göra detta pga sina djuriska instinkter. Är inte frågan hur allvarligt menat nejet är? Och hur man tolkar det? När du säger nej kanske du menar det, men när andra säger nej kanske de vill slippa ansvaret för vad som händer bara? Och vill?
Jag har aldrig träffat en kvinna som efteråt var förbannad på mig. Bara positiva upplevelser. De känner att jag gillar dem och är omtänksam.
Citera
2013-08-13, 23:10
Medlem
Irenicuss avatar
Hur blev sexet då? Låg hon som en död fisk och verkade obekväm? Eller eskalerade det i ett hett samspel med diverse ställningar och sexuellt bemötande från hennes sida?

Om död fisk så har du utnyttjat och borde skämmas som den våldtäktsman du är, om det blev ett samspel så kan du nog mer se det som ett rollspel där hon egentligen ville som du beskrev det.
Citera
2013-08-13, 23:10
Medlem
FoooTs avatar
Här har du lite läsning om vad våldtäkt innebär.
http://www.riksdagen.se/sv/Dokument-Lagar/Lagar/Svenskforfattningssamling/Brottsbalk-1962700_sfs-1962-700/#K6
Citera
2013-08-13, 23:21
Medlem
Utan tvekan klassas som våldtäkt.
Citera
2013-08-13, 23:25
Medlem
vonejehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irenicus
Hur blev sexet då? Låg hon som en död fisk och verkade obekväm? Eller eskalerade det i ett hett samspel med diverse ställningar och sexuellt bemötande från hennes sida?

Om död fisk så har du utnyttjat och borde skämmas som den våldtäktsman du är, om det blev ett samspel så kan du nog mer se det som ett rollspel där hon egentligen ville som du beskrev det.
DÖD FISK?
helt ointresserade om man gjorde det så fick man ju avbryta samlaget om det nu ens hade inletts.
Det har väl varit några gånger när dom har somnat under förförelseaktens inledning. Men vafan då backar jag ju.
Citera
2013-08-13, 23:25
Medlem
Nazists avatar
Det är skillnad på våldtäkt och övertalning. Kvinnor måste få möjlighet att leva sig in i sin oskyldiga kvinnoroll, det är viktigt. Har du inte blivit anmäld så har du inte. Du är en fri man. Släpp TS fri, det är vår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in